ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry nu hou ik op, of julie moeten dit kladblokje niet erg vinden want ik vind het zelf wel leuk
bekende kopquote:
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry nu hou ik op, of julie moeten dit kladblokje niet erg vinden want ik vind het zelf wel leuk
Makkelijk gezegd. Dan zou ik constant gearresteerd wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?
Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkig
Lief.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkig
Wat zou het eerste zijn wat je zou doen? Geen gevolgen ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Dan zou ik constant gearresteerd worden
Hmm, lijkt me niet dat ie op fok zat maar hij heeft gewoon nogal doorsnee hoofd vind ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
bekende kop
was dat niet de ene user hier SC¿
Oh oke ik stopquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent minder leuk als je fangirlt
hey dimaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
kennen jullie dat als je zo nodig moet pissen dat je in je pik gaat knijpen?
Ben ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Maar wie is die knakker dan?
Lijkt op Oscarquote:
Buurmeisjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou het eerste zijn wat je zou doen? Geen gevolgen ...
Dit zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef Trollscience het volgende:
wordt zo mad van postNL gvd
laatst briefje door de brievenbus geflikkerd dat ik niet thuis was om pakketje aan te nemen, kon ik het pas dag erna ophalen na 4 uur 's middags
staat nu dat mijn pakketje vandaag binnenkomt (door de brievenbus) maar post is net geweest en zat er niet tussen
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Word je hier nou nooit moe van?
wel waar.. ik ga zelfs dima meer waarderen met dat slakkesporen gedoe hierquote:
komen brievenbuspakketjes ook gewoon via de post?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef Trollscience het volgende:
laatst briefje door de brievenbus geflikkerd dat ik niet thuis was om pakketje aan te nemen, kon ik het pas dag erna ophalen na 4 uur 's middags
staat nu dat mijn pakketje vandaag binnenkomt (door de brievenbus) maar post is net geweest en zat er niet tussen
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komen brievenbuspakketjes ook gewoon via de post?
Namen. Wie moeten we uitkafferenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wel waar.. ik ga zelfs dima meer waarderen met dat slakkesporen gedoe hier
nee met de melkboerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komen brievenbuspakketjes ook gewoon via de post?
alles dat slakkesporen trekt en loopt te geilen op verwijfde kneusjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Namen. Wie moeten we uitkafferen
het gaat om een apperaat dat mij moet voorzien van nicotine, en ik wacht er al drie dagen op en wordt er niet vrolijker vanquote:
Als een sort van drunken fee in een bosquote:
Ja, dat doet mij ook pijn om te lezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alles dat slakkesporen trekt en loopt te geilen op verwijfde kneusjes
de kracht van if, dan heb je zelden te maken met vermoeidheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Word je hier nou nooit moe van?
Why?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ang3l, als jij een foto post moet ik altijd aan the editors denken![]()
als het maar lekker isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb autumn storm -thee
Past goed bij dit weer
Rtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de kracht van if, dan heb je zelden te maken met vermoeidheid
Ik wacht al een week op mijn pakketje, geen idee waar het gebleven isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef Trollscience het volgende:
Zelf lekkerquote:
snap ik vriend. Ook niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat doet mij ook pijn om te lezen.
Je doet zo je best maar uiteindelijk is het allemaal voor niksquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
snap ik vriend. Ook niet meer dan terecht
Je bent niet verwijfd genoeg. En ook niet klootzak genoeg. Eigenlijk moet je als vent gewoon een kutwijf zijn om kans te maken. Of een valse nicht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je doet zo je best maar uiteindelijk is het allemaal voor niks
Ik ga ang3l wel ff dm'en voor tipsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je bent niet verwijfd genoeg. En ook niet klootzak genoeg. Eigenlijk moet je als vent gewoon een kutwijf zijn om kans te maken. Of een valse nicht.
tijdens mastrubatiequote:
Ik heb een hekel aan mensen die masturbatie niet kunnen spellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tijdens mastrubatie
oefen je dan weleens druk uit op je gooch
en pulserend in balletjes knijpen?
als je dat doet wordt hij nog harder hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tijdens mastrubatie
waarom schrijven mensen het woord 'masturbatie' nog steeds verkeerd in het jaar 2017 na Christusquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tijdens mastrubatie
jaja spuit11quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom schrijven mensen het woord 'masturbatie' nog steeds verkeerd in het jaar 2017 na Christus
Zijn er niet veel. Alleen dima eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die masturbatie niet kunnen spellen.
slim!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ga ang3l wel ff dm'en voor tips
Zei mijn moeder ook altijd. "Azpi, je bent een pientere jongeman". En gelijk had zequote:
Latente homoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga eens door met je kladblok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |