Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry nu hou ik op, of julie moeten dit kladblokje niet erg vinden want ik vind het zelf wel leuk
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar doe wat je leuk vindt toch?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkig
Lief.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent dan ben ik gelukkig
Wat zou het eerste zijn wat je zou doen? Geen gevolgen ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Dan zou ik constant gearresteerd worden
Hmm, lijkt me niet dat ie op fok zat maar hij heeft gewoon nogal doorsnee hoofd vind ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
bekende kop
was dat niet de ene user hier SC¿
Oh oke ik stopquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent minder leuk als je fangirlt
hey dimaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
kennen jullie dat als je zo nodig moet pissen dat je in je pik gaat knijpen?
Ben ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Maar wie is die knakker dan?
Lijkt op Oscarquote:
Buurmeisjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou het eerste zijn wat je zou doen? Geen gevolgen ...
Dit zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef Trollscience het volgende:
wordt zo mad van postNL gvd
laatst briefje door de brievenbus geflikkerd dat ik niet thuis was om pakketje aan te nemen, kon ik het pas dag erna ophalen na 4 uur 's middags
staat nu dat mijn pakketje vandaag binnenkomt (door de brievenbus) maar post is net geweest en zat er niet tussen
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Word je hier nou nooit moe van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |