quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die kun je nu op je buik schrijven.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
dit topic telt niet LUL, Nieuw Topix kaper
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die kun je nu op je buik schrijven.
Kaap de Goede Hoop of die donkergekleurde meneer?quote:
Weltrusten.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:11 schreef CarltonBanks het volgende:
Nieuwe regel: "420 Straf punten voor die gene die binnen 180 minuten na het topic slot een nieuw topic opent zonder de laatste poster te zien""
Quote dit als je het er mee eens bent!
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:11 schreef CarltonBanks het volgende:
Nieuwe regel: "100 Straf punten voor die gene die binnen 10 minuten na het topic slot een nieuw topic opent zonder de laatste poster te zien""
Quote dit als je het er mee eens bent!
ik heb je rug jonge, Haagse ging over de lijn!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze was wel erg snel en als klap op de vuurpijl zonder enige creativiteit.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:17 schreef CarltonBanks het volgende:
Overigens haal ik stien binnen no time in als ik dat zou willen, 400 punten in1 dag is goed mogelijk:... maar ben te lui
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:17 schreef CarltonBanks het volgende:
Overigens haal ik stien binnen no time in als ik dat zou willen, 400 punten in1 dag is goed mogelijk:... maar ben te lui
Schildpadden?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
De hele nacht schildpadden lijkt me wel wat.
o neeeeequote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kikkers en sandalen zijn al geweest.
Hmmm, kikkers zijn leuk, sandalen niet zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kikkers en sandalen zijn al geweest.
Huh die ken ik ergens van.quote:
quote:
Ganja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:41 schreef Hdero het volgende:
Hi stien ik had veel pijn vandaag voel mij nu een stuk beter
yum yum avocadoquote:
Ja lekker inderdaad.quote:
foodcravings optimaal bij hem natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker inderdaad.![]()
Deze gozer is alleen fucking grappig als die gaat koken.
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
foodcravings optimaal bij hem natuurlijk
ja gewoon ff lopen en gewoon. vers je eten ''pakken''quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Wel leuk om te zien vooral als die de jungle ingaat. Jamaica lijkt me ook best mooi verder.
Ja dat wel, vraag me ook wel af wat ze de hele dag doen daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja gewoon ff lopen en gewoon. vers je eten ''pakken''![]()
warm mooi en arm
siëstaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel, vraag me ook wel af wat ze de hele dag doen daar.
Ja dat is zo. Hij zat laatst ook te vertellen dat die als echte rastafari leefde in de jungle, waren aleen maar bezig met wiet roken, bier drinken en eten de hele dag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
siësta![]()
naja is ook weer iets relatief wat is werken daar ... hier is idd anders.
Totaal andere levensstijl.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hij zat laatst ook te vertellen dat die als echte rastafari leefde in de jungle, waren aleen maar bezig met wiet roken, bier drinken en eten de hele dag.
Could be worse.quote:
In Nederland kan je ook in het bos wonen zolang het zomer is.quote:
Een droom in een droom in een droom?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik had vanacht 3 x gedroomd verschillende dromen
weird as fuck
Ja lekker af en toe zulke muziek.quote:
nee werd wakker en sliep weer door.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een droom in een droom in een droom?
Ah oké, rare dromen zijn wel leuk vaak.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee werd wakker en sliep weer door.
ja, wel als het de goede zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, rare dromen zijn wel leuk vaak.
Ik vergeet ze alleen vaak, maar van de week ging ik fruit stelen met mijn neef, en ik steel echt nooit wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja, wel als het de goede zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vergeet ze alleen vaak, maar van de week ging ik fruit stelen met mijn neef, en ik steel echt nooit wat.En dan ook echt fruit...
Haha ja geen idee, misschieng gezonder eten, maar ik eet al twee stuks fruit per dag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
miss was dat een metafoor voor iets..
Ook plannen voor, of alleen de angst voor als?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:37 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer ik ga verhuizen moet ik ruim 3000 platen meesjouwen.
volgens droominfoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja geen idee, misschieng gezonder eten, maar ik eet al twee stuks fruit per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Sowieso ga ik na pensioen bij de oosterburen wonen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook plannen voor, of alleen de angst voor als?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
volgens droominfo
Hmmmm lastig plaatsen zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Waarom dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sowieso ga ik na pensioen bij de oosterburen wonen.
Moet je nagaan hoe hoog het zal zijn voor mij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Alleen eerst was het 65 maar nu al 67 en 3 maanden.
Ja treurig is dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe hoog het zal zijn voor mij.
Oo tof, dat is flink wat ruimte.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar heb ik 20 hectare en chalet + bouwvergunning en depot voor Duits huis met dikke muren.
freaking 20 hectarequote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar heb ik 20 hectare en chalet + bouwvergunning en depot voor Duits huis met dikke muren.
Ja daarom, hopelijk goed gaan verdienen en dan wat geld in aandelen stoppen of zo om eerder te stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
stien in de toekomst
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:
Wel in lederhosen natuurlijk.quote:
o leukquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:53 schreef Stien_Struis het volgende:
In de kroeg kennen ze me ook al mag aan de stammtisch
Niet onbelangrijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:53 schreef Stien_Struis het volgende:
In de kroeg kennen ze me ook al mag aan de stammtisch
Uitburgeren.quote:
Ja dat is wel prachtig in Duitsland, die schnitzels; ik ben alleen zo slecht in Duits niet normaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is klein dorp met maar 1 kroeg en ze je ken er ook geweldige schnitzels eten.
en goedkoopquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is klein dorp met maar 1 kroeg en je ken er ook geweldige schnitzels eten.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Levensgevaarlijk om dat in NL hardop te zeggen.
quote:
Duitsers hebben niet zo'n forum, die zijn serieuzer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga je dan ook op een Duits forum posten?
en best bruisendquote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Arnhem is best leuke stad, geweldige parken tot zowat het centrum.
Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kan kiezen. Utrecht, Arnhem of Nijmegen, Amersfoort kan ook nog en Apeldoorn.
Arnhem vanwege die parkenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar gaat je voorkeur naar uit?
Amersfoort lijkt me niets, geen idee waarom want ik heb er nooit gewoondquote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kan kiezen. Utrecht, Arnhem of Nijmegen, Amersfoort kan ook nog en Apeldoorn.
Ja, precies.. en de omgeving hier is ook gewoon mooi. Beetje heuvelsquote:
zelfs een soort strandquote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Apeldoorn is suf, Arnhem heeft alles wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |