gtst met zombiesquote:Op maandag 31 juli 2017 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw seizoen TWD duurt nog lang vriend.
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.quote:
Alleen GGMM ziet het zo en die trolt alleen maarquote:Op maandag 31 juli 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.
Ik snap wel dat jij als homofoob Stijn niet zo kunt waarderen. Maar om het nou zo elke keer te uiten...quote:Op maandag 31 juli 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.
Olie op het vuur gooienquote:Op maandag 31 juli 2017 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij als homofoob Stijn niet zo kunt waarderen. Maar om het nou zo elke keer te uiten...
kankertriest iddquote:Op maandag 31 juli 2017 15:55 schreef Typisch het volgende:
Mensen die elkaar gaan negeren omdat ze niet normaal tegen elkaar kunnen doen op fok.
*hebtquote:Op maandag 31 juli 2017 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dit allemaal doordat jij fantasieën had over Scrummie die zijn eigen anus heeft gevingerd.
Welke?quote:Op maandag 31 juli 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik die 100.000 tel opmerking maakte is HK tyfusmad richting mij
Paar dagen geleden maakte ik een opmerking om zn kansloze getel in topics.quote:
Uh oke?quote:Op maandag 31 juli 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paar dagen geleden maakte ik een opmerking om zn kansloze getel in topics.
Sindsdien is hij een beetje boos.
Joh.quote:Op maandag 31 juli 2017 16:22 schreef Elan het volgende:
MEN / [Heel rustig tellen naar 5000 #14]
wtf ben je dan een debiel
kansloos ditquote:Op maandag 31 juli 2017 16:22 schreef Elan het volgende:
MEN / [Heel rustig tellen naar 5000 #14]
wtf ben je dan een debiel
Zeer goed.quote:Op maandag 31 juli 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paar dagen geleden maakte ik een opmerking om zn kansloze getel in topics.
quote:Europe 1: Paris Saint-Germain wil Neymar groots presenteren, het liefst met een parade door het centrum van de stad. De autoriteiten in de Franse hoofdstad hebben al toestemming gegeven voor een evenement in het centrum van de stad.
Vreemd dat autoriteiten van Parijs toestemming geven voor dit soort onnodige belasting van veiligheidsdiensten.quote:
Ik vind het ook wat overdreven.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat autoriteiten van Parijs toestemming geven voor dit soort onnodige belasting van veiligheidsdiensten.
quote:Op maandag 31 juli 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat autoriteiten van Parijs toestemming geven voor dit soort onnodige belasting van veiligheidsdiensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |