Tel jij lekker +9, +11, of naar 100.000. Net zo van een kleuterniveau maar we sparen je omdat we andere issues hebben.quote:
KOEKOEK!quote:Op maandag 31 juli 2017 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tel jij lekker +9, +11, of naar 100.000. Net zo van een kleuterniveau maar we sparen je omdat we andere issues hebben.
quote:Op maandag 31 juli 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast, begin jij ook weer? We konden elkaar goed verdragen de laatste tijd, maar het lijkt erop dat je die progressie tussen ons wilt laten schieten om er even anaal in te kruipen bij GGMM en Ajacied422? Prima hoor, maar opkankeren dan met je schijnheilige gedrag naar mij.
gtst met zombiesquote:Op maandag 31 juli 2017 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw seizoen TWD duurt nog lang vriend.
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.quote:
Alleen GGMM ziet het zo en die trolt alleen maarquote:Op maandag 31 juli 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.
Ik snap wel dat jij als homofoob Stijn niet zo kunt waarderen. Maar om het nou zo elke keer te uiten...quote:Op maandag 31 juli 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja graag, maar intussen ben ik 'die stalker die alleen maar loopt te schelden' en is Stijn weer onze lieve heer hier.
Olie op het vuur gooienquote:Op maandag 31 juli 2017 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij als homofoob Stijn niet zo kunt waarderen. Maar om het nou zo elke keer te uiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |