Goeie strip weer.quote:
Vanavond vlieg ik weer ff naar Londen ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:48 schreef Kaas- het volgende:
Maar gezien pompom z'n gevlieg is hij geen GroenLinkser met principes.
Alweer een hypocriete teringlijer ontdekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vanavond vlieg ik weer ff naar Londen ja.
Weet je ook waar je morgen bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:04 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik 12 augustus ben.
De vergadering van morgen was verplaatst naar vandaag. Ik zal er bij zijn.quote:
Huldequote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
De vergadering van morgen was verplaatst naar vandaag. Ik zal er bij zijn.
Je had al meegekregen dat de meetlocatie gewijzigd is en we nu hier zullen afspreken?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
De vergadering van morgen was verplaatst naar vandaag. Ik zal er bij zijn.
Kaas- SMS'te mij een locatie van een Utrechtse gaybar. Dat zal die dan wel zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat de meetlocatie gewijzigd is en we nu hier zullen afspreken?
Da's voor je speciale one on one met je goddelijke Baudetquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kaas- SMS'te mij een locatie van een Utrechtse gaybar. Dat zal die dan wel zijn.
Hij ziet er goed uit hoor. Die ladykiller.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:04 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar ik 12 augustus ben.
Dat je de beste beffer van Brabant bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb m'n geïnteresseerde dame maar even een verhaal van Herman Brusselmans teruggestuurd als reactie. Even kijken hoe dat valt.
Kijk aan, die Friek, gelijk al beet. Hadden we toch gelijk dat filosofen gewild zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb m'n geïnteresseerde dame maar even een verhaal van Herman Brusselmans teruggestuurd als reactie. Even kijken hoe dat valt.
Die zin allitereert wel lekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je de beste beffer van Brabant bent?
Hoppa, eindelijk wordt het gewoon eens gezegd!quote:Woordvoerder Trump: de chef-staf is schizofreen en de topadviseur een zelfpijper
Wat schuift dat is dan de relevante vraagquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
* Doet onderzoek kritisch over de overheid.
* Wordt door overheid benaderd om presentatie te geven over onderzoek.
* Mag tijdens presentatie niet kritisch zijn over overheid._!
OK.
Oh ja, ze hadden ook nog eens geen budget voor sprekers, dus het gaat, als ze daar niets aan doen, ook nog eens een 'nee' wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat schuift dat is dan de relevante vraag
Oh...ja, dan schiet het natuurlijk totaal niet op. Rare jongens die Brittenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, ze hadden ook nog eens geen budget, dus het gaat, als ze daar niets aan doen, ook nog eens een 'nee' worden![]()
Ja, ze moeten niet verwachten dat ik dingen voor niks ga doenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh...ja, dan schiet het natuurlijk totaal niet op. Rare jongens die Britten
Klinkt een beetje als praktijken die mijn werkgever ook flikt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, ze hadden ook nog eens geen budget voor sprekers, dus het gaat, als ze daar niets aan doen, ook nog eens een 'nee' worden![]()
Wat een kapitalistisch marktdenken weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet verwachten dat ik dingen voor niks ga doen
Ooooooh, ja, onder het motto "Its good for your CV!", zeker?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet verwachten dat ik dingen voor niks ga doen
Ik vind dat altijd zo slap. Je wilt een dienst, maar je wilt er niet voor betalen. Kijk, ik ga geen 5 cijfers vragen ofzo, maar ze hadden niet eens geld voor reiskostenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als praktijken die mijn werkgever ook flikt.
Geheel volgens hun eigen richtlijnen!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een kapitalistisch marktdenken weer.
Onze sociale woning bewoner met zijn dubbele inkomen spreektquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een kapitalistisch marktdenken weer.
JE MAAKT WAT MEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Moest een postpakketje bij de buren verderop in de gang ophalen en trok speciaal daarvoor even schoenen en een goed shirt aan, en vervolgens bleek er niemand thuis.
Hey, kun je geen baan krijgen als immigranten beoordeler of zo? Ik hoor dat ze nu EU burgers de optie gaan bieden zich te registeren in het VK.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geheel volgens hun eigen richtlijnen!
Mooi toch, zo'n overheidje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onze sociale woning bewoner met zijn dubbele inkomen spreekt
Geen idee hoe je deze teleurstelling ooit te boven zal komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Moest een postpakketje bij de buren verderop in de gang ophalen en trok speciaal daarvoor even schoenen en een goed shirt aan, en vervolgens bleek er niemand thuis.
Ja, dat slaat ook helemaal nergens meer op, zeker niet in combinatie met het feit dat je wel even eisen gaat stellen. Vraag me ook af wat er dan precies omgaat in die hoofden van diegenen die de boel organiseren. Die denken dat mensen knettergek zijn of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo slap. Je wilt een dienst, maar je wilt er niet voor betalen. Kijk, ik ga geen 5 cijfers vragen ofzo, maar ze hadden niet eens geld voor reiskosten![]()
Ja, fuck you!
Je bent toch wetenschapper? Nou, zeg dan waar het op staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
* Doet onderzoek kritisch over de overheid.
* Wordt door overheid benaderd om presentatie te geven over onderzoek.
* Mag tijdens presentatie niet kritisch zijn over overheid._!
OK.
Desperaat om wat om op hun CV te krijgen, mischien, je kan daar nog wel wat aantrekkelijks van maken als "Advised government on blablblalala"quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook helemaal nergens meer op, zeker niet in combinatie met het feit dat je wel even eisen gaat stellen. Vraag me ook af wat er dan precies omgaat in die hoofden van diegenen die de boel organiseren. Die denken dat mensen knettergek zijn of iets dergelijks?
"Jullie kunnen allemaal de godsgloeiende tering krijgen, stelletje fucking uitzuigers."quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je bent toch wetenschapper? Nou, zeg dan waar het op staat.
Ja, heel fijn, maar ik gok niet dat een keer een praatje houden voor de overheid nu echt potten breekt. Een goede publicatielijst is gok ik toch een wat betere investering dan wat loze, onbetaalde praatjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Desperaat om wat om op hun CV te krijgen, mischien, je kan daar nog wel wat aantrekkelijks van maken als "Advised government on blablblalala"
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In het VK van heden ten dage geen hele rare gedachte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook helemaal nergens meer op, zeker niet in combinatie met het feit dat je wel even eisen gaat stellen. Vraag me ook af wat er dan precies omgaat in die hoofden van diegenen die de boel organiseren. Die denken dat mensen knettergek zijn of iets dergelijks?
Ligt eraan waar je solliciteert, natuurlijk. In sommige niet-wetenschappelijke toko's doet zo'n verhaal het best goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, heel fijn, maar ik gok niet dat een keer een praatje houden voor de overheid nu echt potten breekt. Een goede publicatielijst is gok ik toch een wat betere investering in plaats wat loze onbetaalde praatjes.
Ze zeiden nog 'ja, daarom krijgen we ook eigenlijk nooit sprekers...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da is omdat wij niet hard genoeg werken of die met zolang vakantie te voorzien.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
53 weken per jaar vakantie en maar zeiken
Ja, want zo werkt het.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelfde hier. Deze ook weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
http://www.luckytv.nl/vakantie-in-griekenland/
Ik blijf er nog steeds om lachen, Godsamme.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan echt nooit om die filmpjes van hun lachen. Helemaal in het begin was het leuk, nu begint het meer op het belachelijk maken van de koning en koningin te lijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Wacht even, zou het?!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Helemaal in het begin was het leuk, nu begint het meer op het belachelijk maken van de koning en koningin te lijken.
Ach joh, waarom zou je daar nog heen willen als bepaalde bevolkingsgroep. Ik kijk over 8 jaar wel weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
Volgens mij denken ze in de VS dat Achmed the dead terrorist een echte persoon was en representatief is voor zelfmoord terroristen:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)n-handbagage-vs.html
Dus, terroristen, zorg ervoor dat je alle schroefjes er weer goed indraait! Man, man, wat een kneuzen kermis.
Ik zet er voorlopig ook geen voet meer, mijn vrouw heeft helaas geen keus want werk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach joh, waarom zou je daar nog heen willen als bepaalde bevolkingsgroep. Ik kijk over 8 jaar wel weer.
Jammer voor de normale mensen daar.
In Spanje goede vrienden geworden met een Amerikaan die zich doodschaamt voor zijn leider. Komt binnenkort naar Amsterdam, gaan we mee chillen.
Wel wat goeds, hoop ik en geen zelfgestooktequote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: tijd voor whisky
Hmmm, maar waarom zou je de koning en koningin belachelijk willen maken? Het zijn vriendelijke mensen toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:19 schreef Reya het volgende:
[..]
De autismemeter slaat weer uit bij onze blauwharige vriend.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, maar waarom zou je de koning en koningin belachelijk willen maken? Het zijn vriendelijke mensen toch?
Laphroaig 10quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel wat goeds, hoop ik en geen zelfgestookte
De Speld?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
Dames en heren twijfelen over identiteit na wijziging aanspreekvorm
‘Ik dacht altijd dat ik een heer was, maar nu weet ik het niet meer zeker’
28 juli 2017 door Rudolf Julius
Het zijn lastige tijden voor dames en heren. Na de gemeente Amsterdam heeft nu ook de NS besloten om de aanspreekvorm te veranderen. Dames en heren worden dus niet meer als zodanig aangesproken, maar als ‘reizigers’, ‘aanwezigen’ of ‘mensen’. Ze raken daardoor ontzettend in de war.
Ja dan moet je wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zet er voorlopig ook geen voet meer, mijn vrouw heeft helaas geen keus want werk.
Yesquote:
Heh, helpt niet echt als je regelmatig naar Texas moetquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel.
In principe heeft de meerderheid niet voor Trump gestemd en zeker niet in de kuststaten, maar goed.
Hm, drone uit koers geblazen door het slechte weer?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
M'n amazon prime ding is er nog niet
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:34 schreef Kowloon het volgende:
Als minarchist zijnde snap ik nooit zo goed waarom je politieke leiding van een staat en een land op één hoop zou gooien.
Geen plusarchist zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:34 schreef Kowloon het volgende:
Als minarchist zijnde snap ik nooit zo goed waarom je politieke leiding van een staat en een land op één hoop zou gooien.
Daar moet je een SJW sneeuwvlok voor zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd dat negatieve, he? Nooit eens aan de positieve kant zitten. Tsss...
Eensch.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar moet je een SJW sneeuwvlok voor zijn
Heb je weer op GS rondgehangen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, eauteau gehosseld voor £500.
Morgen maar 's kijken en ophalen ofzo.
He's got a wife, you know....?quote:
Nou, door niet naar een land te reizen omdat de politieke leiding van het overheidsapparaat een bepaalde signatuur heeft gooi je het land met zijn inwoners, zijn natuur en zijn dorpen en steden, en de overheid/politieke leiding op één hoop. Dat vind ik een stap die je niet kan zetten. Neem bijvoorbeeld ook de term leider, dat suggereert dat ik als inwoner van een land een herder nodig heb, nou, mooi niet. Maar ik kan mij voorstellen dat mensen met een links wereldbeeld overheid en land minder makkelijk van elkaar kunnen scheiden dan mensen die toch al overheidssceptisch zijn, zoals bijvoorbeeld minarchisten.quote:
Oh, bedankt, ik zal er op letten in het vervolg.quote:Het is trouwens "Als minarchist" of "Minarchist zijnde"
Je kunt me ook direct aanspreken hoor Kowloon.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, door niet naar een land te reizen omdat de politieke leiding van het overheidsapparaat een bepaalde signatuur heeft gooi je het land met zijn inwoners, zijn natuur en zijn dorpen en steden, en de overheid/politieke leiding op één hoop. Dat vind ik een stap die je niet kan zetten. Neem bijvoorbeeld ook de term leider, dat suggereert dat ik als inwoner van een land een herder nodig heb, nou, mooi niet. Maar ik kan mij voorstellen dat mensen met een links wereldbeeld overheid en land minder makkelijk van elkaar kunnen scheiden dan mensen die toch al overheidssceptisch zijn, zoals bijvoorbeeld minarchisten.
[..]
Oh, bedankt, ik zal er op letten in het vervolg.
JA MAAR VROUWEN BLOED AAN MUUR STUUR DINGEN ENZO!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
NWS / Vrouwen vergeten landingsgestel, landen veilig na 1115 KM
Dit topic bewijst dat Fok! vooral zure mannen aanspreekt.
De topics over de voetbalwedstrijden van het vrouwenteam zijn hier ook een mooi voorbeeld van.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
NWS / Vrouwen vergeten landingsgestel, landen veilig na 1115 KM
Dit topic bewijst dat Fok! vooral zure mannen aanspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |