Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?quote:
Ik hou het graag netjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat je eikel haar uterus knuffelt bedoelt ze
Watquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?
HOE WEET JE ME IEDERE KEER WEER ZOVEEL PIJN TE DOEN MET IETS NIEUWS WAT THE FUCK.
ben jij dan werkelijk overal??quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:23 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij alleen nog aandacht had voor 4ebe of whatshername
😆😂quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat je eikel haar uterus knuffelt bedoelt ze
Het is Remqo, maar ik vergeef het je Zoskquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is Zosk, maar ik vergeef het je Remco.
Gisteren ook al, deed je heel lief toen ik hier aankwam en daarna werd ik weer genegeerd.quote:
Oh ja, shit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is Remqo, maar ik vergeef het je Zosk
ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van een nieuwe act? Iedere keer als ik er weer eens ben een leuke eerste post en daarna total ignore?
HOE WEET JE ME IEDERE KEER WEER ZOVEEL PIJN TE DOEN MET IETS NIEUWS WAT THE FUCK.
En zeer ook volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.
Was hij kapot dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Zosk het volgende:
MIJN PC DOET HET WEER JONGENS HAHA LEUK HE
Somsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms ben ik echt kki psycho eigenlijk wrm heb ik vrienden
Ik heb allebeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft zin en jij een opening ofzo
Het is al goed, vriendquote:
ik ben tijdelijk aseksueelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft zin en jij een opening ofzo
mad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb prof opgegeven fyiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ze is snel verveeld he, alleen prof kan altijd op haar aandacht rekenen, maar hij lan niet handelen.
Sorry dat ik je droom om zeep moet helpen manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Drug het volgende:
Ik droom echt dat ober en prof trouwen en dat ik op de wedding ben en iets met bruidsmeisjes
Ja dat kanquote:
Echt he wat een trutquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek joh vuile gek die je bent
nee maar zeer is gwn tryhard en daardoor niet te negeren. Maar dat is geen positieve aandacht zoals prof krijgtquote:
Ja, dat wel. Met de helft minder geheugen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah matig man. Maar gelukkig werkt het weer.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Met de helft minder geheugen.
om je humorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms ben ik echt kki psycho eigenlijk wrm heb ik vrienden
Oh ja, ik moet er misschien wat beter op letten. Misschien leer ik er nog wat van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:29 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar zeer is gwn tryhard en daardoor niet te negeren. Maar dat is geen positieve aandacht zoals prof krijgt
Het blijft een gebed zonder endquote:
Heb je Beauty and the Beast film al gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |