Ik hoefde niet eens achter hem te staan om hem te verdedigen zo ver stond 'ie naar voren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(weer daarna)
En dan vervolgens janken
3v1 iemand proberen te dollen is nooit handig (behalve als ik het doe). Je kan beter die bal vasthouden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens besloot hij later die avond wel weer mee te verdedigen.
[ afbeelding ]
In dit geval probeerde chevy een situatie te schetsen. Logisch genoeg nam hij jou als voorbeeld van iemand die normaliter erg diep en nutteloos staat opgesteld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:48 schreef Toto69 het volgende:
Waarom is het toch dat elke keer als ik hier kijk ik m'n naam tegenkom?
Ik heb al een week of zo niet gespeeld joh
Mss zo verdelen dat rood 7 man heeft en blauw 5, dan is duidelijk wie er in het midden moeten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat de 12 MAN rambo niet helemaal uit de verf kwam, maar misschien is dat iets voor de toekomst
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)f9d348855afdbbd91c7cquote:
Inderdaad, zeer kinderachtig weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
(al waren een paar mensen wel wat mad)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.http://www.haxball.com/?r(...)20c8d3acdd5f585d7bc8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er stond ping 52 omdat de verbinding er gewoon compleet uit lag, dan staat er gewoon de pingsnelheid van voor de connection loss.![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |