Pure kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:44 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het Dodetopicspel" van 01-07-2017 t/m 31-07-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 3153 CarltonBanks
02 3020 Handleiding
03 2996 noodgang
04 2675 FlippingCoin
05 2095 Stien_Struis
06 1898 Pharkus
07 1770 haags_kwartiertje
08 1729 aloa
09 1536 Homijn
10 1428 Pg_up
11 1382 Martin_marvellous
12 1135 devzero
13 0994 HerrFritz
14 0824 MichaelScott
15 0783 LLgetikt
16 0780 KoningPils
**
Met animeermeisjes en furies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:00 schreef noodgang het volgende:
Noem je dat knutselclub tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Zonder suikerklontjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:57 schreef Handleiding het volgende:
echte mannen drinken uitsluitend espresso's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.espresso voor noodgang hier.![]()
Respect voor dekoe hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:07 schreef noodgang het volgende:
Wat doet die vloeibare koe in mn koffie?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:08 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.espresso voor noodgang hier.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Respect voor dekoe hoor.heeft hij wel 4 maal graspietjes voor zitten kauwen. Zie ik jou nog niet zo snel doen!
hij wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zolang je latex gebruikt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:43 schreef mtchel112 het volgende:
Straks krijgen jullie ook een ban, pas nou maar op
[ Bericht 8% gewijzigd door Martin_marvellous op 01-08-2017 11:08:06 ]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef Handleiding het volgende:
van mij hoeven die foto's niet Martin
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:59 schreef Beam het volgende:
Beste allemaal,
Zo'n 10 jaar geleden heb ik haar ontmoet, in het buitenland. Ze komt daar dan ook vandaan. In die tijd hadden we eigenlijk geen oog voor elkaar, maar hebben toch regelmatig contact gehouden via diverse media, omdat het zo goed klikte. De afgelopen maanden hebben we vrij intensief contact en zijn er achter gekomen toch wel wat voor elkaar te voelen. We hebben allebei last van vlinders in de buik en allerlei andere verliefdheidstrekjes. We hebben zelfs al besproken wanneer we elkaar weer gaan zien, op vrij korte termijn.
Maar, ik ben al zo'n 5 jaar samen met mijn vriendin. We hebben een koopwoning en ook een kind van 1,5 jaar oud. Nu kom ik er natuurlijk over aan het nadenken... Wat moet ik doen? Ik begrijp dat niemand mij dit kan vertellen, maar ik zal het toch aan iemand kwijt moeten. Het vreet ontzettend aan me. Vrienden en familie heb ik er maar niks over gezegd, uit angst om veroordeeld te worden. En mijn huidige relatie... Tja, is niet helemaal meer wat het geweest is. Soms vind ik dat we leven als broer en zus.
Ik voel me aan de ene kant ontzettend gelukkig van verliefdheid, maar oh zo schuldig dat ik het zo stiekem moet doen, bang ben ik mijn vriendin pijn te doen en dat het ons gezin met veel verdriet uit elkaar doet vallen. Mijn vriendin weet van het bestaan van mijn buitenlandse 'vriendin' af, maar alleen dat wij zo nu en dan contact hebben met elkaar en dat het de laatste tijd wat intensiever is. Maar ze vermoed wel het een en ander. Ik ben mezelf de laatste tijd niet meer, heb veel behoefte om alleen te zijn en durf niet meer te genieten van onze tijd samen.
Hopeloos verliefd dus, op een buitenlandse vrouw... Na het een en ander googelen ben ik wel wat bruikbare zaken tegengekomen. Tijd voor nemen, geen impulsieve beslissingen, enzovoorts. Ik ben ontzettend bang dat ik die tijd er niet voor wil nemen en uit schuld gevoel mijn vriendin hierover ga vertellen. En wat als dan blijkt dat het een 'crush' was? Dan heb ik haar een hoop verdriet om niks bezorgd. Of als toch blijkt dat mijn buitenlandse 'vriendin' mij niet ziet zitten, of ik haar?
Zoals gezegd, vermoed mijn vriendin wel iets. Ze heeft namelijk bij toeval in mijn browsergeschiedenis gezien dat ik heb gezocht naar vliegtickets en zag een iet wat getint bericht van haar op mijn telefoon. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk. Ze is er niet bepaald over te spreken. Ik heb het (gelukkig) kunnen goed praten, maar dat schuldgevoel en het liegen er over... Van binnen trekt het me uiteen. Ze heeft me ook wel eens midden in de nacht betrapt dat ik met haar aan het chatten was. Daar kwamen natuurlijk vragen over. Vandaar mijn angst dat ik het straks allemaal op tafel ga leggen en dat het misschien allemaal voor niks is gebleken.
Laat ik vooropstellen dat ik een tegenstander van vreemd gaan ben. Ik heb dan ook vaak anderen veroordeeld daarom. Maar nu begrijp ik pas hoe ontzettend moeilijk dat is.
Rationeel gedacht, denk ik dat ik haar binnenkort moet ontmoeten, en kijken of die vlinders er nog zijn/blijven. En dan... Kijken hoe het loopt. Ze woont een eindje weg, maar het is goed te overbruggen qua vliegtijd. We hebben zelfs al wel de opties besproken voor (eventueel) later. Met betrekking tot verhuizing en dergelijke, waarbij zij best wel deze kant op wil komen. We hebben veel dezelfde wensen in het leven en veel dezelfde opvattingen en overtuigingen. Praktisch gezien is het dus mogelijk, mocht het goed uitpakken natuurlijk.
Maar dan is er het gevoel, zoals ik benoemde het gevoel van schuld, liegen, bedriegen, geheimzinnig doen... Ik vind dat totaal niet spannend, ik vind dat best wel eng, in de angst betrapt te worden. Dat maakt het niet makkelijker.
Dus, ik zit een beetje vast in twee werelden. Aan de ene kant het verliefde en aan de andere kant de huidige relatie. Hopelijk kan iemand mij hier van in advies voorzien.
jajohquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:05 schreef noodgang het volgende:
Ach joh, het is al middag, valt best mee
Kwam dat topic net tegen ja, aardige droeftoeter.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
Niet eeuwig vakantie hebben en hier standaard hele dagen zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
Niet eeuwig vakantie hebben en hier standaard hele dagen zijn
op een plastic stoeltje. De vrouwtjes bekijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:03 schreef noodgang het volgende:
de hele dag halve liters drinken in de voortuin
Deze man weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:06 schreef Handleiding het volgende:
[..]
op een plastic stoeltje. De vrouwtjes bekijken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:06 schreef Handleiding het volgende:
[..]
op een plastic stoeltje. De vrouwtjes bekijken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef Handleiding het volgende:
van mij hoeven die foto's niet Martin
Voortuin? Op de stoep zal je bedoelen, bbq en tuinstoeltjes er bij en gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:03 schreef noodgang het volgende:
de hele dag halve liters drinken in de voortuin
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voortuin? Op de stoep zal je bedoelen, bbq en tuinstoeltjes er bij en gaan.
Tosti.quote:
Een borrel met nootjes.quote:
Boh als je daar nu al mee begint haal je de zonsondergang niet denk ik.quote:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boh als je daar nu al mee begint haal je de zonsondergang niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |