je kan ook een pizza juicen tot tomatensapquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
maar hij gaat een maand alleen maar sapjes drinken
nou dat wordt de streams in de gaten houden
*dingdong*
Eh, dat zou wel een beetje raar zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet ik over jou vertellen op verjaardagen?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook een pizza juicen tot tomatensap
haha ja ik ken iemand op een forum die een bal in haar gezicht kreeg en toen zag ze sterretjes xd hahahquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, dat zou wel een beetje raar zijn
prachtbeelden zouden dat zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook een pizza juicen tot tomatensap
Waar zouden we moeten beginnen ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, dat zou wel een beetje raar zijn
mijn aderen slibben al dicht bij het ideequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zolang je het maar tussen 3 en 7 drinkt
Iedereen op de kringverjaardag zo van:quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja ik ken iemand op een forum die een bal in haar gezicht kreeg en toen zag ze sterretjes xd hahah
Krijg je wel een sterk hart vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mijn aderen slibben al dicht bij het idee
"iemand op het fok!forum..."quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar zouden we moeten beginnen ook
Zo gaan die verjaardagen toch altijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen op de kringverjaardag zo van:![]()
*krekel op de achtergrond
...stuurde me een dm en daarna leefde we lang en gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"iemand op het fok!forum..."
Ja nee oke..
In een rondje zittend en starend naar de blokjes kaas en schijfjes leverworst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo gaan die verjaardagen toch altijd
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een rondje zittend en starend naar de blokjes kaas en schijfjes leverworst.
ja ofnie, enige manier dat ik dan nog gered kan worden is dat jij ten tonele verschijntquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen op de kringverjaardag zo van:![]()
*krekel op de achtergrond
gewoon koffie overslaan en met bier beginnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo gaan die verjaardagen toch altijd
Pindapepsels en hamka'squote:
Ik vind verjaardagen verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ofnie, enige manier dat ik dan nog gered kan worden is dat jij ten tonele verschijnt
neem me gewoon bij de hand en zeg komquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind verjaardagen verschrikkelijk.
Op schoot zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ofnie, enige manier dat ik dan nog gered kan worden is dat jij ten tonele verschijnt
ff wandelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
neem me gewoon bij de hand en zeg kom
nicequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ff wandelen
toch weer 3 km gerend
moest halverwegen denken aan trannys met dikke pikken
kreeg semi boner
kwam 9,5/10 cute indo meisje tegen, ze keek sws naar m'n dickprint
kwam thuis
meloen was perfect rijp, binnen 2 minuten hele meloen op
er was ook nog chips
binnen 1 minuut de chips op, sooo salty
ik voel me als een viking right now
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ff wandelen
toch weer 3 km gerend
kreeg semi boner
kwam thuis
er was ook nog chips
o had niet geklikt, vertrouw geen overheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hield me aan Dima's 40% regel
zit nu in bad
40% warm water
40% olie
40% alles
US army is al jaren private sector manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o had niet geklikt, vertrouw geen overheid
o jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:10 schreef zeer het volgende:
[..]
US army is al jaren private sector man
Bedankt voor de persoonlijke touch in dit stukjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ff wandelen
toch weer 3 km gerend
kreeg semi boner
kwam thuis
er was ook nog chips
Vindquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
[..]
Kan niet kiezen, wat vindt jij
heb al zo vaak om je nmr gevraagd dat ik het niet meer doequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
[..]
Kan niet kiezen, wat vindt jij
Zal ik hem gewoon geven danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
heb al zo vaak om je nmr gevraagd dat ik het niet meer doe
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?quote:
Ik hou het graag netjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat je eikel haar uterus knuffelt bedoelt ze
Watquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?
HOE WEET JE ME IEDERE KEER WEER ZOVEEL PIJN TE DOEN MET IETS NIEUWS WAT THE FUCK.
ben jij dan werkelijk overal??quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:23 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij alleen nog aandacht had voor 4ebe of whatshername
😆😂quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat je eikel haar uterus knuffelt bedoelt ze
Het is Remqo, maar ik vergeef het je Zoskquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is Zosk, maar ik vergeef het je Remco.
Gisteren ook al, deed je heel lief toen ik hier aankwam en daarna werd ik weer genegeerd.quote:
Oh ja, shit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is Remqo, maar ik vergeef het je Zosk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |