Het is de Nederlandse vertaling volgens mij. Ik vond het vrij makkelijk weg lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Is die beter te lezen dan 'Trump revealed'? Dat vind ik nogal een droge kost.
Benieuwd of de Amerikanen verliezen gaan lijden. In 1983, met de relaties op een dieptepunt, verloren ze 241 marines in Libanon. Toen was Andropov aan de macht, ook een voormalig KGB man.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bloomberg zegt dat de sanctions bill ondertekend is.
Higher taxes om mee te starten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dan was het misschien een aardig verborgen website maar ze had zover ik weet geen echt groter plan voor Amerika of de Amerikaanse economie gepresenteerd, het gaat niet om wat inviduele ideeen waar je uiteindelijk makkelijk op kan onderhandelen, het gaat om een algehele strategie waar deze plannen inpassen en waar de kandidaat herkenbaar aan is, want vertel nu eens eerlijk, wat was het Amerika van Clinton geweest op basis van haar plannen en campagne bijvoorbeeld, of wat dan ook, want ik vond het maar een grote show.
Ze heeft verloren, Get over It.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Higher taxes om mee te starten.
Syrische rebellen bewapenen stond ook hoog op de lijst.
Hoezo? Sancties zijn prima, maar om nou ons de rekening te sturen van Trump's samenwerking met de Russen slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:42 schreef Nintex het volgende:
Sancties tegen Rusland gaat de EU niet blij mee zijn. Die stappen waarschijnlijk naar de WTO.
Stelletje hypocriete zakken daar in Brussel.
Jaja uit De Speld zekerquote:
Nope:quote:
Dat deed hij al eerder. Hield het één, twee dagen vol, en dan ging hij weer los.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nwe trend? Alleen nog maar "positieve" tweets en geen rants meer?
True, true. We gaan het zien. Wellicht heeft Kelly wel invloed (je weet het maar nooitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat deed hij al eerder. Hield het één, twee dagen vol, en dan ging hij weer los.
Volgens mij was er al bij de verkiezing uitgezocht dat posts met deze strekking een net wat andere bron hadden en aan zijn staf zijn toe te schrijvenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat deed hij al eerder. Hield het één, twee dagen vol, en dan ging hij weer los.
quote:"At Homeland, what he has done has been nothing short of miraculous," Mr. Trump said of Kelly.
He went on, saying, "As you know, the border was a tremendous problem and they're close to 80 percent stoppage. And even the president of Mexico called me -- they said their southern border, very few people are coming because they know they're not going to get through our border, which is the ultimate compliment."
But Nieto denies that ever happened.
In a statement released by the Mexican Foreign Ministry, Nieto "has not recently spoken to President Donald Trump over the telephone."
Nog beterquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was er al bij de verkiezing uitgezocht dat posts met deze strekking een net wat andere bron hadden en aan zijn staf zijn toe te schrijven
http://varianceexplained.org/r/trump-tweets/quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Dan is er waarschijnlijk iemand (Kelly?) verstandig geworden en heeft zijn telefoon geconfisqueerd.
Zou overigens wel saai zijn.
Maar ik denk het niet. De rare manier van capsen van woorden in de tweet van een paar uur geleden is meer iets voor Donald dan voor een staffmember.
No way dat hij nu ineens stopt met twitter. Wat moet hij dan doen? Beleid maken? Dat kan hij niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Dan is er waarschijnlijk iemand (Kelly?) verstandig geworden en heeft zijn telefoon geconfisqueerd.
Zou overigens wel saai zijn.
Maar ik denk het niet. De rare manier van capsen van woorden in de tweet van een paar uur geleden is meer iets voor Donald dan voor een staffmember.
Slijmen bij Kelly. En zoals gewoonlijk liegt hij er bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:34 schreef Ulx het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.cbsnews.com/am(...)-praise-border-work/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |