Zo blij dat ik maar gewoon op tijd de trein heb gepakt.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha sowww klopt
Jip en ik zitten nu in de trein. Wel echt kut want ik heb nu 2,5 uur reistijd (2 uur trein naar Rotterdam en dan half uur lopen).
Ja, ik probeerde op te staan en toen viel ik.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 10:02 schreef Ryon het volgende:
Beste moment van de avond was toch wel dat wij na twaalven in een gaybar belanden. Enige moment dat ik dacht van: "O ja, op internet gebeurt er 's nachts precies hetzelfde". Life imitates art.
Hehe ja ik denk dat het de beste keuze wasquote:Op zondag 30 juli 2017 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo blij dat ik maar gewoon op tijd de trein heb gepakt.
Oh wow zo erg?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde op te staan en toen viel ik.
Fokgeschiedenisquote:Op zondag 30 juli 2017 11:56 schreef Hexagon het volgende:
We hebben ook nog even een momentje van herdenking genomen voor cafe het college waar phpmystyle het voor elkaar kreeg om IRL gebanned te worden
Whehe was wel een mooi momentquote:Op zondag 30 juli 2017 11:56 schreef Hexagon het volgende:
We hebben ook nog even een momentje van herdenking genomen voor cafe het college waar phpmystyle het voor elkaar kreeg om IRL gebanned te worden
Mooi, ik vond het sowieso wel een geslaagde meet.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe ja ik denk dat het de beste keuze was
Al vond ik de uren daarna overigens nog wel zo'n beetje de leukste
Op die kutreis na natuurlijk
Heb daar zeker tien keer het beste nummer aller tijden gehoord.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:11 schreef Hexagon het volgende:
Ze draaiden in die Gaybar wel saaie truttige muziek trouwens. Geen homo top 100 maar gewoon grauwe top 40 meuk.
Absoluut.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi, ik vond het sowieso wel een geslaagde meet.
YMCA?quote:Op zondag 30 juli 2017 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb daar zeker tien keer het beste nummer aller tijden gehoord.
Ja, Mja ik drink meestal max 2-3 eenheden dus ben t totaal niet gewend.quote:
Een hotel.quote:
oh daar ging je nu wel een factor 10 overheenquote:Op zondag 30 juli 2017 12:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja, Mja ik drink meestal max 2-3 eenheden dus ben t totaal niet gewend.
Ja. Had wel minder gemogen achteraf.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
oh daar ging je nu wel een factor 10 overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |