abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173155535
Waarom zou je in deze overbevolkte wereld nog zwanger willen worden??

Zielig voor het kindje
pi_173155628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen! :{

[..]

Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Ogh had ook niet echt verwacht dat het in een keer raak zou zijn haha.

Maar mijn womanlog zegt nu dat omdat mijn menstruatie niet altijd gelijk komt dat ze lichte blaadjes hebben voor de dagen dat ik ook vruchtbaar kan zijn. Dat zijn 16 dagen.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:12:28 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173160279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen! :{

[..]

Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weer :*.

Jep, inderdaad lekker een paar dagen weg, wellicht wel vooraf alvast de afspraak inplannen (artsen zitten altijd zo lekker snel vol en dan kunnen we tenminste aangeven dat we wel echt even de tijd willen zeg maar). En was zeker fijn, ook omdat mijn vader in het verleden nog wel eens domme grappen kon maken (opa worden voelt voor hem als een enorme bevestiging van ouder worden, wat dan weer een angst aanwakkert om dood te gaan. Heeft ook zijn ouders relatief jong verloren evenals 2 broers dus dat zorgt ervoor dat er soms wat dingen uitkomen die voor mij niet zo heel grappig zijn). Dat is hiermee hopelijk ook meteen klaar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173160566
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weer :*.

Jep, inderdaad lekker een paar dagen weg, wellicht wel vooraf alvast de afspraak inplannen (artsen zitten altijd zo lekker snel vol en dan kunnen we tenminste aangeven dat we wel echt even de tijd willen zeg maar). En was zeker fijn, ook omdat mijn vader in het verleden nog wel eens domme grappen kon maken (opa worden voelt voor hem als een enorme bevestiging van ouder worden, wat dan weer een angst aanwakkert om dood te gaan. Heeft ook zijn ouders relatief jong verloren evenals 2 broers dus dat zorgt ervoor dat er soms wat dingen uitkomen die voor mij niet zo heel grappig zijn). Dat is hiermee hopelijk ook meteen klaar.
Herkenbaar over opmerkingen die verkeerd kunnen vallen. Ik had hetzelfde met mijn broer en schoonzus. Zij verwachten hun eerste kindje volgende maand en zijn er dus heel erg mee bezig. Mijn broer hintte ook wel vaak naar mij, niet doorhebbende dat wij ook al een tijdje proberen. Toen ik hem in vertrouwen nam (was ik sowieso al van plan) schrok hij dan ook wel even en kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. Nu wist ik dat hij het alleen maar leuk en goed bedoelde, maar mensen hebben écht niet door hoe het kan overkomen.

Hopelijk kun je gauw terecht :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173171636
Wat moet je nou als eerste dag van de menstruatie nemen. Dat je licht bloedverlies hebt of als het echt doorzet?
pi_173176332
Volgens mijn gyn de eerste dag bloedverlies. :)
Dit, dat, alles.
pi_173176499
T-P bij mij begint het normaal gesproken met wat ik spotting noem (licht roze/bruin verlies), 1 of 2 dagen erna "zet het door" met wat buikpijn e.d., dat neem ik als eerste dag.

Blijkbaar is dat nu zelfs bij mij al niet meer iets waar ik op kan rekenen want na twee/drie dagen lichtroze/lichtbruin verlies is er nu niks meer te bekennen. Echt, mijn lijf :').

Philo heb je nog door getest eigenlijk na je knalstreep? Liep ie weer mooi af?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173177767
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Maandag had ik bij het afvegen (sorry :')) een heel klein beetje spotting. Dat heb ik vaker de dag ervoor.

Gisteren wel degelijk en beetje bloed verlies. En roze enzo. En nu niks meer.

Waarom gaat uitgerekend nu mijn lijf raar doen. Normaal altijd spotting en de volgende dag breken de dijken door.
pi_173177803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Maandag had ik bij het afvegen (sorry :')) een heel klein beetje spotting. Dat heb ik vaker de dag ervoor.

Gisteren wel degelijk en beetje bloed verlies. En roze enzo. En nu niks meer.

Waarom gaat uitgerekend nu mijn lijf raar doen. Normaal altijd spotting en de volgende dag breken de dijken door.
Dat had ik ook, en een dag later had ik een positieve zwangerschapstest. En die test is nu bijna 2!

Gewoon even afwachten, kan alle kanten opgaan!
pi_173178748
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derričre op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Dit, dat, alles.
pi_173178850
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.

Mijn lijf neemt me in de maling :')
pi_173178861
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derričre op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Oh spannend!! Ik duim voor je!
  Moderator / Colorchick woensdag 16 augustus 2017 @ 11:11:30 #238
382129 crew  Donna
pi_173179056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.

Kruidvat 2 voor 5 euro. Of sensitest.nl

Ik reken vanaf de eerste dag bruin. Eerste dag bloed klopte niet met m'n eisprong.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:15:36 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173179137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Action :) Of kruidvat. Ik heb ze naar aanleiding van de tips hier besteld via ebay, maar dat duurt wel even.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173179363
quote:

Nog 9 dagen wachten philo, spannend!

Ja, ik ben ongesteld geworden. Vandaag net voorbij, dus nu maar goed aan de bak. Gezien ik toch het meest regelmatige een korte cyclus heb denk ik dat m'n eisprong er dan snel aan komt.
pi_173179388
Oké thanks. Mocht het morgen nog zo raar zijn misschien voor de zekerheid naar doen. Maar waarschijnlijk zit mijn lichaam nu met zo'n evil muwhahahaha lach mij keihard uit te lachen.

Maar het is wel oprecht vreemd voor mij. Zullen die multivitamine pillen er wat mee te maken kunnen hebben?
pi_173179401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nog 9 dagen wachten philo, spannend!

Ja, ik ben ongesteld geworden. Vandaag net voorbij, dus nu maar goed aan de bak. Gezien ik toch het meest regelmatige een korte cyclus heb denk ik dat m'n eisprong er dan snel aan komt.
Veel klus plezier *O*
pi_173179421
quote:

Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?
pi_173179718
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar. :@ Maar als ik van 14 aug plus 14 dagen uitga, is m'n NOD de 28e. oO< Hmmm. Nou afwachten dan maar. :)

Ben benieuwd Think! Je kunt evt ook goedkope testen bestellen op eBay maar dan duurt het wel even voor je ze in huis hebt. Volgens mij heb je die van Sensitest de volgende dag in huis? En anders idd Kruidvat.

Gebruik je ook ovutesten Jagar? Zou mooi zijn als je weer snel door kunt. ^O^
Dit, dat, alles.
pi_173180420
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:41 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar. :@ Maar als ik van 14 aug plus 14 dagen uitga, is m'n NOD de 28e. oO< Hmmm. Nou afwachten dan maar. :)

Ben benieuwd Think! Je kunt evt ook goedkope testen bestellen op eBay maar dan duurt het wel even voor je ze in huis hebt. Volgens mij heb je die van Sensitest de volgende dag in huis? En anders idd Kruidvat.

Gebruik je ook ovutesten Jagar? Zou mooi zijn als je weer snel door kunt. ^O^
Een app blijft een app he. 13e positieve ovulatietest. Ei springt gemiddeld na 36 uur, dus 14-15 augustus + 14 dagen = 28-29 augustus.

Zou zonde zijn als je te vroeg test of hoop krijgt bij geen bloed door zo'n app. ;)
pi_173181295
past je app de NOD niet automatisch aan na het invoeren van de positieve ovulatietest?
pi_173182329
Hij deed wel iets toen ik de positieve ovulatietest invoerde. (8> Maar wat... Blijkbaar niet helemaal het juiste. :D

Oké thanks ladies. Jullie hebben gelijk. Irrationele ik had geen zin in die extra wachtdagen maar eehhh ja het zal toch moeten. :P
Dit, dat, alles.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 13:51:43 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173182793
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173183034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Womanlog :)
pi_173183659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Fertility Friend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')