quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral als ik crack zie posten.
dat ding kunnen we ook gebruiken als tentjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dit ook en dan zo rondjes draaien
te weinig bier drinken? ik? hahahahhahahahahahhaahquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zwak polsje omdat je te weinig bier drinkt zeker flikkertje
graag gedaan vriend. voor jou heb ik dat soort dingen overquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg ik weer goed te eten tenminste
Samequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral als ik crack zie posten.
nee is koudquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ding kunnen we ook gebruiken als tentje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te weinig bier drinken? ik? hahahahhahahahahahhaah
Oh werkt dat zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samen kan je het warm maken toch
ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry nu hou ik op, of julie moeten dit kladblokje niet erg vinden want ik vind het zelf wel leuk
bekende kopquote:
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry nu hou ik op, of julie moeten dit kladblokje niet erg vinden want ik vind het zelf wel leuk
Makkelijk gezegd. Dan zou ik constant gearresteerd wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |