SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paypal.me/taaladvies
Idd. Jammer dat er mensen zijn die het moesten verkloten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
In 1950 was er nog niets aan den hand.
Aldus TS.quote:Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, dus daarom hoef je ook niet te benadrukken dat een specifieke groep gelijk heeft, terwijl je het er niet mee eens bent.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
Wat dacht je van deze uiterst seksistische marketeers die het feminisme aan de man (en vrouw) proberen te brengen:
Trigger warning:Die video toont de ware agenda van het feminisme, waar ik overigens zelf ook wel achter was. En de wage gap is idd een leugen. Vrouwen werken minder uren per week, daarom verdienen ze ook minder. Ze worden niet minder per uur betaald. Sterker nog, vrouwen in de 20 verdienen meer dan mannen. En tegenwoordig zitten er op de universiteit meer vrouwen dan mannen. Dus het is mogelijk dat de "wage gap" in de toekomst omgedraaid wordt, en dat er dus een groot verschil in inkomens tussen mannen en vrouwen ontstaat. Ik vraag me af of er dan iemand optreedt om het eerlijker te maken voor mannen. Wss niet, maar echt oneerlijk is het dan ook niet, zolang vrouwen vanwege hun geslacht maar niet meer betaald krijgen. Het blijft wel een feit dat meisjes op school bevoorrecht zijn t.o.v jongens, daarom gaan ze eerder naar de uni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je weet dat het serieus bedoeld is.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 07:56:22 ]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Klopt. Die beerputten werden later pas geopenbaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
In 1950 was er nog niets aan den hand.
Ik ga niet al die moeite doen. Anders doe jij het is ff lekker zelf, of ben je daar ook te lui voor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Dat is geen oplossing. De islam is nog erger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gewoon Nederland islamiseren, die feministen klagen daar toch niet over, en dan leren ze het eens om 2 meter achter hun man te lopen met een doek om de kop. En thuis mogen ze de keuken niet uit.
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
Zoekt ie een andere baanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw
Maar daarvoor moet hij verhuizen, en alle asielzoekers hebben gratis huizen gekregen. Nu is er niks meer overquote:
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw
Uhm... Quota natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?
Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:35 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.
Ik speel niet het slachtoffer, maar ik vertel wel de waarheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
Maar het gebeurt dan ook vooraf dat een blanke man niet wordt aangenomen omdat men liever een zwart mens of een vrouw aanneemt. 50-50 vindt men kennelijk belangrijker dan wie geschikter is voor de baan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er iemand ontslagen wordt om de diversiteit van het team te veranderen.
Jullie wel?
In mijn werk smachten ze naar mannen, het kan ook andersom
Misschien werd z'n contract wel niet verlengd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er iemand ontslagen wordt om de diversiteit van het team te veranderen.
Jullie wel?
In mijn werk smachten ze naar mannen, het kan ook andersom
Oké, genoeg bullshit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar het gebeurt dan ook vooraf dat een blanke man niet wordt aangenomen omdat men liever een zwart mens of een vrouw aanneemt. 50-50 vindt men kennelijk belangrijker dan wie geschikter is voor de baan.
Het slaat alsnog nergens op. Waarom zou je mensen verplicht aan moeten nemen omdat ze tot een groep "minderheden" behoren, terwijl er iemand anders is die het werk beter kan, maar niet tot een minderheid behoort? 't is gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oké, genoeg bullshit.
Je weet dat dit niet klopt toch?
A. Het quotum ligt op 30%
B. Het quotum is er enkel voor topfuncties
C. Er zit geen zware sanctie aan vast
Het lijkt me sterk dat jij een topfunctie hebt. Dus deze problematiek gaat jij überhaupt niet overkomen. Daarnaast is bewezen dat teams het beste werken als ze ofwel complete gelijkenis hebben tussen teamleden onderling, ofwel allemaal verschillen hebben. Een gemengd team is dus een meer dan logische en daarnaast eerlijke keuze.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik speel niet het slachtoffer, maar ik vertel wel de waarheid.
Dat slaat wel ergens op, want het gaat over topfuncties. Lees het allemaal gerust nog een keer, want het kwartje valt niet. Een bedrijf is niks verplicht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het slaat alsnog nergens op. Waarom zou je mensen verplicht aan moeten nemen omdat ze tot een groep "minderheden" behoren, terwijl er iemand anders is die het werk beter kan, maar niet tot een minderheid behoort? 't is gewoon bullshit.
(Als je technisch wil zijn, in Nederland wonen er iets meer vrouwen dan mannen. En op de wereld zijn er meer zwarte mensen dan blanke mensen, maar niet in Nederland. Maar ik snap dat "minderheden" niet helemaal letterlijk wordt bedoeld. Toch behoren vrouwen niet tot een minderheid, maar juist tot een meerderheid.)
En wie zegt dat die minderheden het werk niet beter doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het slaat alsnog nergens op. Waarom zou je mensen verplicht aan moeten nemen omdat ze tot een groep "minderheden" behoren, terwijl er iemand anders is die het werk beter kan, maar niet tot een minderheid behoort? 't is gewoon bullshit.
(Als je technisch wil zijn, in Nederland wonen er iets meer vrouwen dan mannen. En op de wereld zijn er meer zwarte mensen dan blanke mensen, maar niet in Nederland. Maar ik snap dat "minderheden" niet helemaal letterlijk wordt bedoeld. Toch behoren vrouwen niet tot een minderheid, maar juist tot een meerderheid.)
Het quotum spoort mensen aan om positieve discriminatie toe te passen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat slaat wel ergens op, want het gaat over topfuncties. Lees het allemaal gerust nog een keer, want het kwartje valt niet. Een bedrijf is niks verplicht.
De reden dat dat quotum er is, is dat mensen geneigd zijn iemand aan te nemen die het meest op henzelf lijken. In de wereld van topfuncties, waar veel posities gevuld worden hetzelfde type man, krijg je dus ook sneller nieuwe aanvoer van dezelfde types.
Het quotum is er enkel om bedrijven beter na te laten denken en dames ook in beschouwing te nemen.
Het. is. dus. geen. harde. verplichting.
Je denkt toch niet dat het bedrijf dan maar een onbekwaam persoon in een topfunctie gaat zetten?
De laatste jaren zijn er meer vrouwen in topfuncties, dus het zal geen toeval zijn dat met name de laatste jaren mensen in topfuncties er niks van bakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wie zegt dat die minderheden het werk niet beter doen.
Met name de laatste jaren waren het vooral blanke mannen in topfuncties die er niks van bakten en toch wegkwamen met diverse gouden handdrukken.
Gast, lees nou eerst even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het quotum spoort mensen aan om positieve discriminatie toe te passen.
Hoeveel mensen in topfuncties ken jij persoonlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het quotum spoort mensen aan om positieve discriminatie toe te passen.
[..]
De laatste jaren zijn er meer vrouwen in topfuncties, dus het zal geen toeval zijn dat met name de laatste jaren mensen in topfuncties er niks van bakken.
Overigens ging ik er in mijn voorbeeld er vanuit dat die minderheden het werk minder goed doen, en dat ze alleen aangenomen worden omdat ze tot een minderheid behoren, en niet omdat ze het werk beter verrichten dan de blanke man die af is gewezen.
De islam is erger voor vrouwen, laat dat nu net de groep zijn die wereldwijd steeds vaker meent de man te kunnen onderdrukken, zich te richten op kleinzielige zaken die een man fout doet, en de ellende die vrouwen in een islamitische huwelijk ondervinden negeren. Daarom zo snel mogelijk Nederland islamiseren, kijken of dat vrouwvolk zich nog druk maakt om puberale opmerkingen op dumpert of dat mannen, die meer uren maken, meer verdienen dan een vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga niet al die moeite doen. Anders doe jij het is ff lekker zelf, of ben je daar ook te lui voor?
[..]
Dat is geen oplossing. De islam is nog erger.
Zo'n quotum is toch helemaal niet nodig als de beste de baan krijgt? Als zo'n quotum van toepassing is dan krijgen minderheden een baan als minder dan 30% daaruit bestaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gast, lees nou eerst even.
Het is geen discriminatie. Het is meenemen in het proces. De beste krijgt de baan.
De islam is voor iedereen hier slecht. Het veroorzaakt inperking van je vrijheid. 't is geen oplossing, we moeten het feminisme op een andere manier inperken. De islam is te extreem en het is ook erger dan het feminisme en het sjw'isme.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De islam is erger voor vrouwen, laat dat nu net de groep zijn die wereldwijd steeds vaker meent de man te kunnen onderdrukken, zich te richten op kleinzielige zaken die een man fout doet, en de ellende die vrouwen in een islamitische huwelijk ondervinden negeren. Daarom zo snel mogelijk Nederland islamiseren, kijken of dat vrouwvolk zich nog druk maakt om puberale opmerkingen op dumpert of dat mannen, die meer uren maken, meer verdienen dan een vrouw.
Jawel, je bent zo bang te falen dat je vast een soort groep bedenkt aan wie je de schuld kunt gaan geven. Je bent aan het klagen ofer je zelf verzonnen spook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik speel niet het slachtoffer, maar ik vertel wel de waarheid.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mijn klachten over het feminisme zijn gewoon terecht. Het feminisme is te ver gegaan, en dat moet je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je bent zo bang te falen dat je vast een soort groep bedenkt aan wie je de schuld kunt gaan geven. Je bent aan het klagen ofer je zelf verzonnen spook.
Oferquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je bent zo bang te falen dat je vast een soort groep bedenkt aan wie je de schuld kunt gaan geven. Je bent aan het klagen ofer je zelf verzonnen spook.
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik dacht: "ik laat het maar gaan, zal vast wel een typfout zijn."quote:
De enige last die ik van het feminisme heb is een stortvloed aan janktopics op fok van onzekere mannen die doodsbang zijn dat ze ondergeschikt raken aan vrouwen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mijn klachten over het feminisme zijn gewoon terecht. Het feminisme is te ver gegaan, en dat moet je niet ontkennen.
Dat deze user deze reactie geeft zegt wel iets.quote:
Die angst is ook wel ergens op gebaseerd. Maar het is meer dan alleen dat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De enige last die ik van het feminisme heb is een stortvloed aan janktopics op fok van onzekere mannen die doodsbang zijn dat ze ondergeschikt raken aan vrouwen.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:23 schreef LanaMyst het volgende:
Zit wel wat in, ik ben absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden zoals LGBTQ-ers etc... en ook tegen discriminatie.
Maar die doorgeslagen SJW-ers eisen voor elke minderheid een voorkeursbehandeling een daarme slaan ze plank volledig mis en heeft het alleen maar averechts effect.
Als minderheids groepen blanken discrimineren of vrouwen die mannen (onterecht) afzeiken cq over één kam scheren dan hoor je die hypocrieten niet.
Dus jij bent ook een absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden en je bent dus ook tegen discriminatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:26 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Die angst is ook wel ergens op gebaseerd. Maar het is meer dan alleen dat.
[..]
Jij snapt het![]()
Probeer nou even na te denken voor de verandering.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zo'n quotum is toch helemaal niet nodig als de beste de baan krijgt? Als zo'n quotum van toepassing is dan krijgen minderheden een baan als minder dan 30% daaruit bestaat.
[..]
De islam is voor iedereen hier slecht. Het veroorzaakt inperking van je vrijheid. 't is geen oplossing, we moeten het feminisme op een andere manier inperken. De islam is te extreem en het is ook erger dan het feminisme en het sjw'isme.
Geen rechten van de vrouwen ontnemen, wel onzin zoals dit wegwerken:quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een absoluut voorstander van gelijke behandeling voor vrouwen en minderheden en je bent dus ook tegen discriminatie.
Hoe rijm je dat met jouw doorgeslagen eis dat het feminisme ingeperkt moet worden? En hoe stel je je dat dan voor? Bepaalde rechten van de vrouwen afnemen? Zoals stemrecht, recht op betaalde arbeid, recht op abortus?
Dus je bent tegen gelijke behandeling?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mijn klachten over het feminisme zijn gewoon terecht. Het feminisme is te ver gegaan, en dat moet je niet ontkennen.
Ja, maar hij stikt liever in zijn eigen woorden dan dit toe te geven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus je bent tegen gelijke behandeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |