ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?
HOE WEET JE ME IEDERE KEER WEER ZOVEEL PIJN TE DOEN MET IETS NIEUWS WAT THE FUCK.
En zeer ook volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.
Was hij kapot dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Zosk het volgende:
MIJN PC DOET HET WEER JONGENS HAHA LEUK HE
Somsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms ben ik echt kki psycho eigenlijk wrm heb ik vrienden
Ik heb allebeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft zin en jij een opening ofzo
Het is al goed, vriendquote:
ik ben tijdelijk aseksueelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft zin en jij een opening ofzo
mad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?
HOE WEET JE ME IEDERE KEER WEER ZOVEEL PIJN TE DOEN MET IETS NIEUWS WAT THE FUCK.
Ik heb prof opgegeven fyiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.
Sorry dat ik je droom om zeep moet helpen manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Drug het volgende:
Ik droom echt dat ober en prof trouwen en dat ik op de wedding ben en iets met bruidsmeisjes
Ja dat kanquote:
Echt he wat een trutquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek joh vuile gek die je bent
nee maar zeer is gwn tryhard en daardoor niet te negeren. Maar dat is geen positieve aandacht zoals prof krijgtquote:
Ja, dat wel. Met de helft minder geheugen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah matig man. Maar gelukkig werkt het weer.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Met de helft minder geheugen.
om je humorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms ben ik echt kki psycho eigenlijk wrm heb ik vrienden
Oh ja, ik moet er misschien wat beter op letten. Misschien leer ik er nog wat van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar zeer is gwn tryhard en daardoor niet te negeren. Maar dat is geen positieve aandacht zoals prof krijgt
Het blijft een gebed zonder endquote:
Heb je Beauty and the Beast film al gezien?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Beauty and the Beast film al gezien?
Oke is goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek joh vuile gek die je bent
Is mooiquote:
Jaaaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Beauty and the Beast film al gezien?
ja ik las het. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, op dit moment kan ik je niet het hof makenquote:
Ben er wel vaker op avondurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Remqo is er ook altijd op deze momenten 🤔 Ober??
Ik alleen op het eind gejankt als een babyquote:
ja ik moet nog een beetje wennen aan het idee, maar het kan voor jou ook niet makkelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je droom om zeep moet helpen man
Ik in de eerste minuut al bij het muziekjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik alleen op het eind gejankt als een baby
Voel je niks vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Zosk het volgende:
Het is godverdomme alweer augustus he, bijna 30 man wtf.
Cutequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik alleen op het eind gejankt als een baby
je wordt echt kki oudquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Zosk het volgende:
Het is godverdomme alweer augustus he, bijna 30 man wtf.
Zin om samen Disney-films te kijken en te huilenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik in de eerste minuut al bij het muziekje
Mongolquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Zosk het volgende:
Ik heb namelijk een afspraak gemaakt met iemand dat ik een keertje bottom zou zijn zodra ik 30 word.
23 was beste leeftijdquote:
Met chips en pizza en B&Jquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin om samen Disney-films te kijken en te huilen
hjbquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik herhaal
OBER EN PROF TROUWEN
EN BEKRONEN HUN GELUK MET VIER KINDERS
i know. Daar moet ik alleen nog aan wennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan m wel voor je wakker maken
Het valt allemaal wel mee als je de 30 grens gehaald heb, 40 dat is een andere mijlpaal waar ik tegenop kijkquote:
Dat kan ik me echt heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee als je de 30 grens gehaald heb, 40 dat is een andere mijlpaal waar ik tegenop kijk
Jaquote:
Trekken aan een dood paard bedoel jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik moet nog een beetje wennen aan het idee, maar het kan voor jou ook niet makkelijk zijn geweest
Waar dan wel opquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik ook maar daar doelde ik niet op
burgertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Zosk het volgende:
Ik heb vandaag pannenkoeken gebakken, wat hebben jullie gegeten?
Begin maar met handyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
i know. Daar moet ik alleen nog aan wennen
Oké ripquote:
Je bent echt kkdikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
Maar ik had zo kkveel pannenkoekenmix gemaakt he, als jullie allemaal waren komen eten hadden jullie allemaal twee pannenkoeken met kaas gehad. Srs.
ja.. en dan je erbij neerleggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |