i know. Daar moet ik alleen nog aan wennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan m wel voor je wakker maken
Het valt allemaal wel mee als je de 30 grens gehaald heb, 40 dat is een andere mijlpaal waar ik tegenop kijkquote:
Dat kan ik me echt heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee als je de 30 grens gehaald heb, 40 dat is een andere mijlpaal waar ik tegenop kijk
Jaquote:
Trekken aan een dood paard bedoel jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik moet nog een beetje wennen aan het idee, maar het kan voor jou ook niet makkelijk zijn geweest
Waar dan wel opquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik ook maar daar doelde ik niet op
burgertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Zosk het volgende:
Ik heb vandaag pannenkoeken gebakken, wat hebben jullie gegeten?
Begin maar met handyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
i know. Daar moet ik alleen nog aan wennen
Oké ripquote:
Je bent echt kkdikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
Maar ik had zo kkveel pannenkoekenmix gemaakt he, als jullie allemaal waren komen eten hadden jullie allemaal twee pannenkoeken met kaas gehad. Srs.
ja.. en dan je erbij neerleggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |