Update (top 50):quote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 19:53 schreef Martin_marvellous het volgende:
o, dat heb je mooi aangepakt in de OP, noodgangster.
dus geen espresso,neem ik aan?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:51 schreef noodgang het volgende:
Lekker!!
Beetje slap bakkie nu, anders is t straks janken als ik wil gaan slapen
Ik heb in plaats van een dubbele espresso op t knopje voor gewoon koffie op mn apparaat gedrukt, voor mijn doen een slappe bakquote:Op maandag 31 juli 2017 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
slapen
koffie die nu al invloed heeft op het slapen vanavond
Nope, bonenapparaatquote:Op maandag 31 juli 2017 19:56 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Nesspresso, waarschijnlijk.
In de koffie?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goeie rum is best lekker, ook bij de koffie
heet corragio in spaans. En coretto op z'n italiaansquote:Op maandag 31 juli 2017 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Rum vind ik wel lekker, maar nog nooit in koffie gedaan.
Jaquote:Op maandag 31 juli 2017 19:58 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
alle soorten koffie komt van bonen, uiteindelijk.
Die heb ik zaterdag nog gehadquote:Op maandag 31 juli 2017 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Beter neem je dan bier met koffie
[ afbeelding ]
dat zoete is wel typisch kasteelbier. maar deze smaakt iig wel in tegenstelling tot die tripel en bruinquote:Op maandag 31 juli 2017 20:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Wel vrij zoet, maar voor 1 glas echt lekker!
zelf je bonen stampen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tripel en vooral die bruin is echt té zoet iddquote:Op maandag 31 juli 2017 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zoete is wel typisch kasteelbier. maar deze smaakt iig wel in tegenstelling tot die tripel en bruin
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:04 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
zelf je bonen stampen.Zelf stampen doe ik alleen met beeldjes die ik voor 50 cent bij de rommelmarkt heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dan giet je het niet in je koffie, maar drink je het los.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Rum vind ik wel lekker, maar nog nooit in koffie gedaan.
ik doe het met stampot.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelf stampen doe ik alleen met beeldjes die ik voor 50 cent bij de rommelmarkt heb gekocht
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:04 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
zelf je bonen stampen.Voor espresso krijg je het nooit goed gemalen zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan laat ik de koffie voor wat het is.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan giet je het niet in je koffie, maar drink je het los.
Mijn beeldje, wat doe je?!quote:Op maandag 31 juli 2017 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelf stampen doe ik alleen met beeldjes die ik voor 50 cent bij de rommelmarkt heb gekocht
of je neemt gewoon thee.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan laat ik de koffie voor wat het is.
Dat wordt dan een nikspresso hoehheohahahaheuheuhihihihiquote:Op maandag 31 juli 2017 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor espresso krijg je het nooit goed gemalen zo.
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt dan een nikspresso hoehheohahahaheuheuhihihihi
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het toch zelf gekocht!!!1
echt?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:10 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel grappig.
Ook lekker, glaasje munt thee.quote:
en wat is dat?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:12 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
je bent zo lekker knasperig.
dat bedoelde ik en dan andersom.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en wat is dat?ik google het, en kom uit op knapperig..
Munt thee komt van munt bladeren.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:14 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
komt munt-thee wel van theebladeren ?
andersom?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:14 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dat bedoelde ik en dan andersom.
dus is het officieel geen thee.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Munt thee komt van munt bladeren.
The more you know.quote:
Joh dat zal mij aan mijn zak roesten.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dus is het officieel geen thee.
ik probeer mezelf goed te praten, maar dat heeft geen zin meer.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
andersom?![]()
ik snap het niet meer, maarjalaat maar
Mij wel. Ik drink liever thee dan munt.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Joh dat zal mij aan mijn zak roesten.
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:17 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik probeer mezelf goed te praten, maar dat heeft geen zin meer.
Ik heb 'n grove taalfout begaan!
Zolang je maar pils drinkt klapkut.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:17 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Mij wel. Ik drink liever thee dan munt.
niks.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
En wat heeft die vork ermee te maken?
Is dat een erg locale plofkraak?quote:
nooit geprobeerdquote:Op maandag 31 juli 2017 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kan Borrelnootje00 borrelnootjes fijn knijpen met d'r kut?
Nou zeg...quote:Op maandag 31 juli 2017 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kan Borrelnootje00 borrelnootjes fijn knijpen met d'r kut?
heel lokaal iddquote:Op maandag 31 juli 2017 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat een erg locale plofkraak?
quote:
Inderdeed, tijd voor een schoonheidsslaapje.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 21:05 schreef mtchel112 het volgende:
Ik had een ban omdat ik gisteren mooie vrouwon postte alleen was er iets teveel te zien
Er werden piemels getoond en toen moesten we erg lachen ook waren en grapjes gemaakt over computer dingen hahaquote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer hier kan posten, de hele dag had ik griepverschijnselen en huilbuien
Hij is iemand die standaard hier hele dagen zit, maar dat opeens niet meer kanquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij is iemand die standaard hier hele dagen zit, maar dat opeens niet meer kan
Sws mensen die geen bier lusten zijn inferieurquote:Op maandag 31 juli 2017 21:26 schreef MichaelScott het volgende:
Ingehaald worden door iemand die geen bier lust
verwijfd ookquote:Op maandag 31 juli 2017 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sws mensen die geen bier lusten zijn inferieur
Iets niet goed qua telling? Bonuspunten doe ik niet aanquote:Op maandag 31 juli 2017 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]User bondage berekent de punten, dus voor bonuspunten en klachten moet je bij hem zijn.
De telling is prima.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets niet goed qua telling? Bonuspunten doe ik niet aan
We begrijpen dat je niet aan bonuspunten doet wink winkquote:Op maandag 31 juli 2017 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets niet goed qua telling? Bonuspunten doe ik niet aan
Omkopen ook nietquote:Op maandag 31 juli 2017 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
We begrijpen dat je niet aan bonuspunten doet wink wink
Lekkorquote:Op maandag 31 juli 2017 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog lang niet maar woensdag heb een dagje vrij
workaholics hebben nooit vrijquote:Op maandag 31 juli 2017 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog lang niet maar woensdag heb een dagje vrij
Geen idee. Een mooie vrouw?quote:Op maandag 31 juli 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo pilsie er bij, haardje aan, wat wil je nog meer.
Soms wel om tijd te maken voor hobbiesquote:
Goed punt. Ik moet een nieuwe brander kopen en dan kan ik misschien weer eens een batch bier maken.quote:
Ja dan moet Martin die mooie vrouwen niet wegjagen.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Een mooie vrouw?
[..]
Soms wel om tijd te maken voor hobbies
En is die hobby ook iets met ICT?quote:Op maandag 31 juli 2017 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Een mooie vrouw?
[..]
Soms wel om tijd te maken voor hobbies
Ik dacht al, brander en bierquote:Op maandag 31 juli 2017 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Ik moet een nieuwe brander kopen en dan kan ik misschien weer eens een batch bier maken.
Nee, IT hou ik me niet altijd mee bezigquote:Op maandag 31 juli 2017 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En is die hobby ook iets met ICT?
gasbrander zoietsquote:Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht al, brander en bierDat is vermoedelijk geen dvd, blu-ray whatever brander...
Neen hoor, nu House.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat Piet Pieraat Stien alleen maar reggae draait.
Ah oké, dat is bij veel studiegenoten van mij wel zo. Werk is programmeren, studie programmeren en hobby ook.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, IT hou ik me niet altijd mee bezig
Gedaan en beviel me niet. Gaat vervelen op een gegeven moment.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, dat is bij veel studiegenoten van mij wel zo. Werk is programmeren, studie programmeren en hobby ook.
Luekquote:Op maandag 31 juli 2017 22:23 schreef devzero het volgende:
Zat naar een oude LP van The Fall te luisteren.
Rammelmuziek.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:23 schreef devzero het volgende:
Zat naar een oude LP van The Fall te luisteren.
Ik noem gemakshalve alle dance, techno, etc etc. gewoon Housequote:Op maandag 31 juli 2017 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekkere muziek, maar meer als muzak of om op te dansen.
Drop it!quote:Op maandag 31 juli 2017 22:58 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik wel een paar "vette" drops had verwacht.
Had ik ook, vooral in begin. Nu aantal keer gehoord en vind eigenlijk wel prima.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:56 schreef devzero het volgende:
Lekkere "house" alleen de zang begint snel een beetje vervelend te worden.
Omdat LVNDSCAPE?quote:Op maandag 31 juli 2017 22:58 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik wel een paar "vette" drops had verwacht.
Nu alweer weg?quote:Op maandag 31 juli 2017 23:07 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ok ik ben weer weg! Pleitos, de mzzl, bye, ciao!
Ah, ok. Sterktequote:Op maandag 31 juli 2017 23:32 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ja ik zit even DM, ben aangeschoten van alle roseetjes op het terras en wil zo naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |