abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172821122
Iedereen kent ze wel, van die SJW's die alles racistisch of seksistisch vinden. "Dankzij" de acties van die domme lui kun je volgens veel mensen beter je kop verliezen dan dat je een racist bent. Dit slaat natuurlijk nergens op. Niet alles is discriminatie.

Klacht: SJW's janken dat alles racistisch is en verraden liever hun land dan dat ze racist worden genoemd.
Subklacht: Politieke correctheid is de verkeerde term. Onbewust zeg je dan namelijk dat die gestoorde sjw's gelijk hebben, terwijl je ze eerder politiek incorrect zou moeten noemen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, dus daarom hoef je ook niet te benadrukken dat een specifieke groep gelijk heeft, terwijl je het er niet mee eens bent.

Hier een paar video's om te laten zien om wat voor soort debielen het gaat:

De politieke "correctheid" is ook duidelijk te zien in films als Star Wars: The Force Awakens met een zwarte jongen en blanke meid als hoofdpersonen. Het lijkt wel alsof ze speciaal gekozen werden omdat ze tot een "minderheid" behoren, en niet omdat het goede acteurs zijn. Vroeger waren de hoofdpersonen altijd blanke mannen. Disney denkt blijkbaar dat dat racistisch en seksistisch is. Maar de vraag is of blanke mannen afwijzen voor een rol in een film puur omdat ze blank en mannelijk zijn niet racistisch is. Ik denk dat het antwoord ja is.

Transformers: The Last Knight schijnt het derde golfs feminisme te promoten, maar ik heb die film niet gekeken dus ik weet het niet precies. Ik denk dat het tegenwoordig wel een trend is om de derde golf van het feminisme en het sjw'isme te promoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 00:33:46 ]
pi_172821352
Wat dacht je van deze uiterst seksistische marketeers die het feminisme aan de man (en vrouw) proberen te brengen:

Trigger warning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paypal.me/taaladvies
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:52:04 #3
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172821388
In 1950 was er nog niets aan den hand.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172821833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
Idd. Jammer dat er mensen zijn die het moesten verkloten.

Tegenwoordig is er nog wel meer aan de hand dan vroeger. Jammer dat ik het oude tijdperk niet in een vorig leven o.i.d heb meegemaakt.
pi_172822031
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 augustus 2017 @ 03:22:40 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_172822288

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 03:27:35 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172822303
Originele klacht
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172822327
quote:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, dus daarom hoef je ook niet te benadrukken dat een specifieke groep gelijk heeft, terwijl je het er niet mee eens bent.
Aldus TS.
Maar je doet het wel.
pi_172822328
smakelijk gelachen om dit topic
pi_172823058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
Wat dacht je van deze uiterst seksistische marketeers die het feminisme aan de man (en vrouw) proberen te brengen:

Trigger warning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die video toont de ware agenda van het feminisme, waar ik overigens zelf ook wel achter was. En de wage gap is idd een leugen. Vrouwen werken minder uren per week, daarom verdienen ze ook minder. Ze worden niet minder per uur betaald. Sterker nog, vrouwen in de 20 verdienen meer dan mannen. En tegenwoordig zitten er op de universiteit meer vrouwen dan mannen. Dus het is mogelijk dat de "wage gap" in de toekomst omgedraaid wordt, en dat er dus een groot verschil in inkomens tussen mannen en vrouwen ontstaat. Ik vraag me af of er dan iemand optreedt om het eerlijker te maken voor mannen. Wss niet, maar echt oneerlijk is het dan ook niet, zolang vrouwen vanwege hun geslacht maar niet meer betaald krijgen. Het blijft wel een feit dat meisjes op school bevoorrecht zijn t.o.v jongens, daarom gaan ze eerder naar de uni.

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 03:43 schreef devzero het volgende:
smakelijk gelachen om dit topic
Ik hoop dat je weet dat het serieus bedoeld is.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 07:56:22 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:59:31 #11
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172823076
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172823142
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
pi_172823172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
Klopt. Die beerputten werden later pas geopenbaard.
pi_172823197
Gewoon Nederland islamiseren, die feministen klagen daar toch niet over, en dan leren ze het eens om 2 meter achter hun man te lopen met een doek om de kop. En thuis mogen ze de keuken niet uit.
pi_172823279
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Ik ga niet al die moeite doen. Anders doe jij het is ff lekker zelf, of ben je daar ook te lui voor?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gewoon Nederland islamiseren, die feministen klagen daar toch niet over, en dan leren ze het eens om 2 meter achter hun man te lopen met een doek om de kop. En thuis mogen ze de keuken niet uit.
Dat is geen oplossing. De islam is nog erger.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 08:23:56 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:28:52 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172823351
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:30:20 #17
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw :'(
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:31:27 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172823396
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw :'(
Zoekt ie een andere baan
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:33:13 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zoekt ie een andere baan
Maar daarvoor moet hij verhuizen, en alle asielzoekers hebben gratis huizen gekregen. Nu is er niks meer over :'(
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_172823434
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Waarom raakt ie z'n baan kwijt?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:35:00 #21
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823441
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Uhm... Quota natuurlijk
pi_172823443
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:35:58 #23
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:35 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.
Dit dus :P
pi_172823463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik speel niet het slachtoffer, maar ik vertel wel de waarheid.
pi_172823467
Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er iemand ontslagen wordt om de diversiteit van het team te veranderen.
Jullie wel?
In mijn werk smachten ze naar mannen, het kan ook andersom :P
pi_172823481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er iemand ontslagen wordt om de diversiteit van het team te veranderen.
Jullie wel?
Maar het gebeurt dan ook vooraf dat een blanke man niet wordt aangenomen omdat men liever een zwart mens of een vrouw aanneemt. 50-50 vindt men kennelijk belangrijker dan wie geschikter is voor de baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 08:38:33 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:39:13 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie wel?
Misschien werd z'n contract wel niet verlengd.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:43:05 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823541
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:38 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Maar het gebeurt dan ook vooraf dat een blanke man niet wordt aangenomen omdat men liever een zwart mens of een vrouw aanneemt. 50-50 vindt men kennelijk belangrijker dan wie geschikter is voor de baan.
Oké, genoeg bullshit.

Je weet dat dit niet klopt toch?

A. Het quotum ligt op 30%
B. Het quotum is er enkel voor topfuncties
C. Er zit geen zware sanctie aan vast

Het lijkt me sterk dat jij een topfunctie hebt. Dus deze problematiek gaat jij überhaupt niet overkomen. Daarnaast is bewezen dat teams het beste werken als ze ofwel complete gelijkenis hebben tussen teamleden onderling, ofwel allemaal verschillen hebben. Een gemengd team is dus een meer dan logische en daarnaast eerlijke keuze.
pi_172823649
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:43 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Oké, genoeg bullshit.

Je weet dat dit niet klopt toch?

A. Het quotum ligt op 30%
B. Het quotum is er enkel voor topfuncties
C. Er zit geen zware sanctie aan vast

Het lijkt me sterk dat jij een topfunctie hebt. Dus deze problematiek gaat jij überhaupt niet overkomen. Daarnaast is bewezen dat teams het beste werken als ze ofwel complete gelijkenis hebben tussen teamleden onderling, ofwel allemaal verschillen hebben. Een gemengd team is dus een meer dan logische en daarnaast eerlijke keuze.
Het slaat alsnog nergens op. Waarom zou je mensen verplicht aan moeten nemen omdat ze tot een groep "minderheden" behoren, terwijl er iemand anders is die het werk beter kan, maar niet tot een minderheid behoort? 't is gewoon bullshit.

(Als je technisch wil zijn, in Nederland wonen er iets meer vrouwen dan mannen. En op de wereld zijn er meer zwarte mensen dan blanke mensen, maar niet in Nederland. Maar ik snap dat "minderheden" niet helemaal letterlijk wordt bedoeld. Toch behoren vrouwen niet tot een minderheid, maar juist tot een meerderheid.)
pi_172823755
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:36 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

_O_
paypal.me/taaladvies
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:01:58 #31
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:51 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het slaat alsnog nergens op. Waarom zou je mensen verplicht aan moeten nemen omdat ze tot een groep "minderheden" behoren, terwijl er iemand anders is die het werk beter kan, maar niet tot een minderheid behoort? 't is gewoon bullshit.

(Als je technisch wil zijn, in Nederland wonen er iets meer vrouwen dan mannen. En op de wereld zijn er meer zwarte mensen dan blanke mensen, maar niet in Nederland. Maar ik snap dat "minderheden" niet helemaal letterlijk wordt bedoeld. Toch behoren vrouwen niet tot een minderheid, maar juist tot een meerderheid.)
Dat slaat wel ergens op, want het gaat over topfuncties. Lees het allemaal gerust nog een keer, want het kwartje valt niet. Een bedrijf is niks verplicht.

De reden dat dat quotum er is, is dat mensen geneigd zijn iemand aan te nemen die het meest op henzelf lijken. In de wereld van topfuncties, waar veel posities gevuld worden hetzelfde type man, krijg je dus ook sneller nieuwe aanvoer van dezelfde types.

Het quotum is er enkel om bedrijven beter na te laten denken en dames ook in beschouwing te nemen.

Het. is. dus. geen. harde. verplichting.

Je denkt toch niet dat het bedrijf dan maar een onbekwaam persoon in een topfunctie gaat zetten?
pi_172823788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:51 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

En wie zegt dat die minderheden het werk niet beter doen.
Met name de laatste jaren waren het vooral blanke mannen in topfuncties die er niks van bakten en toch wegkwamen met diverse gouden handdrukken.
pi_172823808
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:01 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat slaat wel ergens op, want het gaat over topfuncties. Lees het allemaal gerust nog een keer, want het kwartje valt niet. Een bedrijf is niks verplicht.

De reden dat dat quotum er is, is dat mensen geneigd zijn iemand aan te nemen die het meest op henzelf lijken. In de wereld van topfuncties, waar veel posities gevuld worden hetzelfde type man, krijg je dus ook sneller nieuwe aanvoer van dezelfde types.

Het quotum is er enkel om bedrijven beter na te laten denken en dames ook in beschouwing te nemen.

Het. is. dus. geen. harde. verplichting.

Je denkt toch niet dat het bedrijf dan maar een onbekwaam persoon in een topfunctie gaat zetten?
Het quotum spoort mensen aan om positieve discriminatie toe te passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En wie zegt dat die minderheden het werk niet beter doen.
Met name de laatste jaren waren het vooral blanke mannen in topfuncties die er niks van bakten en toch wegkwamen met diverse gouden handdrukken.
De laatste jaren zijn er meer vrouwen in topfuncties, dus het zal geen toeval zijn dat met name de laatste jaren mensen in topfuncties er niks van bakken.

Overigens ging ik er in mijn voorbeeld er vanuit dat die minderheden het werk minder goed doen, en dat ze alleen aangenomen worden omdat ze tot een minderheid behoren, en niet omdat ze het werk beter verrichten dan de blanke man die af is gewezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 09:06:04 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:11:12 #34
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172823901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Gast, lees nou eerst even.

Het is geen discriminatie. Het is meenemen in het proces. De beste krijgt de baan.
pi_172823978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

[..]

De laatste jaren zijn er meer vrouwen in topfuncties, dus het zal geen toeval zijn dat met name de laatste jaren mensen in topfuncties er niks van bakken.

Overigens ging ik er in mijn voorbeeld er vanuit dat die minderheden het werk minder goed doen, en dat ze alleen aangenomen worden omdat ze tot een minderheid behoren, en niet omdat ze het werk beter verrichten dan de blanke man die af is gewezen.
Hoeveel mensen in topfuncties ken jij persoonlijk?
Wat voor werk doe (of deed) jij?
pi_172824003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik ga niet al die moeite doen. Anders doe jij het is ff lekker zelf, of ben je daar ook te lui voor?

[..]

Dat is geen oplossing. De islam is nog erger.
De islam is erger voor vrouwen, laat dat nu net de groep zijn die wereldwijd steeds vaker meent de man te kunnen onderdrukken, zich te richten op kleinzielige zaken die een man fout doet, en de ellende die vrouwen in een islamitische huwelijk ondervinden negeren. Daarom zo snel mogelijk Nederland islamiseren, kijken of dat vrouwvolk zich nog druk maakt om puberale opmerkingen op dumpert of dat mannen, die meer uren maken, meer verdienen dan een vrouw.
pi_172824032
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Gast, lees nou eerst even.

Het is geen discriminatie. Het is meenemen in het proces. De beste krijgt de baan.
Zo'n quotum is toch helemaal niet nodig als de beste de baan krijgt? Als zo'n quotum van toepassing is dan krijgen minderheden een baan als minder dan 30% daaruit bestaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De islam is erger voor vrouwen, laat dat nu net de groep zijn die wereldwijd steeds vaker meent de man te kunnen onderdrukken, zich te richten op kleinzielige zaken die een man fout doet, en de ellende die vrouwen in een islamitische huwelijk ondervinden negeren. Daarom zo snel mogelijk Nederland islamiseren, kijken of dat vrouwvolk zich nog druk maakt om puberale opmerkingen op dumpert of dat mannen, die meer uren maken, meer verdienen dan een vrouw.
De islam is voor iedereen hier slecht. Het veroorzaakt inperking van je vrijheid. 't is geen oplossing, we moeten het feminisme op een andere manier inperken. De islam is te extreem en het is ook erger dan het feminisme en het sjw'isme.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 09:24:28 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:11:40 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172824737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:36 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jawel, je bent zo bang te falen dat je vast een soort groep bedenkt aan wie je de schuld kunt gaan geven. Je bent aan het klagen ofer je zelf verzonnen spook.
pi_172824750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jawel, je bent zo bang te falen dat je vast een soort groep bedenkt aan wie je de schuld kunt gaan geven. Je bent aan het klagen ofer je zelf verzonnen spook.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mijn klachten over het feminisme zijn gewoon terecht. Het feminisme is te ver gegaan, en dat moet je niet ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 10:12:58 ]
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:15:56 #40
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_172824799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ofer :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_172824835
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:15 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ofer :')
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik dacht: "ik laat het maar gaan, zal vast wel een typfout zijn."
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:18:32 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172824842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Mijn klachten over het feminisme zijn gewoon terecht. Het feminisme is te ver gegaan, en dat moet je niet ontkennen.
De enige last die ik van het feminisme heb is een stortvloed aan janktopics op fok van onzekere mannen die doodsbang zijn dat ze ondergeschikt raken aan vrouwen.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:21:36 #43
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172824904
quote:
Dat deze user deze reactie geeft zegt wel iets.

Ondanks dat, wel terechte reactie.

on-topic: :') _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_172824952
Zit wel wat in, ik ben absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden zoals LGBTQ-ers etc... en ook tegen discriminatie.
Maar die doorgeslagen SJW-ers eisen voor elke minderheid een voorkeursbehandeling een daarme slaan ze plank volledig mis en heeft het alleen maar averechts effect.

Als minderheids groepen blanken discrimineren of vrouwen die mannen (onterecht) afzeiken cq over één kam scheren dan hoor je die hypocrieten niet.
pi_172825000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De enige last die ik van het feminisme heb is een stortvloed aan janktopics op fok van onzekere mannen die doodsbang zijn dat ze ondergeschikt raken aan vrouwen.
Die angst is ook wel ergens op gebaseerd. Maar het is meer dan alleen dat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:23 schreef LanaMyst het volgende:
Zit wel wat in, ik ben absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden zoals LGBTQ-ers etc... en ook tegen discriminatie.
Maar die doorgeslagen SJW-ers eisen voor elke minderheid een voorkeursbehandeling een daarme slaan ze plank volledig mis en heeft het alleen maar averechts effect.

Als minderheids groepen blanken discrimineren of vrouwen die mannen (onterecht) afzeiken cq over één kam scheren dan hoor je die hypocrieten niet.
Jij snapt het ^O^

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 10:26:53 ]
pi_172825375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:26 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Die angst is ook wel ergens op gebaseerd. Maar het is meer dan alleen dat.

[..]

Jij snapt het ^O^
Dus jij bent ook een absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden en je bent dus ook tegen discriminatie.
Hoe rijm je dat met jouw doorgeslagen eis dat het feminisme ingeperkt moet worden? En hoe stel je je dat dan voor? Bepaalde rechten van de vrouwen afnemen? Zoals stemrecht, recht op betaalde arbeid, recht op abortus?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:52:56 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172825525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:21 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zo'n quotum is toch helemaal niet nodig als de beste de baan krijgt? Als zo'n quotum van toepassing is dan krijgen minderheden een baan als minder dan 30% daaruit bestaat.

[..]

De islam is voor iedereen hier slecht. Het veroorzaakt inperking van je vrijheid. 't is geen oplossing, we moeten het feminisme op een andere manier inperken. De islam is te extreem en het is ook erger dan het feminisme en het sjw'isme.
Probeer nou even na te denken voor de verandering.

Zoals al beschreven; die quota worden gebruikt om te zorgen dat buiten de standaard cirkel van gelijksoortige sollicitanten wordt gekeken. Misschien dat het iets behapbaarder voor je word met de term "old boys network".

Dat je meegenomen wordt in het proces betekent niet, en probeer dit te begrijpen, niet dat je ook gelijk wordt aangenomen.

Mocht de sollicitant in kwestie de beste zijn, dan probeer je die als bedrijf natuurlijk aan te nemen.

En nogmaals, het is enkel voor topfuncties, dus niet zoals jij beweert voor de werkvloer van de lokale sociale werkplaats.
pi_172825544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus jij bent ook een absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden en je bent dus ook tegen discriminatie.
Hoe rijm je dat met jouw doorgeslagen eis dat het feminisme ingeperkt moet worden? En hoe stel je je dat dan voor? Bepaalde rechten van de vrouwen afnemen? Zoals stemrecht, recht op betaalde arbeid, recht op abortus?
Geen rechten van de vrouwen ontnemen, wel onzin zoals dit wegwerken:

En maatschappelijke privileges die vrouwen hebben moeten we ze ook ontnemen, daarnaast moeten we maatregelen treffen tegen de manhatende radicale feministes die mannen basisrechten willen ontnemen.

We moeten ervoor zorgen dat er thuis voor kinderen gezorgd wordt. Dat is beter dan twee werkende ouders hebben die eigenlijk geen tijd hebben om te werken en het huishouden te runnen en voor hun kinderen te zorgen. Dus dat zou kunnen betekenen dat vrouwen (of in sommige gevallen mannen) die kinderen hebben niet mogen werken, of maar een beperkt aantal uren. Maar vrouwen die geen kinderen hebben hoeven hierdoor niet worden aangetast.

We hoeven vrouwen het stemrecht niet te ontnemen, tenzij er echt bewijs is dat ze er voor hebben gezorgd dat de politieke partijen linkser en liberaler zijn geworden. Maar bij twijfel; niet doen.

Abortus zouden we alleen toe moeten staan in het geval van verkrachting, niet omdat een vrouw zich later bedenkt dat ze toch geen kinderen wil. Als je een actie uitvoert moet je daar ook de gevolgen van willen dragen, en als je je later bedenkt dan heb je gewoon pech gehad.

Deze post is een beetje warrig geschreven, maar ik hoop dat je het begrijpt. Zo niet, dan wil ik het wel nogmaals uitleggen op een duidelijkere manier.

PS: Met maatschappelijk privileges bedoel ik dus specifieke privileges die vrouwen hebben, terwijl mannen ze niet hebben. Hiermee bedoel ik ook betere behandeling van vrouwen, en het voordeel van de twijfel krijgen in rechtszaken. Vrouwen zijn niet heilig en niet superieur aan mannen, dus moeten ze ook niet als zodanig worden behandeld.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:54:13 #49
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172825551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus je bent tegen gelijke behandeling?
pi_172825576
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dus je bent tegen gelijke behandeling?
Ja, maar hij stikt liever in zijn eigen woorden dan dit toe te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')