Teringhond.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die durfden natuurlijk niet nadat ze je imponerende lengte zagen.
Inso bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn ook mensen zonder zwemdiploma die kunnen zwemmen.
Ik las het gisteren ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een cruiseschip voor de kust van Alaska is dinsdagavond een Amerikaanse vrouw gedood door haar echtgenoot. De man is aangeklaagd voor moord, schrijft de Alaskaanse nieuwszender KTVA.
Vandaag zijn de rechtbankdocumenten openbaar gemaakt. Daarin staat de beweegreden van de man. Op de vraag van een FBI-agent wat er was gebeurd, antwoordde hij: "Ze wilde niet stoppen met mij uitlachen." Waarom zij hem uitlachte, blijft onduidelijk.
Heb je weer vrede gesloten ja?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las het gisteren ja.
Only in.....
Only in?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las het gisteren ja.
Only in.....
bedanktquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begin de dag graag goed voor je maat
Nergens in de Westerse wereld worden zoveel mensen omgelegd met een gun als in Murrica.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Only in?
Gekken heb je overal.
Geen dank.
Volgens Insomnia niet erg w-w-want zelfverdediging.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens in de Westerse wereld worden zoveel mensen omgelegd met een gun als in Murrica.
Leuk feitje. Heb je er nog meer??quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens in de Westerse wereld worden zoveel mensen omgelegd met een gun als in Murrica.
dit had net zo goed met een mes kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Binnen tien jaar kun je praten met je hond via een app. En dan niet alleen maar eenrichtingsverkeer, maar echt communiceren. Wetenschappers van de online supermarkt Amazon zijn ervan overtuigd.
Tien jaar lijkt onbetrouwbaar, maar de resultaten die de geleerden nu boeken met Coyotes zijn zeer veelbelovend. Coyotes is het besturingssysteem om te communiceren met je trouwe viervoeter.
Wat je zoal kan doen met ‘The Dog Translator’? Je kunt je hond vertellen dat hij naar buiten mag, je kunt de voorkeursroute van je hond checken en vragen of er nog genoeg brokken zijn.
Professor Slobodchikoff, een van de pioniers op het gebied van mens-dier communicatie waarschuwt voor de keerzijde van duidelijke communicatie met je hond. "Het kan zijn dat een conversatie anders loopt dan verwacht. Fikkie of Bello kan namelijk ook zeggen: 'idioot, geef me voer en laat me met rust'.''
Amazon verkoopt al een app om te communiceren met je kat. De recensies van de app zijn om te janken. Katten zouden er niets van begrijpen, er zelfs behoorlijk van in de war raken.
Zit geen bewezen causaal verband tussen ja. Facts.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Insomnia niet erg w-w-want zelfverdediging.
Dit was niet geschoten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechter over taakstraf voor joyrider na dodelijk ongeluk: 'Geen rijbewijs betekent niet dat je niet kunt rijden'Wat een waardeloos land is dit somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechter over taakstraf voor joyrider na dodelijk ongeluk: 'Geen rijbewijs betekent niet dat je niet kunt rijden'D66 rechtersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wapen is het meest basale mensenrecht na voedsel en onderdakquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat over wapens en Inso is er als de kippen bij. Mooi hoe dat gaat.
en internetquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een wapen is het meest basale mensenrecht na voedsel en onderdak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |