Ja lekker inderdaad.quote:
foodcravings optimaal bij hem natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker inderdaad.![]()
Deze gozer is alleen fucking grappig als die gaat koken.
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
foodcravings optimaal bij hem natuurlijk
ja gewoon ff lopen en gewoon. vers je eten ''pakken''quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Wel leuk om te zien vooral als die de jungle ingaat. Jamaica lijkt me ook best mooi verder.
Ja dat wel, vraag me ook wel af wat ze de hele dag doen daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja gewoon ff lopen en gewoon. vers je eten ''pakken''![]()
warm mooi en arm
siëstaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel, vraag me ook wel af wat ze de hele dag doen daar.
Ja dat is zo. Hij zat laatst ook te vertellen dat die als echte rastafari leefde in de jungle, waren aleen maar bezig met wiet roken, bier drinken en eten de hele dag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
siësta![]()
naja is ook weer iets relatief wat is werken daar ... hier is idd anders.
Totaal andere levensstijl.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hij zat laatst ook te vertellen dat die als echte rastafari leefde in de jungle, waren aleen maar bezig met wiet roken, bier drinken en eten de hele dag.
Could be worse.quote:
In Nederland kan je ook in het bos wonen zolang het zomer is.quote:
Een droom in een droom in een droom?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik had vanacht 3 x gedroomd verschillende dromen
weird as fuck
Ja lekker af en toe zulke muziek.quote:
nee werd wakker en sliep weer door.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een droom in een droom in een droom?
Ah oké, rare dromen zijn wel leuk vaak.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee werd wakker en sliep weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |