Ah, oké.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, nee gewoon rondrijden in auto wn mannen die langsrijden regelen.
Ik bemoei me nergens mee. Ik was enkel verbaasd dat je er nogal prat op gaat dat je gewoon de hoer uithangt aldaar. Althans dat maak ik er uit op als je het over hoereren hebt. Dat je je dus uit elkaar laat trekken en vol met zaad laat spuiten door een ieder die maar de beurs trekt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, waar bemoei jij je mee? Is toch leuk om te hoereren?
Bedoel je niet gewoon "flirten"??quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb je al een man in een soepjurk gefixed btw?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit klinkt wel beetje fout.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nicht is langs weg aan hoereren...
http://imgur.com/a/7vw92
Tr gezet. Vieze racist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Fathank, alsof een kaaskop als jij mijn naam überhaupt kan uitspreken.
Hoe heet je dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Fathank, alsof een kaaskop als jij mijn naam überhaupt kan uitspreken.
Dat zou je niet moeten willen. Zeker met jouw geloof niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, waar bemoei jij je mee? Is toch leuk om te hoereren?
Banaanvraag = banquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de eerstvolgende die privé informatie (naam of adres) post krijgt direct een aanvraag voor een ban. Dingen uitvechten moeten jullie zelf weten, maar geen privé informatie posten.
Even veel vlaggen als lantarens?quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn DM box staat trouwens open voor een linkje naar linkedin profiel van ts. Ik ben nou wel benieuwd
Mijn DM box staat trouwens open voor een linkje naar linkedin profiel van ts. Ik ben nou wel benieuwd
Maghrebijnse speelde altijd de zwaar gelovige moslima en nu zuigt ze kerels klaar voor wat wisselgeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef SeLang het volgende:
Wtf is dit topic? Ik snap er niets van. Een hoop kutnijd en een hoop foto's waar niets op staat(stukjes weg, stukjes auto,...). Heb ik iets gemist ofzo?
Marokko vakantie dagboek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef SeLang het volgende:
Wtf is dit topic? Ik snap er niets van. Een hoop kutnijd en een hoop foto's waar niets op staat(stukjes weg, stukjes auto,...). Heb ik iets gemist ofzo?
Een of ander moslim grietje van 28 met Marokkaanse roots heeft een goeie opleiding gevolgd, heel veel geld verdient, heeft daarmee een aantal huizen in Marokko gekocht, is nu werkeloos en is zichzelf met haar nichtje en zusje aan het hoereren ergers in Marokko en wil niet meer terug naar Nederland komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef SeLang het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:45 schreef Geralt het volgende:
Ik denk overigens nog steeds dat ze eigenlijk flirten en/of flaneren bedoeld en niet hoereren, maargoed, ze is zichzelf, volgens haarzelf dus, dagelijks aan het hoereren.
mooi10/10quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:04 schreef sp3c het volgende:
wat een leuk topic, hier moet ik aan meedoen!
http://imgur.com/a/Q7KN6
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:04 schreef sp3c het volgende:
VET!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:04 schreef sp3c het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een of ander moslim grietje van 28 met Marokkaanse roots heeft een goeie opleiding gevolgd, heel veel geld verdient, heeft daarmee een aantal huizen in Marokko gekocht, is nu werkeloos en is zichzelf met haar nichtje en zusje aan het hoereren ergers in Marokko en wil niet meer terug naar Nederland komen.
Ik geloof dat dat wel zo een beetje de samenvatting is.
=edit=
Owja, en ze heeft ook nog ruzie met dat pakje kauwgum, maar waar dat over gaat weet ik niet.
Neem nog een balletjequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de eerstvolgende die privé informatie (naam of adres) post krijgt direct een aanvraag voor een ban. Dingen uitvechten moeten jullie zelf weten, maar geen privé informatie posten.
Over Chlamydia en genitale wratten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Geralt het volgende:
Owja, en ze heeft ook nog ruzie met dat pakje kauwgum, maar waar dat over gaat weet ik niet.
Netjes netjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:27 schreef SeLang het volgende:
Okee, nieuwe poging dan met een meer ontopic foto (net genomen vanuit mijn geparkeerde auto)
http://imgur.com/a/veGDF
Hahaha wat voor domme peugeot 207 heb jij het stuur zit aan de verkeerde kant!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:27 schreef SeLang het volgende:
Okee, nieuwe poging dan met een meer ontopic foto (net genomen vanuit mijn geparkeerde auto)
http://imgur.com/a/veGDF
10/10quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik zit gewoon in de bosjes
http://imgur.com/a/fPDwz
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Precies. En denk maar niet dat je je uit kan kopen bij de FA's, of 3 keer proberen dubbel te gooien. Neen. Ze zijn spijkerhardquote:
Zit je je daar te hoereren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik zit gewoon in de bosjes
http://imgur.com/a/fPDwz
beter dan genitale wratten!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:20 schreef PSVCL het volgende:
rif
[ afbeelding ]
voor drug
[ afbeelding ]
Ah ze hebben schijnbaar ook poppy fields in Marokko.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:20 schreef PSVCL het volgende:
rif
[ afbeelding ]
voor drug
[ afbeelding ]
Bij post 172 staat de naam nog in de quote.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef SeLang het volgende:
Hier sta ik op mijn balkon!!!111
http://imgur.com/a/cpK4G
Weg gehaald. Bedankt. Die zag ik over het hoofd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:42 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Bij post 172 staat de naam nog in de quote.
Je hoeft alleen maar de plaats waar ts verblijft te zoeken op insta en je ziet vrijwel snel haar openbare account.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
Als ik google op "marokko instagram hoereren" dan vind ik alleen dit filmpje. Dat is ze vast niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:30 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de plaats waar ts verblijft te zoeken op insta en je ziet vrijwel snel haar openbare account.
Maar gezien haar reacties doet ze er ook niet geheimzinnig over.
Aardige samenvatting. Wel jammer dat Stimorol zich nu weg heeft laten jagen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een of ander moslim grietje van 28 met Marokkaanse roots heeft een goeie opleiding gevolgd, heel veel geld verdient, heeft daarmee een aantal huizen in Marokko gekocht, is nu werkeloos en is zichzelf met haar nichtje en zusje aan het hoereren ergers in Marokko en wil niet meer terug naar Nederland komen.
Ik geloof dat dat wel zo een beetje de samenvatting is.
=edit=
Stimorol heeft eer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Aardige samenvatting. Wel jammer dat Stimorol zich nu weg heeft laten jagen.
Ah cool, heb je daar toevallig wat foto's van?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ja hoor. Vandaag wat cultuur gesnoven in Larache en ook wat natuurparken bezocht.
Jaa; ik ga rond reizen daar, voor het laatst alleen op vakantie. Ik weet niet of man mee gaat reizen. Anders kunnen we samen? Ja Larache is saai, drm beter andere stad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, logisch geen snelweg als jij als met bus moet doen. Lol.
Bella, ben je in oktober jn Marokko? Zit in de auto onderweg naar huis. Ben de hele dag in Larache geweest. Oktober zit ik ergens... weet nog niet waar. Mr wil over maand richting Marrakech.
En wie ben jij om dit te bepalen? Laat haar lekker gaan johquote:Op zondag 6 augustus 2017 00:05 schreef Andromache het volgende:
Ze wil het niet snappen. Houd het ajb bij je insta of blog AND MAKE THIS STOP!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |