Update (top 50):quote:
echt hequote:Op maandag 31 juli 2017 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Haagse heeft wel een TT bedacht, dat is dan ook wel speciaal
hier gaat iets mis.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
1 punt? Of te extreem?
[ [url=
http://xxgasm.com/wp-cont(...)-5985.jpg]afbeelding[/url] ]
Heel spannend is het niet inderdaad. Lekker wel!quote:Op maandag 31 juli 2017 12:58 schreef hemarookworst het volgende:
Klacht: Alleen bierpullen posten wordt ook beetje saai
nou hequote:Op maandag 31 juli 2017 14:21 schreef noodgang het volgende:
Godverdomme wat genieten we hier een partij met zn allen!
quote:Op maandag 31 juli 2017 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Beter te dik in de kist, dan een pilsie gemist, want ik hoef hem zelf niet te dragen
Heb geduld mijn zoon.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitstekend, nog beter als een zekere chica terugappt, maar goed.
Zij ookquote:Op maandag 31 juli 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar geduld is wel een schone zaak
* hemarookworst maakt opmerking over moeders en zusjesquote:
Neequote:Op maandag 31 juli 2017 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst maakt opmerking over moeders en zusjes
quote:Op maandag 31 juli 2017 15:58 schreef roos94 het volgende:
Maar ja, hoe zeg je dat? :|
Mijn vriend zweet best veel/snel, dus als ie in de ochtend heeft gedoucht en we willen in de middag wat doen, ruikt het enorm.. ik wil m ook niet kwetsen natuurlijk, en ik kan hem ook niet verplichten 3maal daags te douchen..hoe zouden jullie dit aanpakken? Hij heeft heel snel van dat witte plak op zijn penis..(nee, geen sperma)
Wel lekker veel statiegeld!quote:Op maandag 31 juli 2017 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Haha als ik elke keer dat jullie 'pilsie' zeggen een pijpje pils opentrek mag ik opgenomen worden in het ziekenhuis.
iets met pijpen en je moederquote:Op maandag 31 juli 2017 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Haha als ik elke keer dat jullie 'pilsie' zeggen een pijpje pils opentrek mag ik opgenomen worden in het ziekenhuis.
godver en ik maar denken dat iedereen maagd was op fokquote:
geen Pilsie pakkenquote:Op maandag 31 juli 2017 17:38 schreef richolio het volgende:
Gewoon goeie koude melk bij mijn roti![]()
Vanavond die zomergasten terugkijken, dan wel met pilsie
Hallonquote:Op maandag 31 juli 2017 17:50 schreef Homijn het volgende:
De grote Homijn-haalt-punten-show is weer begonnen
Niet gewoon koude melkquote:
Gewoon een liter chocolademelk drinken toch.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Hallon
[..]
Niet gewoon koude melk
Verder met je eens, maar misschien een Skuumkoppe of een Leffe Blond.
Ik pis wel eens in je shampoo, vandaar je gouden lokken.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik poets mijn tanden met pilsies.
Mijn badkamer zit vol met flessen pilsies als vervanging van mondwater, shampoo, douchegel en tandpasta.
Ik ontbijt/lunch/dineer met pilsies.
Hebben jullie nog meer toepassingen met pilsies? Ik hoor het graag!
Geen gladiator of kanon nemen of phoenix 14% of atlas 16%quote:Op maandag 31 juli 2017 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Hallon
[..]
Niet gewoon koude melk
Verder met je eens, maar misschien een Skuumkoppe of een Leffe Blond.
dan heb je het bij de verkeerde persoon gedaan, want ik heb geen gouden lokkenquote:Op maandag 31 juli 2017 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik pis wel eens in je shampoo, vandaar je gouden lokken.
Oh kut, alweer...quote:Op maandag 31 juli 2017 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan heb je het bij de verkeerde persoon gedaan, want ik heb geen gouden lokken
ook lekkerquote:Op maandag 31 juli 2017 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon een liter chocolademelk drinken toch.
Bijna weekend.quote:
zolderkamerleef is zo slecht nog niet. dan heb je iig geen last van vakantiedrukte en vakantiefilesquote:
De grote Homijn-haalt-punten-show is weer begonnen is toch nog niet begonnenquote:
Eensquote:Op maandag 31 juli 2017 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolderkamerleef is zo slecht nog niet. dan heb je iig geen last van vakantiedrukte en vakantiefiles
Ga je op vakantie?quote:
Sta je al in de top 10?quote:
Geven om puntenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geven om punten
Niet gewoon standaard hele dagen hier posten voor de gezelligheid
Gezelligheidquote:Op maandag 31 juli 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geven om punten
Niet gewoon standaard hele dagen hier posten voor de gezelligheid
fantastisch, 450 cm zeker?quote:Op maandag 31 juli 2017 18:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
alleen m'n rookworst is lekker lang
Dat is een flinke.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 18:27 schreef richolio het volgende:
[..]
ik ben al geweest, naar Griekenland
Was erg mooi
Ah cool, waar zat je? Mijn ouders zitten daar momenteel op een of ander eiland.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:27 schreef richolio het volgende:
[..]
ik ben al geweest, naar Griekenland
Was erg mooi
Ik merkte er zelf niet super veel van ofzo. Er stonden wel veel vervallen/onafgemaakte huizen op het eiland, maar dat kwam volgens mij door een mega aardbeving in 1953, daar hebben ze daar nog steeds last van volgens mijquote:Op maandag 31 juli 2017 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Zit Griekenland economisch nog steeds erg in de put en merk je daar iets van?
[..]
Op Zakynthos, echt heel mooiquote:Op maandag 31 juli 2017 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool, waar zat je? Mijn ouders zitten daar momenteel op een of ander eiland.
Oo oké, daar zijn ze ook wel eens geweest dacht, mooie natuur daar of een wat droger eiland?quote:Op maandag 31 juli 2017 18:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik merkte er zelf niet super veel van ofzo. Er stonden wel veel vervallen/onafgemaakte huizen op het eiland, maar dat kwam volgens mij door een mega aardbeving in 1953, daar hebben ze daar nog steeds last van volgens mij
[..]
Op Zakynthos, echt heel mooi
Omdat we aardig zijn voor iedereenquote:Op maandag 31 juli 2017 18:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
Waar heb ik dat nu weer aan verdiend?
Hm, weet ik niet zo goed.. Wel droog hoor op sommige plekken, maar ook wel veel natuurquote:Op maandag 31 juli 2017 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo oké, daar zijn ze ook wel eens geweest dacht, mooie natuur daar of een wat droger eiland?
Ah ziet er zeker goed uit, paar mensen die ik ken waren ook ergens in Griekenland geweest en die klaagden over dat alles dor en zand was. Zelf eens naar Rhodos geweest, was ook prima daar.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:56 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Vet mooiWil terug. Nederland
Dit is Turtle Island, dat eiland lijkt op een schildpad:
[ afbeelding ]
Lullen over lullen dan maar?quote:Op maandag 31 juli 2017 18:57 schreef Martin_marvellous het volgende:
Waarom doet iedereen zo druk over bier? Waarschijnlijk niets anders om over te lullen.
Nee hoor, bij vlagen ook normaal.quote:
Alleen 's nachtsquote:Op maandag 31 juli 2017 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor, bij vlagen ook normaal.
Als ik er bij ben, ja.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor, bij vlagen ook normaal.
Ja dat is wel waar, vaker s'avond ten tijde van Stien en LL en zo.quote:
Mannen naar mijn hart, dus!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, vaker s'avond ten tijde van Stien en LL en zo.
Ik heb een bonus multipplier door goed gedrag.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:11 schreef Martin_marvellous het volgende:
Btw, hoe komt flippingcoin aan 209900 punten?
Vastbinden van bondagequote:Op maandag 31 juli 2017 19:14 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat verstaat men zoal onder goed gedrag?
is het te intens voor je?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee intens lange foto reeksen krijg je strafpunten voor.
Nee, gewoon touwquote:Op maandag 31 juli 2017 19:15 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
we gaan toch niet weer de latex in?
Is niet mijn favoriet
Zo kan je het benoemen ja.quote:
Wel waar joh.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:31 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Maar nu je het tòch zegt, het is ook niet fair spel ..
waarom dt Martin?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:33 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ach ja, dit topic is toch allang doodt.
Oh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |