Ik vind het ook wat overdreven.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat autoriteiten van Parijs toestemming geven voor dit soort onnodige belasting van veiligheidsdiensten.

quote:Op maandag 31 juli 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat autoriteiten van Parijs toestemming geven voor dit soort onnodige belasting van veiligheidsdiensten.

Typisch weet alles beter, maar thuis moet hij gewoon netjes de was en strijk doen van zijn vriendin.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument
Dat heb je zeker op Reddit geleerd?

Daar hebben wij iemand voor.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch weet alles beter, maar thuis moet hij gewoon netjes de was en strijk doen van zijn vriendin.

OH SHITquote:Op maandag 31 juli 2017 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument
Dat heb je zeker op Reddit geleerd?

Logisch. Lekker +7 of +9 doen is educatiever.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hebben wij iemand voor.![]()
Ga niet mijn handen daar aan vuil maken.

OH SHITquote:Op maandag 31 juli 2017 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch. Lekker +7 of +9 doen is educatiever.

pasta pestoquote:Op maandag 31 juli 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.

Pizza (goor varken) vanwege een coupon voor een gratis extra pizza.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Biefstukje met caponata.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

ZO DAN. Benieuwd hoe HK hiervan hersteld..quote:Op maandag 31 juli 2017 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch. Lekker +7 of +9 doen is educatiever.

hersteltquote:Op maandag 31 juli 2017 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ZO DAN. Benieuwd hoe HK hiervan hersteld..

Excuses geaccepteerd.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk herstelt.

Tering, wat ben jij dom.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ZO DAN. Benieuwd hoe HK hiervan hersteld..

JC blijft de agv koning.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biefstukje met caponata.
Jij eet wel heel vaak agv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |