abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172825584
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:52 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Probeer nou even na te denken voor de verandering.

Zoals al beschreven; die quota worden gebruikt om te zorgen dat buiten de standaard cirkel van gelijksoortige sollicitanten wordt gekeken. Misschien dat het iets behapbaarder voor je word met de term "old boys network".

Dat je meegenomen wordt in het proces betekent niet, en probeer dit te begrijpen, niet dat je ook gelijk wordt aangenomen.

Mocht de sollicitant in kwestie de beste zijn, dan probeer je die als bedrijf natuurlijk aan te nemen.

En nogmaals, het is enkel voor topfuncties, dus niet zoals jij beweert voor de werkvloer van de lokale sociale werkplaats.
Mijn post blijft staan. Het wordt aan alle kanten gepromoot dat er meer vrouwen bepaalde functies en beroepen moeten uitoefenen, dus ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die vrouwen afwijzen (voor een baan) puur omdat ze een vagina hebben.
pi_172825594
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dus je bent tegen gelijke behandeling?
Nee, ik leg toch duidelijk uit dat het feminisme te ver is gegaan. De eerste golf was goed, maar nu is het haast een grap geworden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, maar hij stikt liever in zijn eigen woorden dan dit toe te geven.
Ik vertel gewoon hoe ik erover denk, ik verzwijg niks. 't is niet zo dat ik wil dat vrouwen onderdrukt worden en als inferieur worden behandeld.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 10:57:17 ]
pi_172825641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:56 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Mijn post blijft staan. Het wordt aan alle kanten gepromoot dat er meer vrouwen bepaalde functies en beroepen moeten uitoefenen, dus ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die vrouwen afwijzen (voor een baan) puur omdat ze een vagina hebben.
Het speelt trouwens niet zozeer omdat vrouwen een vagina hebben, maar omdat er een kind in kan komen te zitten.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:01:12 #54
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172825663
quote:

[..]

Lees

Het

Nou

Allejezus wat ben je dom.

Het gaat erom dat ze überhaupt in de positie komen om afgewezen te worden. Daarnaast is er meermaals wetenschappelijk aangetoond dat je eerder geneigd bent evenbeelden aam te nemen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:01:55 #55
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172825674
quote:

[..]

Nee, ik leg toch duidelijk uit dat het feminisme te ver is gegaan. De eerste golf was goed, maar nu is het haast een grap geworden.
Moeten vrouwen gelijk behandeld worden als mannen?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:02:47 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172825695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:26 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Die angst is ook wel ergens op gebaseerd.

Waar is het dan op gebaseerd? Waar ben je nu precies bang voor?
pi_172825708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar is het dan op gebaseerd? Waar ben je nu precies bang voor?
Hier is een video als voorbeeld:
Ik heb geen zin om nu hele verslagen te typen, dus daar doe je het maar mee.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:01 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Moeten vrouwen gelijk behandeld worden als mannen?
Ja, ongeveer. Maar mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, dus moeten ze niet precies hetzelfde worden behandeld.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:01 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Lees

Het

Nou

Allejezus wat ben je dom.

Het gaat erom dat ze überhaupt in de positie komen om afgewezen te worden. Daarnaast is er meermaals wetenschappelijk aangetoond dat je eerder geneigd bent evenbeelden aam te nemen.
Iedereen wordt wel eens afgewezen, wat is je punt?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 11:04:58 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:05:48 #58
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172825737
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Puik idee, en dan een jubileum editie van het 450ste topic maken.
pi_172825847
quote:
En maatschappelijke privileges die vrouwen hebben moeten we ze ook ontnemen, daarnaast moeten we maatregelen treffen tegen de manhatende radicale feministes die mannen basisrechten willen ontnemen.
Welke maatschappelijke privileges? En wat zijn die basisrechten van mannen?

quote:
We hoeven vrouwen het stemrecht niet te ontnemen, tenzij er echt bewijs is dat ze er voor hebben gezorgd dat de politieke partijen linkser en liberaler zijn geworden. Maar bij twijfel; niet doen.
Pardon? We leven in een democratisch land. Bepaalde mensen verbieden om te stemmen, omdat hun voorkeur jou niet aanstaat/uitkomt, is natuurlijk helemaal van de zotte. Volgens mij ben jij degene die eens goed doorgelicht moet worden.
quote:
Abortus zouden we alleen toe moeten staan in het geval van verkrachting, niet omdat een vrouw zich later bedenkt dat ze toch geen kinderen wil. Als je een actie uitvoert moet je daar ook de gevolgen van willen dragen, en als je je later bedenkt dan heb je gewoon pech gehad.
Gewoon pech gehad? Je zet wel een kind op de wereld dat niet gewenst is.
Maar goed, ik trek jouw gedachtegang even door naar iets wat je eerder beweerde. Gescheiden mannen die toch voor hun kinderen alimentatie moeten betalen, terwijl ze kinderen nooit zien.
Dat hadden die meneren ook even van tevoren kunnen bedenken. Gewoon de gevolgen dragen dus en als je huwelijk later op de klippen loopt heb je gewoon pech gehad.

quote:
PS: Met maatschappelijk privileges bedoel ik dus specifieke privileges die vrouwen hebben, terwijl mannen ze niet hebben. Hiermee bedoel ik ook betere behandeling van vrouwen, en het voordeel van de twijfel krijgen in rechtszaken. Vrouwen zijn niet heilig en niet superieur aan mannen, dus moeten ze ook niet als zodanig worden behandeld.
Eens. Voor de rechter zou iedereen gelijk moeten zijn. Met uitzondering van minderjarigen.
Een volwassen persoon die de fout ingaat, moet daar voor boeten ook.
Maar jij doet het voorkomen dat elke vrouwelijke crimineel al bij voorbaat met fluwelen handschoenen wordt aangepakt.
Beetje googlen zal jou leren dat dit echt niet het geval is. Denk bijv. aan Lucia B.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:13:44 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172825879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hier is een video als voorbeeld:
Ik heb geen zin om nu hele verslagen te typen, dus daar doe je het maar mee.
Ik discussieer niet met vage Youtube filmpjes.

Je lijkt vooral met het idee te leven een slachtoffer te zijn van een groot complot van zogenaamde SJW's die er voor zorgen dat jij de verliezer bent.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:16:51 #61
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172825935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:03 schreef Firewarrior het volgende:

Ja, ongeveer. Maar mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, dus moeten ze niet precies hetzelfde worden behandeld.

Klopt, zijn niet hetzelfde. Maar moeten ze globaal dezelfde kansen krijgen? Ik snap ook wel dat een vrouw 60 geen goede verhuizer is.
pi_172826090
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik discussieer niet met vage Youtube filmpjes.

Je lijkt vooral met het idee te leven een slachtoffer te zijn van een groot complot van zogenaamde SJW's die er voor zorgen dat jij de verliezer bent.
Dat lijkt misschien zo, maar dat is niet het geval.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:16 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Klopt, zijn niet hetzelfde. Maar moeten ze globaal dezelfde kansen krijgen? Ik snap ook wel dat een vrouw 60 geen goede verhuizer is.
Ja, ze moeten globaal dezelfde kansen krijgen. Hoe dat precies zit heb ik al uitgelegd in een andere post.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:28:02 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172826140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat lijkt misschien zo, maar dat is niet het geval.

Tja, je hebt nog steeds niet concreet gemaakt waarom jij nou zo bang voor vrouwen bent. Bang om alleen achter te blijven? Of bang dat je onder de plak terecht komt?
pi_172826188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, je hebt nog steeds niet concreet gemaakt waarom jij nou zo bang voor vrouwen bent. Bang om alleen achter te blijven? Of bang dat je onder de plak terecht komt?
Ik ben niet bang voor vrouwen, als dat zo was geweest zou ik ook bepaalde familieleden mijden, en dat doe ik niet. Jij verzint gewoon dingen, zoals dat ik zogenaamd bang ben voor vrouwen, terwijl dat niet het geval is. Dit heeft ook vrij weinig met de discussie te maken btw.
pi_172826544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Welke maatschappelijke privileges? En wat zijn die basisrechten van mannen?

[..]
Volgens radicale feministen mogen mannen geen "hoi" tegen een vrouw zeggen, omdat dat seksuele intimidatie is. Daarnaast willen ze mannen het recht om zichzelf tegen een vrouw te verdedigen ontzeggen, want je mag zogenaamd geen vrouwen slaan, dus ook niet uit zelfverdediging. Alsof vrouwen heilig zijn :')

Wat die maatschappelijke privileges zijn heb ik in een reactie op een post van Hexagon uitgelegd. Ik hoop dat het duidelijk is.
quote:
Pardon? We leven in een democratisch land. Bepaalde mensen verbieden om te stemmen, omdat hun voorkeur jou niet aanstaat/uitkomt, is natuurlijk helemaal van de zotte. Volgens mij ben jij degene die eens goed doorgelicht moet worden.

[..]
Moet ik doorgelicht worden omdat ik een eigen mening heb? We leven in een democratisch land ja, dat houdt ook in dat ik vrijheid van meningsuiting heb, of niet soms?
quote:
Gewoon pech gehad? Je zet wel een kind op de wereld dat niet gewenst is.
Maar goed, ik trek jouw gedachtegang even door naar iets wat je eerder beweerde. Gescheiden mannen die toch voor hun kinderen alimentatie moeten betalen, terwijl ze kinderen nooit zien.
Dat hadden die meneren ook even van tevoren kunnen bedenken. Gewoon de gevolgen dragen dus en als je huwelijk later op de klippen loopt heb je gewoon pech gehad.
Dat is een hele andere situatie. De meeste scheidingen worden door vrouwen aangevraagd, dus dan kun je ook niet echt de man de schuld geven van het feit dat hij alimentatie moet betalen. En waarom is het zelden zo dat vrouwen alimentatie moeten betalen?

Het kan zijn dat je een kind op de wereld zet die niet gewenst is, maar het kan ook voor komen dat je iets anders doet waarvan je je later bedenkt dat het toch niet zo gewenst is. Maar dan heb je gewoon pech gehad, oorzaak - gevolg.
quote:
Eens. Voor de rechter zou iedereen gelijk moeten zijn. Met uitzondering van minderjarigen.
Een volwassen persoon die de fout ingaat, moet daar voor boeten ook.
Maar jij doet het voorkomen dat elke vrouwelijke crimineel al bij voorbaat met fluwelen handschoenen wordt aangepakt.
Beetje googlen zal jou leren dat dit echt niet het geval is. Denk bijv. aan Lucia B.
Vrouwelijke criminelen krijgen minder snel sancties wanneer ze een man iets aandoen. Ik hoor nooit op het nieuws dat een vrouw een man heeft verkracht of in elkaar heeft geslagen. In het geval van moord is het een ander geval, maar dan nog.
pi_172826852
quote:
Moet ik doorgelicht worden omdat ik een eigen mening heb? We leven in een democratisch land ja, dat houdt ook in dat ik vrijheid van meningsuiting heb, of niet soms?
Je moet niks. Maar wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus jouw mening is net zoveel waard als de mening van je politieke tegenhangers.
Alleen al het feit dat jij deze mensen monddood wil maken, zegt al genoeg.

quote:
Dat is een hele andere situatie. De meeste scheidingen worden door vrouwen aangevraagd, dus dan kun je ook niet echt de man de schuld geven van het feit dat hij alimentatie moet betalen. En waarom is het zelden zo dat vrouwen alimentatie moeten betalen?

Het kan zijn dat je een kind op de wereld zet die niet gewenst is, maar het kan ook voor komen dat je iets anders doet waarvan je je later bedenkt dat het toch niet zo gewenst is. Maar dan heb je gewoon pech gehad, oorzaak - gevolg.
Nee hoor, dat is precies hetzelfde. Namelijk iets doen, waarvan de ene partij (de vrouw) de consequenties van haar handelen volkomen moet aanvaarden en de andere partij (de man) die gaat, wat jou betreft, volkomen vrijuit.
En jij verwijt je opponenten dat ze er double standards op na houden?
Terecht toch? Hij heeft die kinderen toch ook verwekt? Janken en zich verongelijkt voelen, doet niks af aan het feit dat hij als vader nog steeds medeverantwoordelijk is voor zijn kroost.

quote:
Ik hoor nooit op het nieuws dat een vrouw een man heeft verkracht of in elkaar heeft geslagen
.
Ik ook niet. Maar het zal ongetwijfeld best wel eens voorkomen. Moet die man maar netjes aangifte gaan doen.
;)
pi_172827176
Het internet zit vol debielen
Aan de ene kant heb je de übergevoelige "sjw's"
Aan de andere kant heb je de edgy zolderkamerautisten

En de wereld blijft draaien en de lucht is blauw en en en
Ga weg
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:27:59 #68
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172827568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ja, ze moeten globaal dezelfde kansen krijgen. Hoe dat precies zit heb ik al uitgelegd in een andere post.
Gefeliciteerd!

Je bent een feminist!
pi_172827580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Je bent een feminist!
Ik ben geen feminist. Ik ben een antifeminist.

Overigens is dat wat jij feminisme noemt een vorm van equalisme/egalatarianisme, maar het komt dan alleen van één kant.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 12:29:13 ]
pi_172827642
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Overigens is dat wat jij feminisme noemt een vorm van equalisme/egalatarianisme, maar het komt dan alleen van één kant.
Nee, JIJ noemt het zo.
pi_172827715
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je moet niks. Maar wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus jouw mening is net zoveel waard als de mening van je politieke tegenhangers.
Alleen al het feit dat jij deze mensen monddood wil maken, zegt al genoeg.

[..]
Jij wil mij monddood maken, dat zegt ook heel wat.
quote:
Nee hoor, dat is precies hetzelfde. Namelijk iets doen, waarvan de ene partij (de vrouw) de consequenties van haar handelen volkomen moet aanvaarden en de andere partij (de man) die gaat, wat jou betreft, volkomen vrijuit.
Als de vrouw de dader is dan wel, ja. Anders niet. Maar het is een hele andere situatie, en dat ga ik niet nog een keer uitleggen.
quote:
En jij verwijt je opponenten dat ze er double standards op na houden?
Ja, want het is gewoon zo. Geef het maar toe.
quote:
Terecht toch? Hij heeft die kinderen toch ook verwekt? Janken en zich verongelijkt voelen, doet niks af aan het feit dat hij als vader nog steeds medeverantwoordelijk is voor zijn kroost.

[..]
Maar heeft hij de scheiding aangevraagd? En zou het kunnen dat hij zelfs zijn kinderen niet mag zien, omdat zijn vrouw een bitch is?
quote:
Ik ook niet. Maar het zal ongetwijfeld best wel eens voorkomen. Moet die man maar netjes aangifte gaan doen.
;)
En wat nou als er vervolgens niks tegen gedaan wordt, puur omdat het slachtoffer een penis heeft en de dader een vagina? Wat dan? Heeft hij dan gewoon pech gehad, omdat hij toch inferieur is aan de vrouw, of hoe zit dat?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, JIJ noemt het zo.
Het feminisme is het streven naar superieuriteit van vrouwen t.o.v mannen. Daar hoort ook manonderdrukking bij.

Dat is de geheime identiteit van het feminisme, het is jammer dat de meeste mensen dat niet inzien. Het equalisme/egalitarianisme gaat alleen over gelijke rechten, en heeft niks te maken met die radicale feministische misandrische bullshit van tegenwoordig.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 12:35:49 ]
pi_172827759
Jij doet nu zelf wat je mij al eens eerder verweten.
Trollen dus.
Ik ga aan jou geen tijd meer verspillen.
pi_172827769
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Jij doet nu zelf wat je mij al eens eerder verweten.
Trollen dus.
Ik ga aan jou dus geen tijd meer verspillen.
Ik troll niet, ik ben gewoon serieus. Je hebt gewoon geen argumenten meer, daarom wil je de discussie niet meer aangaan.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:37:10 #74
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172827781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Doet het pijn?
pi_172827803
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Doet het pijn?
Dat ik een antifeminist ben doet geen pijn, ik ben er zelfs trots op dat ik dat durf te zijn in een wereld waarin mensen bedrogen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')