abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2017 @ 22:30:29 #201
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172795934
De middag begon al met een groot dilemma over mijn outfit gezien het wisselvallige weer. Uiteindelijk ging ik maar voor een veilige keuze en was ik zelfs zo goed voorbereid dat ik er aan dacht een paraplu mee te nemen. Mijn stiefmoeder wees me er nog op dat ik die paraplu ook als wapen zou kunnen gebruiken, want je weet het natuurlijk nooit met FOK! meets, en achteraf kwam dat inderdaad goed van pas.
Mooi op tijd was ik op het station, maar bedacht me toen dat ik nergens had gelezen wat ik precies met dat digitale kruidvat kaartje moest doen. Gelukkig was kaas- beschikbaar om mij uit de brand te helpen. Blijkbaar was de meet op dat moment nog niet zo spannend en hield hij het topic goed in de gaten.

Eenmaal aangekomen in Utrecht prees ik mezelf gelukkig met die paraplu want de regen kwam inmiddels met bakken naar beneden (en mijn make-up zat net zo flawless). Als vrouw zijnde had ik wel google maps nodig om het café te vinden maar ook dit ging lekker voorspoedig. Eenmaal aangekomen bij het cafe zag ik direct een onmiskenbare groep FOK!kers op het terras staan. Ik heb nog even getwijfeld of ik weer om zou draaien, maar uiteindelijk heb ik wat moed bij elkaar geraapt en ben ik er toch maar op afgestapt. Direct herkende ik Samzz aan haar pin up dress en hoge hakken, waar ze ongetwijfeld een spartaanse tocht mee had afgelegd over de kinderkoppen van Utrecht. Ook Reya herkende ik meteen als oud-stadsgenoot en mede-Nederbelg, alsook aan zijn klompvoet. Drugshond was traditioneel gekleed en viel daardoor ook bijzonder op. Hij had een verdachte tas bij zich die ik nauwlettend in de gaten heb gehouden. Toen ik me aan de overige aanwezigen voorstelde viel op dat de helft nog nooit van mijn user name gehoord had. Gelukkig werden er geen kritische vragen gesteld over mijn aanwezigheid op de meet. Snel heb ik me vervolgens bij het veilige vrouwenclubje aangesloten, waar Reya, drugshond en Hexagon trouwens ook bij stonden.
Daar werd ik door drugshond aangezien voor een Oostblokse, en werd gesuggereerd dat ik ook wel eens langs de snelweg stond. Hiermee was de toon gezet, want kort nadien brak de bitterballenrel los. Hier is al genoeg over geschreven dus ik zal er geen woorden meer aan vuil maken, behalve dat drugshond de serveerster het wel erg ongemakkelijk maakte toen hij suggereerde dat ze vanwege deze wandaad onthoofd diende te worden.

Vervolgens raakten Reya en ik aan de praat en bespraken we de Brusselse ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Nee, dit had natuurlijk niks met de EU te maken (wie interesseert dat nou?) maar puur met de geweldige stad Brussel.
Ook werd er binnen ons groepje uitgebreid stilgestaan bij de gemiddelde Nederlander, die blijkbaar in Tilburg of Amersfoort dient te wonen. Dit lijkt me niet te kloppen aangezien er van beide steden mensen aanwezig waren en ik hen nou niet bepaald als gemiddeld zou beschrijven.
Toen het even stil viel deed Drugshond zijn geheimzinnige tas open. Iedereen deinsde geschrokken achteruit, vooral toen bleek dat hij er een enorme gecamoufleerde camera in verborgen hield. Samzz kwam terug op haar voorstel om mee te doen aan een fotoshoot, waarna drugshond de camera maar snel weer opborg.

Inmiddels was het 19.00 geweest en begon de trek toe te slaan. Dit had natuurlijk ook te maken met de gestolen bitterballen. Samzz besloot te vertrekken naar haar R&P meet orgie en liet zich niet verleiden nog langer te blijven. Wij besloten toen te gaan eten zodat onze burgers niet zouden versoppen in de regen. Er waren maar een paar dapperen die ons voorbeeld volgden, de rest stond nog liever in de regen dan dat ze zich bij ons aansloten. Maar zelfs hexagon was welkom aan onze tafel, terwijl we net hadden ontdekt dat hij mede-verantwoordelijk is voor enorme hoeveelheden spam. Aan tafel vervolgden we ons gesprek over de gemiddelde Nederlander, want Ryon bleek expert te zijn op dit gebied, ondanks zijn weinig gemiddelde uiterlijk. Ryon was van mening dat zo ongeveer de hele randstad onder 'regio Rotterdam' viel. Ook bleek dat Ryon een oud klasgenoot van mij kende. Mede onder invloed van enkele gin tonics en chardonnays was ik hier laaiend enthousiast over. Dit enthousiasme ervoer ik overigens ook over mijn zoete aardappelfriet, maar daar bleven de meningen over verdeeld. Kowloon heeft de frietjes uiteindelijk op secure wijze ontleed om ons te kunnen bevestigen dat we wel degelijk met zoete aardappel van doen hadden.
Nadat ik, als trage eter, snel mijn laatste happen had doorgeslikt zijn we weer naar buiten gegaan, waar de rest inmiddels hun verdronken voedsel had weggewerkt. Daar werd ik er door een van de obers op intimiderende wijze op gewezen dat ik een meter opzij moest gaan staan met mijn gin tonic. Ondanks de regen en drukte was dit klaarblijkelijk zijn prioriteit. Ik hield mijn paraplu al gereed voor het geval de situatie zou escaleren, maar toen ik een meter opschoof en veilig bij Ryon ging staan liet hij mij gelukkig met rust. Vervolgens barstte er weer een flinke bui los en zijn we opnieuw naar binnen gevlucht. We besloten ons strategisch in het gangpad op te stellen om de bediening te doen boeten voor hun wangedrag (behalve die ene knappe ober dan, die was wel leuk).
Hier heb ik mijn gesprek met Reya in het Frans vervolgd, zodat we ongemerkt de andere belachelijk konden maken. Dit werd opgemerkt door Tem die ons op een dreigende manier aankeek, waarna we maar in het Nederlands verder gingen.
Intussen speelde zich een fascinerend tafereel af naast ons. Euribob was zo ver heen dat hij zijn handen niet van Eriksd af kon houden. Of dit vice versa ook zo was kan ik niet met zekerheid zeggen. De homo-erotsiche spanningen liepen in ieder geval op. Er ontplooiden zich interessante dynamieken, gekenmerkt door aantrekken en afstoten van beide kanten. Wellicht was er ook sprake geweest van een combinatie van die twee woorden, maar daar ben ik geen getuige van geweest. Ik besloot dit fenomeen goed te observeren met als doel hier later een case report over te schrijven (wordt vervolgd).
Vervolgens kreeg Kowloon op onverklaarbare manier een bloedneus. Dit was goed getimed want hij ging net de rekening van 700 euro betalen. Hij verdween lange tijd naar het toilet en kwam gelukkig weer heelhuids terug. Toen nam hij nog uitgebreid de tijd om zijn portemonnee te trekken. Nadat er eindelijk betaald was bedacht Leandra dat ze de beruchte bitterballen nog moest betalen. Ze ging in de rij staan voor de pinautomaat maar realiseerde zich toen dat ze haar gezamelijke rekening hier niet voor wilde plunderen. Toen konden we dus vertrekken naar de volgende bestemming, welke mij (en later bleek iedereen) nog onbekend was.

We liepen door de inmiddels donkere krochten van Utrecht en Euribob was van ellende alle kracht in zijn lichaam verloren. Hij liet zich voortslepen door de sterkste FOK!kers van ons gezelschap, namelijk door Leandra en mij. Hierbij betastte hij voortdurend mijn schuine buikspieren. Aangezien ik deze net fanatiek getraind had liet ik dit gedwee toe. Euribob knalde wel tegen een paaltje aan dus werd alsnog gestraft voor zijn handtastelijke gedrag.
Intussen probeerde Tem de groep te ontvluchten door een gesprek aan te knopen met een nietsvermoedende voorbijganger. We konden hem er net op tijd van weerhouden bij deze man achterop de fiets te stappen. Uiteindelijk belandden we in een of andere steriele tent met semi-diepzinnige teksten op de muur en de meest walgelijke muziek op de achtergrond. Om onbekende redenen besloot men hier langer dan 1 seconde binnen te zijn en goten we ons vol met bier. Jip, die al bijna niet meer op zijn benen kon staan, werd door Kaas- gedwongen om zijn bier te atten zodat we snel weg konden.
Buiten werd geopperd naar een gaybar te gaan. Dit was niet erg verrassend, wetende dat die eerder genoemde homo-erotische spanningen met al die drank natuurlijk alleen maar toe waren genomen. Eriksd wilde echter de trein naar zijn geliefde zuid halen en Euribob kon het ook niet meer aan, dus besloten zij richting station te trekken. Ook Tem en ik volgden richting station, het was immers al bijna bedtijd.

Op weg naar het station trok Tem opeens aan mijn oor. Zijn excuus was dat hij dacht dat er een insect op mijn oorschelp zat. Dit leidde tot een boeiend gesprek over piercings waarbij ik, ongetwijfeld op veel te luide toon, niet schroomde om allerlei persoonlijke details te delen.
Op het station splitste de groep in twee en dook ik de trein in met Eriksd. Hij was volledig gefascineerd door mijn schoenen en greep dit aan om over zijn eigen garderobe uit te weiden. Ook deed hij een aantal valse imitaties waarom we redelijk hard moesten lachen. Gelukkig verstonden onze coupegenoten geen nederlands dus kon hij ongestoord verder gaan. Hij gaf me ook nog even zijn businesscard, deze heb ik goed bewaard voor het geval ik nog eens vast zou lopen met mijn belastingaangifte.

Nadat Eriksd de trein verlaten had werd ik nog aangesproken door een chick die mijn telefoon wel mooi vond. Interessant is dat Erik mij vlak daarvoor hard had uitgelachen vanwege ditzelfde toestel. Hierop volgden er allerlei avances, maar daar zal ik niet over uitweiden.
Eenmaal in mijn bedje ging de meet nog even verder in mijn dromen, maar ook wat dat betreft moet ik jullie van details onthouden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172796116
_O-

Grappig om te lezen wel hoe verschillende mensen die meet ook totaal verschillend ervaren.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:43:00 #203
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172796242
Chapeau.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_172796246
Ohja, die Surinamer. Dat was wel een chille vent eigenlijk met reggae op z'n speakers. Had ons wel een beter tentje dan Stairways kunnen aanraden. Hij had wel opties waar je binnen mocht blowen :{

Leuke verslagen mensen. ^O^
pi_172796298
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
Ohja, die Surinamer. Dat was wel een chille vent eigenlijk met reggae op z'n speakers. Had ons wel een beter tentje dan Stairways kunnen aanraden. Hij had wel opties waar je binnen mocht blowen :{

Leuke verslagen mensen. ^O^
Die lachte zich waarschijnlijk suf nadat 'ie ons richting Stairway gestuurd had.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:45:21 #206
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172796304
_O-
pi_172796422
Maar DH heeft dus tegen het personeel gezegd dat ze onthoofd moeten worden?
  zondag 30 juli 2017 @ 22:50:38 #208
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172796438
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Hij vroeg dat chagrijnig kijkende meisje of ze een guillotine hadden.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:53:04 #209
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172796480
Goeie verhalen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172796481
Whehe mooie verhalen.
pi_172796762
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hehe, zo moest ik me ook al een keer voor Euribob verontschuldigen die het barmeisje dronken uitschold. Vervolgens stonden we binnen wel honderd keer in de weg voor het personeel en deden we moeilijk met de rekening. Ze zullen vast blij met ons geweest zijn. :X

Positief voorbeeld van fatsoenlijk met barpersoneel omgaan was KoosVogels, die zich netjes aan het barmeisje voorstelde bij binnenkomst. Had niet door dat ze daar gewoon werkte en geen fokker was.
  maandag 31 juli 2017 @ 00:16:35 #212
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172797922
Whehe.
Ze hebben ons ongetwijfeld wat meer aangerekend voor het ongemak.
  maandag 31 juli 2017 @ 00:35:21 #213
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172798196
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 23:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hehe, zo moest ik me ook al een keer voor Euribob verontschuldigen die het barmeisje dronken uitschold. Vervolgens stonden we binnen wel honderd keer in de weg voor het personeel en deden we moeilijk met de rekening. Ze zullen vast blij met ons geweest zijn. :X

Positief voorbeeld van fatsoenlijk met barpersoneel omgaan was KoosVogels, die zich netjes aan het barmeisje voorstelde bij binnenkomst. Had niet door dat ze daar gewoon werkte en geen fokker was.
Wat, ik heb het barmeisje uitgescholden?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 31 juli 2017 @ 00:35:44 #214
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172798201
Kan me ook niks van een paaltje herinneren. Ook nergens een blauwe plek.
pi_172798373
quote:
11s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:35 schreef Euribob het volgende:
Kan me ook niks van een paaltje herinneren. Ook nergens een blauwe plek.
Kan me alleen herinneren dat je zelfs bij mij als oerhetero lekker handtastelijk was. Niet gevreesd, ik kan het hebben uiteraard.
  maandag 31 juli 2017 @ 00:51:38 #216
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_172798400
en werd gesuggereerd dat ik ook wel eens langs de snelweg stond. Hiermee was de toon gezet
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
En werd gesuggereerd dat ik ook wel eens langs de snelweg stond. Hiermee was de toon gezet
  maandag 31 juli 2017 @ 01:53:36 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172799110
Mooi!
En ja Euri, dat van dat paaltje klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 31 juli 2017 @ 01:56:49 #218
104871 remlof
Europees federalist
pi_172799144
Euri heeft zich dus als vanouds weer onbetamelijk gedragen.
  maandag 31 juli 2017 @ 02:00:05 #219
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172799181
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 01:56 schreef remlof het volgende:
Viel hartstikke mee.
  maandag 31 juli 2017 @ 02:00:41 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172799187
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 01:56 schreef remlof het volgende:
:Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 31 juli 2017 @ 04:30:53 #221
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_172799701
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:59 schreef Reya het volgende:

[..]

Zou wel een episch einde zijn geweest.
Daarnaast het moment om toe te slaan, want de grachten zijn relatief schoon gebleven nu ik niet in de buurt was.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 31 juli 2017 @ 05:19:31 #222
89730 Drugshond
pi_172799747
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Ja, Ik was zowat als eerste binnen. Heb met haar liggen slowchatten buiten (met 1/3 opkomst). En Ze voldeed achteraf niet aan de verwachting.

[ Bericht 12% gewijzigd door Drugshond op 31-07-2017 05:25:23 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 05:41:15 #223
89730 Drugshond
pi_172799778
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat was hetzelfde meiske toen ik solo aan de tosti en aan de westmalle zat. Dat de club (na snel groter ging worden heb ik nooit uitgedragen. Gelukkig heb ik daar geen foto van. Ik heb wel een tripadvisor account, Die krijgen een F-- als ik bitterballen bestelt dan verwacht je ook bitterballen (bij de juiste tafel) en niet aasgieren die mijn portie opeten.[Ik noem geen namen, maar dit prent ik wel in voor de volgende meet]

[ Bericht 3% gewijzigd door Drugshond op 31-07-2017 06:07:54 ]
pi_172800384
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:35 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat, ik heb het barmeisje uitgescholden?
Voor "kuthoer". Of indirect dan; toen ze bij ons kwam staan en iets zei waar je niet blij mee was zei je tegen mij "wat een kuthoer" maar dan zo luid (je specialiteit) dat ze het duidelijk hoorde. Ik wist me toen even geen houding te geven. Ja Bobje, bijzondere dronk wel die je hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaas- op 31-07-2017 08:18:15 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 08:22:59 #225
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172800487
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Voor "kuthoer". Of indirect dan; toen ze bij ons kwam staan en iets zei waar je niet blij mee was zei je tegen mij "wat een kuthoer" maar dan zo luid (je specialiteit) dat ze het duidelijk hoorde. Ik wist me toen even geen houding te geven. Ja Bobje, bijzondere dronk wel die je hebt.
Toppertje weer.
  maandag 31 juli 2017 @ 08:23:55 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172800504
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:22 schreef Reya het volgende:

[..]

Toppertje weer.
Bob lijkt zo zachtaardig op fok.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 31 juli 2017 @ 08:47:52 #227
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172800692
Waren wel lekkere bitterballen. Echt massa's van gegeten :)
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 31 juli 2017 @ 09:32:40 #228
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172801158
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:47 schreef eriksd het volgende:
Wat we allemaal niet hebben moeten doen om ervoor te zorgen dat Leandra er geen een kreeg.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 31 juli 2017 @ 09:55:13 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172801474
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172801750
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:47 schreef eriksd het volgende:
Hihi
pi_172802011
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hihi
Altijd maar weer dat 'hihi'.
pi_172802048
quote:

[..]

Man man man. Begon al met dat paraplu vandalisme, toen het koolsla incident, betasten van Njosnavelin tijdens de wandeltocht, bitterballen jatten en ook dit nog. :|W
pi_172802098
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:23 schreef Tem het volgende:

[..]

Man man man. Begon al met dat paraplu vandalisme, toen het koolsla incident, betasten van Njosnavelin tijdens de wandeltocht, bitterballen jatten en ook dit nog. :|W
Leuk volk daar uit Rotterdam.
pi_172802151
quote:
15s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Leuk volk daar uit Rotterdam.
Is een Brabo hè.
pi_172802193
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:28 schreef Tem het volgende:

[..]

Is een Brabo hè.
Nog erger.
  maandag 31 juli 2017 @ 10:38:14 #236
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172802368
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:28 schreef Tem het volgende:

[..]

Is een Brabo hè.
Dan kun je nog beter een Limburger hebben.
  maandag 31 juli 2017 @ 10:40:11 #237
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172802415
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan kun je nog beter een Limburger hebben.
Laten we niet meteen overdrijven.
  maandag 31 juli 2017 @ 10:45:17 #238
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172802499
quote:

[..]

I do not recall.
  maandag 31 juli 2017 @ 10:47:40 #239
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172802551
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:45 schreef Euribob het volgende:

[..]

I do not recall.
Goh.
Bis bis bis
pi_172802699
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Goh.
Bob moest op het station nog pissen met de mededeling, haal jij even een dubbele espresso. Aangezien we nog 20 minuten moesten wachten ben ik dat gaan doen bij de Starbucks. Na 10 minuten ging hij ook bellen waar ik was.... helemaal de weg kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 10:55:37 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 10:57:46 #241
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172802734
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Bob moest op het station nog pissen met de mededeling, haal jij even een dubbele espresso. Aangezien we nog 20 minuten moesten wachten ben ik dat gaan doen bij de Starbucks. Na 10 minuten ging hij ook bellen waar ik was.... helemaal de weg kwijt.
Zouden we niet met zijn vieren naar de Starbucks gaan? Waar ging dat mis?
  maandag 31 juli 2017 @ 10:59:10 #242
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172802762
Jullie hebben gewoon met z'n allen afgesproken om het verhaal nog een keertje of tien erger te maken dan het al was.
pi_172802773
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zouden we niet met zijn vieren naar de Starbucks gaan? Waar ging dat mis?
Jullie trein ging eerder en Erik wilde naar het perron.
  maandag 31 juli 2017 @ 10:59:47 #244
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172802775
Ik ben nog zelfstandig naar de WC geweest? Chapeautjes voor mij.
  maandag 31 juli 2017 @ 11:00:36 #245
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172802789
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Jullie trein ging eerder en Erik wilde naar het perron.
Wij moesten ook nog een kwartier wachten ofzo. Erik had gewoon genoeg van Bob, denk ik.
pi_172802796
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
Jullie hebben gewoon met z'n allen afgesproken om het verhaal nog een keertje of tien erger te maken dan het al was.
Valt best mee, de hele coupe was tenminste ook op de hoogte over je FOK! ambities.
pi_172802822
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wij moesten ook nog een kwartier wachten ofzo. Erik had gewoon genoeg van Bob, denk ik.
Waarschijnlijk, of hij wilde gewoon samen met jou over schoentjes en kleertjes praten.
  maandag 31 juli 2017 @ 11:04:11 #248
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172802844
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:02 schreef Tem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, of hij wilde gewoon samen met jou over schoentjes en kleertjes praten.
POL's modepolitie.
pi_172802847
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:02 schreef Tem het volgende:

[..]

Aparte versiermethoden houdt die jongen erop na.
pi_172802920
quote:
15s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
Ik ben nog zelfstandig naar de WC geweest? Chapeautjes voor mij.
Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')