Onzin voor wat betreft Caesartherapie. Dat is gewoon fysiotherapie.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:52 schreef ato het volgende:
[..]
haptonomie/ceasartherapie is ook een goed voorbeeld.
Daarbij moet je ook voelen etc.
Hij is toch gast en mag zijn verhaal vertellen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:51 schreef Ringo het volgende:
Moeilijk om door het verhaal van deze man heen te breken.
Zeker nooit ceasartherapie gehad?quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Onzin voor wat betreft Caesartherapie. Dat is gewoon fysiotherapie.
Cesartherapie is gewoon pure wetenschap. Dat heeft niets met zweefteverij te maken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:52 schreef ato het volgende:
[..]
haptonomie/ceasartherapie is ook een goed voorbeeld.
Daarbij moet je ook voelen etc.
Je hebt gelijk, dan had ik wel een zeer zweverig therapeute.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker wel en daarom vind ik je bewering onzin
Je moet ook van haar tieten afblijven idioot.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:57 schreef ato het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan had ik wel een zeer zweverig therapeute.
Ging meer door over loslaten etc.
Ghehequote:Op zondag 6 augustus 2017 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet ook van haar tieten afblijven idioot.
Hahahaquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet ook van haar tieten afblijven idioot.
Klopt, toch vind ik dat hij interessant vertelt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje saai dit. Hij heeft heel veel woorden nodig om heel weinig te zeggen
Hoognodig ook, maar ze doet het (wederom) zeer charmant en scherpzinnig.quote:
Ja zeker, dat doet zij goed. Leuke vrouw ook.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoognodig ook, maar ze doet het (weer) zeer charmant en scherpzinnig.
Glenn Helder oud voetballerquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Glenn Helder de gast zou zijn, wie is dit?
De psychiater van Glenn Helder.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Glenn Helder de gast zou zijn, wie is dit?
Wat?!quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:34 schreef Old_Pal het volgende:
Godallemachtig wat een jank- en klaagtelevisie is dit weer.
Dat maak jij er van.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:37 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
De blankmens heeft het weer gedaan.
Zeker, deze gefrusteerde, zeer oninteressante zomergast gaat mijn tijd zeker niet verder verknoeien.quote:
ga een boek lezen danquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:34 schreef Old_Pal het volgende:
Het wordt ongemakkelijk dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:39 schreef Ringo het volgende:
Ha, is het contingent bleke stormfronters in het topic gearriveerd?
Godallemachtig wat een jank- en klaagpost is dit weer.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:34 schreef Old_Pal het volgende:
Vind ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:41 schreef DuizendGezichten het volgende:
Tot nu toe uiterst interessant, allemaal.
Ik wou dat wijf doodsteken. Zo'n op pumps voortmarcherende communicatieheks.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vond die vrouw veel erger dan die meneer. Met haar enge ogen.
Ze droeg birkenstocks.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wou dat wijf doodsteken. Zo'n op pumps voortmarcherende communicatieheks.
Verschrikkelijk...quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wou dat wijf doodsteken. Zo'n op pumps voortmarcherende communicatieheks.
Hij zwamt een beetje door maar heeft wel goede punten hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind het commentaar van Glen op dit fragment wel heel magertjes hoor. Ik vind hem gewoon niet zo boeiend, eigenlijk. Dit fragment was wel boeiend, maar zijn verhaal vervolgens niet. Hij gebruikt veel woorden en zegt eigenlijk weinig. Is mijn mening dan.
Ik begrijp wat je bedoelt, daarom is het goed dat Janine hem af en toe begrenst.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind het commentaar van Glen op dit fragment wel heel magertjes hoor. Ik vind hem gewoon niet zo boeiend, eigenlijk. Dit fragment was wel boeiend, maar zijn verhaal vervolgens niet. Hij gebruikt veel woorden en zegt eigenlijk weinig. Is mijn mening dan.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 6 augustus 2017 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Baldwin heeft geen moeite met iemand in de ogen kijken, volgens mij.
Hahaha nee..quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk ook wel dat de Amerikaanse situatie wat verschilt van de Nederlandse.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen wonder als je mensen @ random beschuldigt van wat "hun kinderen" gedaan hebben en je dan eigenlijk de nazaten bedoelt van de overgrootvader van iemands betovergrootmoeder.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Nogal ja.... het verbaast me vooral dat hij denkt dat dat niet zo is (op dat moment).quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de Amerikaanse situatie wat verschilt van de Nederlandse.
Je kan ook gewoon de belangrijke punten eruit halen ipv alles wat je niet bevalt heel erg uitvergroten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder als je mensen @ random beschuldigt van wat "hun kinderen" gedaan hebben en je dan eigenlijk de nazaten bedoelt van de overgrootvader van iemands betovergrootmoeder.
Met diezelfde theorie zou je hem bijna medeverantwoordelijk kunnen houden voor de misdaden van Idi Amin.
Doei.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:02 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ben afgehaakt, urenlang jankverhaal.
Dat was het punt niet zozeer. Het punt is dat Nederland een heel andere geschiedenis kent dan de VS. Daar hebben ze een burgeroorlog uitgevochten om slavernij, een enorme zwarte burgerrechtenbeweging gehad, enzovoort. Slavernij en de zwarte bevolking nemen daar een veel prominentere plek in.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja.... het verbaast me vooral dat hij denkt dat dat niet zo is (op dat moment).
Dan heeft hij of niet goed rondgekeken in NL of hij zat al zo diep in de slachtofferrol dat hij niet wilde zien dat er wel degelijk enorme verschillen zijn tussen NL en de VS en dat toen ook zo was.
Ik ook, zeker omdat ie eerder zo hamerde op dat het goed was om de geschiedenis te kennen. Dat gezegd, hij heeft gelijk dat het vooral gebruikt wordt als ontwijkgedrag. "Hier is het anders". Nou, hier is het niet zo heel anders.quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de Amerikaanse situatie wat verschilt van de Nederlandse.
Ze is heel intelligent en ze vat hem steeds goed samen. Maar wat ze ook heeft is haar acte de présence. Die snijdt als een welkom zuurtje door een romig, doch smakelijk gerecht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:03 schreef ato het volgende:
[..]
Kan menigeen van leren, goed doorvragen ook.
Dat is wel gelijk het grote verschil met NL.... die burgeroorlog heeft de slavernij immers niet echt beëindigd, en discriminatie al zeker niet, nog steeds niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was het punt niet zozeer. Het punt is dat Nederland een heel andere geschiedenis kent dan de VS. Daar hebben ze een burgeroorlog uitgevochten om slavernij, een enorme zwarte burgerrechtenbeweging gehad, enzovoort. Slavernij en de zwarte bevolking nemen daar een veel prominentere plek in.
Voor mij iets te makkelijk gezegd, maar Louis Armstrong maakt natuurlijk veel goedquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:10 schreef speknek het volgende:
Het gaat niet om wij en zij, het gaat om ik en jij. Louis Armstrong
.
Nouja hij noemde al dat slavenhandelaars in de Antillen gecompenseerd werden, maar slaven niet. Die gebrekkige afhandeling hebben wij ook gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk het grote verschil met NL.... die burgeroorlog heeft de slavernij immers niet echt beëindigd, en discriminatie al zeker niet, nog steeds niet.
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:10 schreef speknek het volgende:
Het gaat niet om wij en zij, het gaat om ik en jij. Louis Armstrong
.
Oh de afschaffing van de slavernij heeft die zaken in Nederland ook niet plots doen verdwijnen hoor. In Nederland hadden we de slavernij en de bijbehorende bevolking ook veel meer overzee zitten. Dat is een hele andere situatie dan wanneer ze prominent aanwezig zijn in je eigen land en plots een plek op gaan eisen. Dan heb je een hele andere situatie.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk het grote verschil met NL.... die burgeroorlog heeft de slavernij immers niet echt beëindigd, en discriminatie al zeker niet, nog steeds niet.
Ja, stel je voor dat Suriname en de Antillen lagen waar nu de Noordzee ligt. Totaal andere situatie.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh de afschaffing van de slavernij heeft die zaken in Nederland ook niet plots doen verdwijnen hoor. In Nederland hadden we de slavernij en de bijbehorende bevolking ook veel meer overzee zitten. Dat is een hele andere situatie dan wanneer ze prominent aanwezig zijn in je eigen land en plots een plek op gaan eisen dan heb je een hele andere situatie.
Doelt hij niet op de plantage-eigenaren die kinderen verwekten bij slavinnen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
Ja, sorry. Ik zie dit toch als wij/zij-verhaal. Jullie zeggen dat de Antiliaanse vaders afwezig zijn, dus zeg ik dat de witte vaders afwezig zijn. Laten we het over afwezige vaders in het algemeen hebben en wat dat voor een invloed heeft op de kinderen. Dat vind ik dan wel interessant. Ik zag echt niet aankomen dat dit fragment de aanloop was tot de melding dat witte vaders afwezig zijn.
De film komt volgens mij nooit op uitzending gemist.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Nadinarama het volgende:
Film komt toch wel op uitzendinggemist?
Erg laat als je morgen alweer om 6.15u in de trein zit, maar wil film erg graag zien.
In dat geval heeft hij het generaliseren wel tot kunst verheven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Doelt hij niet op de plantage-eigenaren die kinderen verwekten bij slavinnen?
Ik vermoed het ook...bummer...quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Nadinarama het volgende:
Film komt toch wel op uitzendinggemist?
Erg laat als je morgen alweer om 6.15u in de trein zit, maar wil film erg graag zien.
Ja. En ik snap ook wel dat hij dat zo ervaart. Hij heeft een stamboom van (grotendeels?) betrokken vaders en een paar witte afwezigen die een of meerdere van zijn grootmoeders hebben verkracht. In dat geval voelt het juist alsof de blanken hun kinderen in de steek laten. Maar het is nogal een jijbak, eenzelfde ontkenning van het huidige probleem die hij eerder andere mensen verweet. Het is natuurlijk goed om te beseffen dat het niet inherent aan "de neger" is om de kinderen te verlaten, wat vaak doorsijpelt als we het hebben over Antilliaanse vaders, maar dan kun je nog niet de feiten ontkennen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Tem het volgende:
Doelt hij niet op de plantage-eigenaren die kinderen verwekten bij slavinnen?
Precies, ik snap zijn gedachtengang wel maar de situatie is totaal niet te vergelijken mijns inziens.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. En ik snap ook wel dat hij dat zo ervaart. Hij heeft een stamboom van (grotendeels?) betrokken vaders en een paar witte afwezigen die een of meerdere van zijn grootmoeders hebben verkracht. In dat geval voelt het juist alsof de blanken hun kinderen in de steek laten. Maar het is nogal een jijbak, eenzelfde ontkenning van het huidige probleem die hij eerder andere mensen verweet. Het is natuurlijk goed om te beseffen dat het niet inherent aan "de neger" is om de kinderen te verlaten, wat vaak doorsijpelt als we het hebben over Antilliaanse vaders, maar dan kun je nog niet de feiten ontkennen.
Ja, die gaat ook op mijn lijst komen van dingen die ik nog wil zien. Dit fragment smaakte naar meer.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Dancer een maandje terug gezien. Ontzettend mooie docu.
De dans waarmee hij de danser in zichzelf weer vond:quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:45 schreef livelink het volgende:
Ja, die gaat ook op mijn lijst komen van dingen die ik nog wil zien. Dit fragment smaakte naar meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je meer willen zien.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De dans waarmee hij de danser in zichzelf weer vond:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je meer willen zien.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Beetje kort door de bocht gezegd: Als je niet van jezelf houdt kan je ook niet van een ander houden, denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
Wat wil Glenn nou zeggen? Ik snap hem echt niet, geloof ik.
Ah, dat had ik er inderdaad niet uitgehaald.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht gezegd: Als je niet van jezelf houdt kan je ook niet van een ander houden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |