quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een wapen is het meest basale mensenrecht na voedsel en onderdak
WTFquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:16 schreef Doublepain het volgende:
Inso, hebben jouw ouders heimwee naar het communisme?
Geen seconde. Hoezoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:16 schreef Doublepain het volgende:
Inso, hebben jouw ouders heimwee naar het communisme?
Hey, Klopkoek. Dat is die gekkie uit dat Concrete voorstellen voor NL-voetbal topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
POL / [CENTRAAL] FVD - Forum voor Democratie #40
In Polen is bijna geen ostalgie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
POL / [CENTRAAL] FVD - Forum voor Democratie #40
Sowieso denken steeds meer mensen na een keer Krakau of Praag gezien te hebben hoe oost-europa in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Inso dat er nobody's op dit forum denken te weten hoe Polen in elkaar steekt.
welkequote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:22 schreef Saind het volgende:
Wie is er hier eigenlijk verantwoordelijk voor die intens kutte banners
Als er iemand in het Oostblok aan de macht komt die niet meedoet aan het EU-dansje, veranderen ze allemaal in kenners. Geweldig vind ik dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso denken steeds meer mensen na een keer Krakau of Praag gezien te hebben hoe oost-europa in elkaar steekt.
Dat heb ik geloof ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, Klopkoek. Dat is die gekkie uit dat Concrete voorstellen voor NL-voetbal topic.
Kan me ook niet voorstellen dat je ernaar zou terugverlangenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In Polen is bijna geen ostalgie.
Of mensen als Wierd Duk. De zogenaamde oost-europa kenner, die laatst beweerde dat Polen meer naar Rusland trok omdat dat zijn agenda is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iemand in het Oostblok aan de macht komt die niet meedoet aan het EU-dansje, veranderen ze allemaal in kenners. Geweldig vind ik dat.
Die is sowieso geradicaliseerd. Vroeger nam ik hem nog serieus als journalist, maar die is ook teveel in zijn succes gaan geloven.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Of mensen als Wierd Duk. De zogenaamde oost-europa kenner, die laatst beweerde dat Polen meer naar Rusland trok omdat dat zijn agenda is.
Die wordt sowieso uit de zak van Putin betaald
Meneer heeft een mening zie ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iemand in het Oostblok aan de macht komt die niet meedoet aan het EU-dansje, veranderen ze allemaal in kenners. Geweldig vind ik dat.
Omdat een deel van oost-europa een inkomens val heeft gehad na de val van de muur. En zeker veel ouderen geen vaardigheden hadden om te vermarkten dus geen beste kansen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik nog niet gelezen
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je ernaar zou terugverlangen
Ik durf oprecht te beweren dat Russia today objectiever journalistiek voert dan Wierd Dukquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is sowieso geradicaliseerd. Vroeger nam ik hem nog serieus als journalist, maar die is ook teveel in zijn succes gaan geloven.
Die man wordt door iedereen behalve de extreemrechtervleugel van Twitter niet meer serieus genomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik durf oprecht te beweren dat Russia today objectiever journalistiek voert dan Wierd Duk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |