Hoe kun je zo'n hoge naheffing krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef HRC2020 het volgende:
Gvd ik krijg nog even een of andere naheffing over 2014 van de BD van 1140of ik dat voor 10 augustus even wil overmaken
![]()
Bijklussen hè hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n hoge naheffing krijgen eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef HRC2020 het volgende:
Gvd ik krijg nog even een of andere naheffing over 2014 van de BD van 1140of ik dat voor 10 augustus even wil overmaken
![]()
Inkomstenbelastingquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n hoge naheffing krijgen eigenlijk
[chai] moet sluts zijn [/chai]quote:
Gister nog ff lekker op je moeder bijgeklustquote:
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
kennen jullie dat als je zo nodig moet pissen dat je in je pik gaat knijpen?
Ik knijp altijd in mijn pik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
nee. Laatste keer dat ik in mijn pik probeerde te knijpen verrekte ik een spier in mijn pols.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
oh mij maakt het niet uit wat jij aanhebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Dresscode is echt altijd gespreksonderwerp hier
zwak polsje omdat je te weinig bier drinkt zeker flikkertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee. Laatste keer dat ik in mijn pik probeerde te knijpen verrekte ik een spier in mijn pols.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh mij maakt het niet uit wat jij aanhebt
Krijg ik weer goed te eten tenminstequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gister nog ff lekker op je moeder bijgeklust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |