Je zegt net nog, meermaals, dat je bent voor gelijke kansen van man en vrouw, en daardoor voor gelijkwaardige behandeling.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat ik een antifeminist ben doet geen pijn, ik ben er zelfs trots op dat ik dat durf te zijn in een wereld waarin mensen bedrogen zijn.
Heb je ook bronnen voor je claims, if baseer je je slechts op je onderbuik?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar het gebeurt dan ook vooraf dat een blanke man niet wordt aangenomen omdat men liever een zwart mens of een vrouw aanneemt. 50-50 vindt men kennelijk belangrijker dan wie geschikter is voor de baan.
Nee, dan ben ik een egalitarian/equalist. Feministen denken dat vrouwen een betere behandeling en heilige status verdienen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zegt net nog, meermaals, dat je bent voor gelijke kansen van man en vrouw, en daardoor voor gelijkwaardige behandeling.
Dan ben je een feminist.
Die bronnen heb ik niet zo bij de hand, maar je kunt makkelijk een artikel op internet vinden waarin mensen janken dat 50% van de mensen op de werkplek vrouwelijk moet zijn. Of iig aan de top van het bedrijf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je ook bronnen voor je claims, if baseer je je slechts op je onderbuik?
Bron van deze definitie, grote jongen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik een egalitarian/equalist. Feministen denken dat vrouwen een betere behandeling en heilige status verdienen.
Ik ben niet zuur, wel realistisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Je komt behoorlijk zuur over voor iemand van 20. Niet gezond.
Je hebt nog niets kunnen onderbouwenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, wel realistisch.
Ik heb heel veel kunnen onderbouwen, jij echter niet. Jij roept maar wat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hebt nog niets kunnen onderbouwen
De fictieve definitie die machthebbers eraan geven om de ware agenda te verbergen maakt nog niet dat ze gelijk hebben. Er staat op sommige plekken ook dat het masculinisme streeft naar het herstel van het patriarchaat, wat onjuist is. Maar het feminisme streeft wel naar vrouwensuperieuriteit, en als je dat niet inziet ben je gewoon dom. Iets anders kan ik er niet over zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:01 schreef Fretwork het volgende:
Ter illustratie van mijn punt:
https://www.merriam-webster.com/dictionary/feminism
https://en.oxforddictionaries.com/definition/feminism
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/feminism
Och Jezus, je bent zo'n aluhoedje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De fictieve definitie die machthebbers eraan geven om de ware agenda te verbergen maakt nog niet dat ze gelijk hebben. Er staat op sommige plekken ook dat het masculinisme streeft naar het herstel van het patriarchaat, wat onjuist is. Maar het feminisme streeft wel naar vrouwensuperieuriteit, en als je dat niet inziet ben je gewoon dom. Iets anders kan ik er niet over zeggen.
Och Jezus, jij bent zo'n hokjesgeest die gebrainwasht is en alleen gelooft wat ie op TV hoort en in de krant leest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Och Jezus, je bent zo'n aluhoedje.
Niet te praten met gasten met jouw intellect en verbeelding.
Maak ik mezelf belachelijk? Daar lijkt het niet op. Ik laat wel zien dat ik doorzettingsvermogen heb. Jij hebt dat kennelijk niet, anders was je niet gestopt met die discussie te voeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Zeg vuurvliegje, puur uit de goedheid van mijn hart verzoek ik vriendelijk doch zeer dringend om hier mee te stoppen.
Want je maakt jezelf zo belachelijk dat het gewoon genant wordt.
Ga lekker met je treintje of je legoblokjes spelen.
En studieboeken, woordenboeken en via deskundigen. Ja fuck, wat ben ik een idioot.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Och Jezus, jij bent zo'n hokjesgeest die gebrainwasht is en alleen gelooft wat ie op TV hoort en in de krant leest.
Dus dankzij hun worden dit soort kwaliteitstopics geopend? Het is maar de vraag of zij er echt iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:19 schreef bijstandboy het volgende:
De d66 cultuurverrijking van tegenwoordig is medeplichtig voor dit soort topics
Je bent gewoon zo idioot dat je niet eens out of the box kunt denken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En studieboeken, woordenboeken en via deskundigen. Ja fuck, wat ben ik een idioot.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:20 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo idioot dat je niet eens out of the box kunt denken fantaseren.
Nee, je laat zien dat je een geboren trol bent. Je wilt je gelijk af dwingen en dat lukt je niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maak ik mezelf belachelijk? Daar lijkt het niet op. Ik laat wel zien dat ik doorzettingsvermogen heb. Jij hebt dat kennelijk niet, anders was je niet gestopt met die discussie te voeren.
Daarnaast zou je geen aandacht meer aan mij besteden, en dat doe je hier wel.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Och Jezus, jij bent zo'n hokjesgeest die gebrainwasht is en alleen gelooft wat ie op TV hoort en in de krant leest.
Rijp voor het gesticht dezequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je hebt een rijkelijke fantasie, verwar die niet met de realiteit.
Jij produceert idd wat onderbuikgereutel. Ik heb gewoon gelijk, maar dat zul je misschien pas inzien als het te laat is. Tegen die tijd is het probleem verergert en is het heel ver heen. Ik waarschuw je, dit gaat hoogstwaarschijnlijk echt gebeuren en jullie zullen waarschijnlijk veel spijt krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, je laat zien dat je een geboren trol bent. Je wilt je gelijk af dwingen en dat lukt je niet.
Geen enkel steekhoudend argument, slechts wat onderbuikgereutel, meer produceer je niet.
Toch veel succes met je 'kruistocht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |