Ogh had ook niet echt verwacht dat het in een keer raak zou zijn haha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen!
[..]
Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen!
[..]
Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Herkenbaar over opmerkingen die verkeerd kunnen vallen. Ik had hetzelfde met mijn broer en schoonzus. Zij verwachten hun eerste kindje volgende maand en zijn er dus heel erg mee bezig. Mijn broer hintte ook wel vaak naar mij, niet doorhebbende dat wij ook al een tijdje proberen. Toen ik hem in vertrouwen nam (was ik sowieso al van plan) schrok hij dan ook wel even en kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. Nu wist ik dat hij het alleen maar leuk en goed bedoelde, maar mensen hebben écht niet door hoe het kan overkomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weer.
Jep, inderdaad lekker een paar dagen weg, wellicht wel vooraf alvast de afspraak inplannen (artsen zitten altijd zo lekker snel vol en dan kunnen we tenminste aangeven dat we wel echt even de tijd willen zeg maar). En was zeker fijn, ook omdat mijn vader in het verleden nog wel eens domme grappen kon maken (opa worden voelt voor hem als een enorme bevestiging van ouder worden, wat dan weer een angst aanwakkert om dood te gaan. Heeft ook zijn ouders relatief jong verloren evenals 2 broers dus dat zorgt ervoor dat er soms wat dingen uitkomen die voor mij niet zo heel grappig zijn). Dat is hiermee hopelijk ook meteen klaar.
Dat had ik ook, en een dag later had ik een positieve zwangerschapstest. En die test is nu bijna 2!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap er ook geen ruk meer van.
Maandag had ik bij het afvegen (sorry) een heel klein beetje spotting. Dat heb ik vaker de dag ervoor.
Gisteren wel degelijk en beetje bloed verlies. En roze enzo. En nu niks meer.
Waarom gaat uitgerekend nu mijn lijf raar doen. Normaal altijd spotting en de volgende dag breken de dijken door.
Oh spannend!! Ik duim voor je!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?
Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...
Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd.Dus ik plaats mijn derričre op de wachtbank.
Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben.
Kruidvat 2 voor 5 euro. Of sensitest.nlquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.
Mijn lijf neemt me in de maling
Actionquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.
Mijn lijf neemt me in de maling
Nog 9 dagen wachten philo, spannend!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...
Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd.Dus ik plaats mijn derričre op de wachtbank.
Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben.
Veel klus plezierquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nog 9 dagen wachten philo, spannend!
Ja, ik ben ongesteld geworden. Vandaag net voorbij, dus nu maar goed aan de bak. Gezien ik toch het meest regelmatige een korte cyclus heb denk ik dat m'n eisprong er dan snel aan komt.
Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?
Een app blijft een app he. 13e positieve ovulatietest. Ei springt gemiddeld na 36 uur, dus 14-15 augustus + 14 dagen = 28-29 augustus.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:41 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar.Maar als ik van 14 aug plus 14 dagen uitga, is m'n NOD de 28e.
Hmmm. Nou afwachten dan maar.
![]()
Ben benieuwd Think! Je kunt evt ook goedkope testen bestellen op eBay maar dan duurt het wel even voor je ze in huis hebt. Volgens mij heb je die van Sensitest de volgende dag in huis? En anders idd Kruidvat.
Gebruik je ook ovutesten Jagar? Zou mooi zijn als je weer snel door kunt.![]()
Womanlogquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
Fertility Friend.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |