SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Ik heb mij ook ingeschreven voor de 180quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:00 schreef Fretwork het volgende:
Slachtoffers gevonden voor de DTC Hel van de Heuvelrug
Nice, op wat voor fiets moet ik letten?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb mij ook ingeschreven voor de 180
Klein groen gevalquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nice, op wat voor fiets moet ik letten?
Hun social media is zo tenenkrommend, al dat gebedel om likes en de pannenkoeken die maar te graag mee willen doen.... Het doet gewoon pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:45 schreef Tommeke het volgende:
Kano:
https://m.facebook.com/st(...)¬if_t=video_reply
Ik probeer hem te spotten.quote:
Ligt dat aan mantel of aan Facebook en alle gebruikers daarvan?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hun social media is zo tenenkrommend, al dat gebedel om likes en de pannenkoeken die maar te graag mee willen doen.... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen
En ja, ik heb het over jullie Mantel, Mantel.com, https://www.facebook.com/MantelCom/, voor als ze scrapers gebruiken om posts over zichzelf te vinden
Combinatie van beiden. Ze smeken ook om likes met hun "xx heeft vandaag gewonnen, feliciteer hem met een like"quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ligt dat aan mantel of aan Facebook en alle gebruikers daarvan?
Is het zo'n playboy dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:24 schreef Tommeke het volgende:
Desalniettemin vind ik hosselvinnie wel een goed model voor Mantel.
Zeker, maestro van het bubbelbad! Satijn stond nog nooit iemand zo goed.quote:
Dat is ook het hele facebookmodel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Combinatie van beiden. Ze smeken ook om likes met hun "xx heeft vandaag gewonnen, feliciteer hem met een like"
Nou hup, inschrijven Kanoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeker, maestro van het bubbelbad! Satijn stond nog nooit iemand zo goed.
180quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb mij ook ingeschreven voor de 180
Gaat niet gebeuren denkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:56 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit te wachten tot buienradar's regenverwachting over is
ik zal die bemodderde stravafoto effe postenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:24 schreef Tommeke het volgende:
Desalniettemin vind ik hosselvinnie wel een goed model voor Mantel.
Link?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
Je kon een kmc ketting kopen en als je een revieuw schreef kreeg je er een klein flesje lube bij! WAT EEN DEAL! En dan allemaal schrapers eronder die reageren dat ze wel willen testen, het liefst nog met een verwijzing naar alpe d'huzes ofzo erbij.
Ik ging zo naar buiten met de fiets om naar de training te gaan, toen meteen weer naar binnen. Dikke later met je plensbuien.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:56 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit te wachten tot buienradar's regenverwachting over is
Dat had ik gisterenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:58 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik ging zo naar buiten met de fiets om naar de training te gaan, toen meteen weer naar binnen. Dikke later met je plensbuien.
Welk spel?quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
Je kon een kmc ketting kopen en als je een revieuw schreef kreeg je er een klein flesje lube bij! WAT EEN DEAL! En dan allemaal schrapers eronder die reageren dat ze wel willen testen, het liefst nog met een verwijzing naar alpe d'huzes ofzo erbij.
Precies daarom doe ik met werk geen Facebook-acties meer. Dat zielige gejammer altijdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.ntfu.nl/Producten/Verzekeringen/Fietsverzekering.aspxquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:57 schreef Fretwork het volgende:
Random question... Dekt de NTFU verzekering ook schade aan kledimg en de kosten bij een fietsenmaker?
Nee!!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:01 schreef Fretwork het volgende:
Net dus lekker gegleden op de afdaling van de Zijpenberg... Twee paardrijders stonden links van de weg, in de berm stil bij de natte afdaling. 15 meter voor ik er was, zo'n 10 meter voor het natte wildrooster begonnen ze ineens schuin de weg over te steken. Dus ik remmen en nog verder naar rechts, maar dat was dus deels op het natte wildrooster. En dat glijdt wel...
Elleboog en knie stuk, nog wat geschaaf. Shirt en ondershirt stuk, broek stuk, fiets onder de krassen en shifter scheef
Yes, meisjes van 15-18. Is ook gewoon een beetje gebrek aan verkeersinzicht. En liever dit dan achter op een paard knallenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee!!Wat een stelletje dozen dat ze de weg over steken zonder te kijken.
Kans was 100% dat het meiden waren jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Yes, meisjes van 15-18. Is ook gewoon een beetje gebrek aan verkeersinzicht. En liever dit dan achter op een paard knallen
Ze zijn even blijven checken of alles goed ging, dus dat was wel goed. Even gekeken of ik verder ging en waarheen ik moest enzo. Heb me ingehouden, had beter even kunnen uitleggen wat er mis ging. Maar was nogal bang dat ik tegen tienermeisjes zou gaan schreeuwenquote:
Het zou in dit geval terecht zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ze zijn even blijven checken of alles goed ging, dus dat was wel goed. Even gekeken of ik verder ging en waarheen ik moest enzo. Heb me ingehouden, had beter even kunnen uitleggen wat er mis ging. Maar was nogal bang dat ik tegen tienermeisjes zou gaan schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |