Bob lijkt zo zachtaardig op fok.quote:
Wat we allemaal niet hebben moeten doen om ervoor te zorgen dat Leandra er geen een kreeg.quote:Op maandag 31 juli 2017 08:47 schreef eriksd het volgende:
Waren wel lekkere bitterballen. Echt massa's van gegeten
Hihiquote:Op maandag 31 juli 2017 08:47 schreef eriksd het volgende:
Waren wel lekkere bitterballen. Echt massa's van gegeten
Man man man. Begon al met dat paraplu vandalisme, toen het koolsla incident, betasten van Njosnavelin tijdens de wandeltocht, bitterballen jatten en ook dit nog.quote:Op maandag 31 juli 2017 08:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor "kuthoer". Of indirect dan; toen ze bij ons kwam staan en iets zei waar je niet blij mee was zei je tegen mij "wat een kuthoer" maar dan zo luid (je specialiteit) dat ze het duidelijk hoorde. Ik wist me toen even geen houding te geven. Ja Bobje, bijzondere dronk wel die je hebt.
Leuk volk daar uit Rotterdam.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Man man man. Begon al met dat paraplu vandalisme, toen het koolsla incident, betasten van Njosnavelin tijdens de wandeltocht, bitterballen jatten en ook dit nog.
Dan kun je nog beter een Limburger hebben.quote:
Laten we niet meteen overdrijven.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een Limburger hebben.
I do not recall.quote:Op maandag 31 juli 2017 08:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor "kuthoer". Of indirect dan; toen ze bij ons kwam staan en iets zei waar je niet blij mee was zei je tegen mij "wat een kuthoer" maar dan zo luid (je specialiteit) dat ze het duidelijk hoorde. Ik wist me toen even geen houding te geven. Ja Bobje, bijzondere dronk wel die je hebt.
Goh.quote:
Bob moest op het station nog pissen met de mededeling, haal jij even een dubbele espresso. Aangezien we nog 20 minuten moesten wachten ben ik dat gaan doen bij de Starbucks. Na 10 minuten ging hij ook bellen waar ik was.... helemaal de weg kwijt.quote:
Zouden we niet met zijn vieren naar de Starbucks gaan? Waar ging dat mis?quote:Op maandag 31 juli 2017 10:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Bob moest op het station nog pissen met de mededeling, haal jij even een dubbele espresso. Aangezien we nog 20 minuten moesten wachten ben ik dat gaan doen bij de Starbucks. Na 10 minuten ging hij ook bellen waar ik was.... helemaal de weg kwijt.
Jullie trein ging eerder en Erik wilde naar het perron.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zouden we niet met zijn vieren naar de Starbucks gaan? Waar ging dat mis?
Wij moesten ook nog een kwartier wachten ofzo. Erik had gewoon genoeg van Bob, denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Jullie trein ging eerder en Erik wilde naar het perron.
Valt best mee, de hele coupe was tenminste ook op de hoogte over je FOK! ambities.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
Jullie hebben gewoon met z'n allen afgesproken om het verhaal nog een keertje of tien erger te maken dan het al was.
Waarschijnlijk, of hij wilde gewoon samen met jou over schoentjes en kleertjes praten.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij moesten ook nog een kwartier wachten ofzo. Erik had gewoon genoeg van Bob, denk ik.
POL's modepolitie.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, of hij wilde gewoon samen met jou over schoentjes en kleertjes praten.
Aparte versiermethoden houdt die jongen erop na.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, of hij wilde gewoon samen met jou over schoentjes en kleertjes praten.
Haha.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
Ik ben nog zelfstandig naar de WC geweest? Chapeautjes voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |