En explosieven in gebouwen plaatsen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is er precies complex aan een paar vliegtuigen in een paar gebouwen vliegen?
Oja, al die dingen waar geen bewijs voor is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En explosieven in gebouwen plaatsen.
En een ongeschonden paspoort van een van de daders op plaats delict neerleggen.
En telefoongesprekken uit de vliegtuigen faken.
Dat kunnen ze vast wel maar dat weten wij niet aangezien het niet op straat ligtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:24 schreef Hexagon het volgende:
Alsof de Amerikaanse overheid zoiets kan zonder dat dat op straat komt te liggen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast wel maar dat weten wij niet aangezien het niet op straat ligt
Je hebt duidelijk nog nooit in een grote organisatie gewerktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast wel maar dat weten wij niet aangezien het niet op straat ligt
Dat zou inderdaad wijzen op een complot. Gelukkig was dat alles niet het geval dus kunnen we rustig slapen. HOLOGRAMMEN AAHH AAHH .. sorry flashback.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En explosieven in gebouwen plaatsen.
En een ongeschonden paspoort van een van de daders op plaats delict neerleggen.
En telefoongesprekken uit de vliegtuigen faken.
Definieer groot.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit in een grote organisatie gewerkt
Een organisatie met duizenden medewerkers. Dat is al per definitie een bureaucratische bende. Daarmee allerlei grootse complotten zonder fouten, ruzies en lekken organiseren is simpelweg niet mogelijk als je met mensen werkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Definieer groot.
En wat is de relevantie?
Heb wel eens in zo'n organisatie gewerkt dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een organisatie met duizenden medewerkers. Dat is al per definitie een bureaucratische bende. Daarmee allerlei grootse complotten zonder fouten, ruzies en lekken organiseren is simpelweg niet mogelijk als je met mensen werkt.
Nee omdat het lang niet allemaal even boeiend is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb wel eens in zo'n organisatie gewerkt dan.
Bureaucratie, inderdaad.
Maar het is niet zo dat alles wat binnen de organisatie gebeurt naar buiten gelekt wordt
Deed er iemand moeilijk toen ze helemaal niets gevonden hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Waarom denk je dat ze die massavernietigingswapens in Irak niet gefaked hebben? Omdat ze ook wel begrijpen dat je dat niet geheim gaat houden.
Het heft de GOP behoorlijk wat krediet gekost.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Deed er iemand moeilijk toen ze helemaal niets gevonden hebben?
Maar het is toch al op straat?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:24 schreef Hexagon het volgende:
Alsof de Amerikaanse overheid zoiets kan zonder dat dat op straat komt te liggen.
Ligt toch op straat? Dat jij er niet in gelooft doet daar verder niets aan af.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:24 schreef Hexagon het volgende:
Waar ligt dat op straat dan? Enkel op dubieuze websites van aluhoedjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:23 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ligt toch op straat? Dat jij er niet in gelooft doet daar verder niets aan af.
Mensen die denken dat een hele groep geheimzinnige ambtenaren stieken explosieven in een gebouw stopt en vervolgens een paar stiekeme ambtenaren te overtuigen zich zonder scrupules dood te laten vliegen tegen een flat en dat ze dit ook nog eens doen zonder dat er een uit de school lapt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 02:25 schreef Arwintju het volgende:
Mensen die denken dat 2 van die torens zomaar zonder explosieven keurig op het eigen fundament instorten door een kerozinebrand en wat kleine schade door een impact van een vliegtuig, waar die dingen nota bene op berekend waren.![]()
Mensen die denken dat WTC7 zonder enige grote schade aan de buitenkant zomaar perfect neervalt op het eigen fundament.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een organisatie met duizenden medewerkers. Dat is al per definitie een bureaucratische bende. Daarmee allerlei grootse complotten zonder fouten, ruzies en lekken organiseren is simpelweg niet mogelijk als je met mensen werkt.
https://www.volkskrant.nl(...)0d89e60ba79a00e84ac4quote:De zaak rond het autokartel kwam aan het rollen doordat Volkswagen vorig jaar zomer bij de Duitse mededingingsautoriteiten heeft opgebiecht dat het betrokken is geweest bij de geheime afspraken. Later is ook Daimler met de billen bloot gegaan. Speurwerk van Der Spiegel brengt nu aan het licht dat zo'n tweehonderd medewerkers van de vijf automerken sinds de jaren negentig talloze teleconferenties en vergaderingen hebben gehouden.
Ze hebben het dan ook niet geheim kunnen houden want het ligt op straatquote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)0d89e60ba79a00e84ac4
Vertel alsjeblieft nog eens hoe een grote organisatie geen complot geheim kan houden.
Ze hebben het ruim 20 jaar geheim kunnen houden, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben het dan ook niet geheim kunnen houden want het ligt op straat
Ik wil wel een wedje leggen dat in 2021 nog steeds geen groep stiekeme ambtenaren is opgespoord die 9/11 heeft bedacht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze hebben het ruim 20 jaar geheim kunnen houden, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Vogeltjesdans lijkt me wel plausibelquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:50 schreef Pharkus het volgende:
Heeft iemand al de illimonade, reptilians, de joden of vogeltjesdans als mogelijke dader genoemd?
Ik neem aan dat die allemaal gewurgd zijn tussen de dijen van Killary.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wil wel een wedje leggen dat in 2021 nog steeds geen groep stiekeme ambtenaren is opgespoord die 9/11 heeft bedacht.
En welke stiekeme ambtenaren hebben dat allemaal weer lopen coordineren?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die allemaal gewurgd zijn tussen de dijen van Killary.
Dat zeg ik niet. Maar er worden absoluut dingen verzwegen rondom het hele gebeuren. Het kan gewoon niet anders dat daar nog extra explosieven bij gebruikt zijn. Daarnaast kan het ook niet anders dat een select groepje mensen daar vanaf geweten moet hebben. Er zijn zoveel dingen die totaal niet kloppen aan het hele 9/11 verhaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een hele groep geheimzinnige ambtenaren stieken explosieven in een gebouw stopt en vervolgens een paar stiekeme ambtenaren te overtuigen zich zonder scrupules dood te laten vliegen tegen een flat en dat ze dit ook nog eens doen zonder dat er een uit de school lapt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk kan dat wel. Die gebouwen zijn een staalconstructie. Door een grote brand wordt die slap en verliest die zijn draagkracht. Dan dondert de hele boel als een kaartenhuis ineen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef Arwintju het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er worden absoluut dingen verzwegen rondom het hele gebeuren. Het kan gewoon niet anders dat daar nog extra explosieven bij gebruikt zijn. Daarnaast kan het ook niet anders dat een select groepje mensen daar vanaf geweten moet hebben. Er zijn zoveel dingen die totaal niet kloppen aan het hele 9/11 verhaal.
Wie zegt dat? Zo'n vliegtuigninwolkenkrabbersexpert?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef Arwintju het volgende:
Het kan gewoon niet anders dat daar nog extra explosieven bij gebruikt zijn.
Helaas werkt dat niet zo!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Die gebouwen zijn een staalconstructie. Door een grote brand wordt die slap en verliest die zijn draagkracht. Dan dondert de hele boel als een kaartenhuis ineen.
Ik ben absoluut geen expert maar het zijn gewoon de feiten die door menig ander expert wel zijn bevestigd. Daarbij komt we wonen in Nederland het is nu bijna 16 jaar geleden gebeurd, ik denk niet dat er ook maar iemand is die aan dit soort berichten als respectloos ziet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Zo'n vliegtuigninwolkenkrabbersexpert?
Iedereen is een expert jongen, ik ook.
Ik vind het doen van dat soort uitspraken ook altijd ene beetje respectloos richting de nabestaanden. Al moeilijk genoeg te verkroppen voor die mensen en dan ook nog al dat soort lulverhaaltjes ophangen omdat je het wel lekker spannend vind.
Daar zou men nog wel eens op terug kunnen komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wil wel een wedje leggen dat in 2021 nog steeds geen groep stiekeme ambtenaren is opgespoord die 9/11 heeft bedacht.
Er is in zo'n flat wel meer dat wil branden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:44 schreef Arwintju het volgende:
[..]
Kerozine brand wordt niet heet genoeg om staal zo erg te verzwakken.
Klopt. Er zijn temperaturen gemeten van rond de 600 graden. Dit is een temperatuur waarbij het staal van het wtc ruim 90% van zijn sterkte behoudt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is in zo'n flat wel meer dat wil branden.
Een paar rifapen met een paar uurtjes vliegles kapen even vier passagiersvliegtuigen en vliegen het exact op de goede plek in drie gebouwenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef Arwintju het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er worden absoluut dingen verzwegen rondom het hele gebeuren. Het kan gewoon niet anders dat daar nog extra explosieven bij gebruikt zijn. Daarnaast kan het ook niet anders dat een select groepje mensen daar vanaf geweten moet hebben. Er zijn zoveel dingen die totaal niet kloppen aan het hele 9/11 verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |