Dunno. Ligt het probleem ook niet gewoon bij Brands? Hij trok al aan de touwtjes toen we Marcello en co hadden toch? Wat hem redde was een kampioenschap en goede verkopen. Maar elk jaar is hrt weer hetzelfde. Steeds weer leuke aankopen, maar niet de noodzakelijke...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:01 schreef PSVCL het volgende:
Alleen een nieuwe coach kan die halve wijven weer vooruit krijgen ,, of je moet 5/6 spelers gaan vervangen wat geen optie is.
Triest zooitje.
Hier erger ik me ook aan. Het jankerige type PSV speler die heel de motivatie en alles wat met voetbal te maken heeft uit het team haalt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:01 schreef PSVCL het volgende:
Alleen een nieuwe coach kan die halve wijven weer vooruit krijgen ,, of je moet 5/6 spelers gaan vervangen wat geen optie is.
Triest zooitje.
En toch speelt Marcelo al jaren op een hoger niveau dan PSV.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 04:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Ligt het probleem ook niet gewoon bij Brands? Hij trok al aan de touwtjes toen we Marcello en co hadden toch? Wat hem redde was een kampioenschap en goede verkopen. Maar elk jaar is hrt weer hetzelfde. Steeds weer leuke aankopen, maar niet de noodzakelijke...
ok bedankt voor je toevoegingquote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:34 schreef bijstandboy het volgende:
Ik zet mijn geld in op mario been als de nieuwe trainer van psv
Met alle respect Scrummie, maar Van Bronckhorst is gewoon van hetzelfde niveau. Ik hoop dat je dat inziet, anders gaat het je nog vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Cocu is 1 van de meest waardeloze trainers van Nederland. Die zie ik ook nooit buiten Nederland een club trainen. Derhalve; na PSV is zijn carrière wel voorbij.
Dan gaat het me maar vies tegenvallenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect Scrummie, maar Van Bronckhorst is gewoon van hetzelfde niveau. Ik hoop dat je dat inziet, anders gaat het je nog vies tegenvallen.
Het zijn maar twee zinnen, maar niet vaak zoveel onzin gelezen. Het lijken allebei hele eenvoudige trainers. Ik heb ze beiden nog nooit iets onderscheidens zien doen, ze houden graag vast aan structuren en vinden het moeilijk om te slachtofferen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan gaat het me maar vies tegenvallen. Gio is van totaal andere orde dan Cocu, Gio kan namelijk wél een team bouwen.
Gio heeft moeite met slachtofferen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zijn maar twee zinnen, maar niet vaak zoveel onzin gelezen. Het lijken allebei hele eenvoudige trainers. Ik heb ze beiden nog nooit iets onderscheidens zien doen, ze houden graag vast aan structuren en vinden het moeilijk om te slachtofferen.
Met name PSV werd met overmacht kampioen?quote:Beiden een enorm bagger eerste seizoen gedraaid waar ver onder de ondergrens werd gepresteerd en een lekker tweede seizoen. Met name PSV werd met overmacht kampioen. Tot zover kan de vergelijking op gaan.
Wat lul je nou weer voor onzin Ajacied422?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bronckhorst is echt niet geholpen door Advocaat hoor. Die had het natuurtalent ruim in zijn vingers. Puur toeval dat na het bezoekje van Advocaat Feyenoord opeens goed ging draaien en defensief beter stond.
Volgensmij waren we toen veel eerder kampioen dan op de laatste speeldagquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gio heeft moeite met slachtofferen?Lans toch. Misschien lijkt Gio van een afstandje een eenvoudige trainer. Dat neem ik je niet kwalijk. Maar voetbal inhoudelijk zul je hem in interviews niet veel horen praten, dat klopt.
[..]
Met name PSV werd met overmacht kampioen?Jij noemt vanaf dag 1 bovenaan staan geen overmacht hebben?
Dat magquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook niet de indruk dat Gio wel het zwarte garen heeft uitgevonden op trainersgebied
Tja. Dat lag meer aan de concurrentie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij waren we toen veel eerder kampioen dan op de laatste speeldag
sympathiek vind ik hem wel maar hij heeft ook denk ik het grootste aantal wedstrijden achter elkaar verloren in de clubgeschiedenis, een ander hadden ze al ontslagen.quote:
Dat had diverse oorzaken, waaronder een Gio die het even niet meer wist (maar ook weer niets echt aantoonbaar fout deed). Mede dankzij Advocaat weer op de rit gekregen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
sympathiek vind ik hem wel maar hij heeft ook denk ik het grootste aantal wedstrijden achter elkaar verloren in de clubgeschiedenis, een ander hadden ze al ontslagen.
en dit seizoen niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja. Dat lag meer aan de concurrentie.
We weten überhaupt niet hoe Van Bronckhorst denkt over voetbal. Ik las van de week een geweldig nietszeggend interview met Van Bronckhorst. Zelfs op een prima vraag over zijn plan van aanpak vorig seizoen kwam er zoveel nietszeggendheid uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
sympathiek vind ik hem wel maar hij heeft ook denk ik het grootste aantal wedstrijden achter elkaar verloren in de clubgeschiedenis, een ander hadden ze al ontslagen.
Ja, lig er erg wakker van.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten überhaupt niet hoe Van Bronckhorst denkt over voetbal. Ik las van de week een geweldig nietszeggend interview met Van Bronckhorst. Zelfs op een prima vraag over zijn plan van aanpak vorig seizoen kwam er zoveel nietszeggendheid uit.
[ afbeelding ]
Echt, dit kan toch niet.
Dat is mijn punt helemaal niet. Ik vraag jou helemaal niet om dat te denken. Ik vraag me gewoon af hoe Van Bronckhorst denkt over voetbal. Hij is het meest gesloten boek van de Eredivisie terwijl het de coach van een landskampioen is. Hoe kunnen we hem inschatten als trainer in vergelijking met de andere coaches in de Eredivisie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, lig er erg wakker van.
Hij is samen met Kuyt mijn minst favoriete Feyenoorder ooit omdat ze nooit wat interessants zeggen in interviews!!
Ofzo.
Dus samenvattend zijn alle goede dingen zijn verdienste en alles wat kut ging kon hij niks aan doen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had diverse oorzaken, waaronder een Gio die het even niet meer wist (maar ook weer niets echt aantoonbaar fout deed). Mede dankzij Advocaat weer op de rit gekregen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus samenvattend zijn alle goede dingen zijn verdienste en alles wat kut ging kon hij niks aan doen?
Leuk, de popie jopie smiley uit de kast halen. Is dat niet in korte lijnen wat hij zegt? Van Bronkhorst is geweldig alleen toen het kut ging was hij niet verantwoordelijk?quote:
Sorry Stinho, vind het juist wel verfrissend dat hij niet zo interessant doet als sommige andere trainers over hun 'heilige tactiek'.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet. Ik vraag jou helemaal niet om dat te denken. Ik vraag me gewoon af hoe Van Bronckhorst denkt over voetbal. Hij is het meest gesloten boek van de Eredivisie terwijl het de coach van een landskampioen is. Hoe kunnen we hem inschatten als trainer in vergelijking met de andere coaches in de Eredivisie?
Dat is gewoon pure interesse, het is gewoon wat me opvalt. Jij slaat altijd op tilt als iemand het waagt om iets negatiefs te zeggen over Van Bronckhorst, ook iets wat me opvalt. Kom gewoon eens met argumenten in plaats van dit soort zijweggetjes in te slaan.
Typisch probeert alleen maar goedkoop te scoren. Gio is een nietszeggend figuur idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet. Ik vraag jou helemaal niet om dat te denken. Ik vraag me gewoon af hoe Van Bronckhorst denkt over voetbal. Hij is het meest gesloten boek van de Eredivisie terwijl het de coach van een landskampioen is. Hoe kunnen we hem inschatten als trainer in vergelijking met de andere coaches in de Eredivisie?
Dat is gewoon pure interesse, het is gewoon wat me opvalt. Jij slaat altijd op tilt als iemand het waagt om iets negatiefs te zeggen over Van Bronckhorst, ook iets wat me opvalt. Kom gewoon eens met argumenten in plaats van dit soort zijweggetjes in te slaan.
Ook toen het slecht ging was hij verantwoordelijk. Want hij was hoofdtrainer. En na die slechte periode herpakte hij zich volgens mij vrij aardig met 2 prijsjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk, de popie jopie smiley uit de kast halen. Is dat niet in korte lijnen wat hij zegt? Van Bronkhorst is geweldig alleen toen het kut ging was hij niet verantwoordelijk?
Wie hemelt hem op vanwege zijn media optredens dan? Ik denk helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gio is nog nietszeggender dan Cocu, dat is best knap. Die Feyenoorders die hem ophemelen![]()
'Verfrissend'quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry Stinho, vind het juist wel verfrissend dat hij niet zo interessant doet als sommige andere trainers over hun 'heilige tactiek'.
En dat is ook gelijk een beetje Gio's stijl denk ik. Hij kijkt eerst naar de spelers en dan naar de tactiek. Een type Bosz zet zijn tactiek neer en gebruikt de spelers daarvoor, Gio past het aan aan de spelers.
Zo speelde Feyenoord een ander spelletje met Toornstra op rechts of 10. Ook als Kuyt meedeed vanaf de 10 positie moest deze natuurlijk heel anders worden ingevuld.
Groetjes
Maar je hoeft hem ook niet op te hemelen om zijn tactisch vernuft. Maar goed, deze discussie kwam louter tot stand, omdat Scrummie aangaf dat Cocu de meest waardeloze trainer ooit was en ik betwijfel of Van Bronckhorst een veel betere trainer is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie hemelt hem op vanwege zijn media optredens dan? Ik denk helemaal niemand.
Je reageert selectief.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gio heeft moeite met slachtofferen?Lans toch. Misschien lijkt Gio van een afstandje een eenvoudige trainer. Dat neem ik je niet kwalijk. Maar voetbal inhoudelijk zul je hem in interviews niet veel horen praten, dat klopt.
[..]
Met name PSV werd met overmacht kampioen?Jij noemt vanaf dag 1 bovenaan staan geen overmacht hebben?
Dit is het PSV topic Caland. Als je beef hebt met Stijn kun je dat het beste per dm oplossen. Hieronder graag weer verder over Cocu en het geweldige optreden tegen Osiek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:53 schreef Caland het volgende:
Volgens Stijn ben je een nietszeggende trainer als je het niet in elk mediaoptreden hebt over JE VISIE
Ik ben wel fan van Schwaab.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is het PSV topic Caland. Als je beef hebt met Stijn kun je dat het beste per dm oplossen. Hieronder graag weer verder over Cocu en het geweldige optreden tegen Osiek.
Het punt is meer dat Gio het nooit over zijn visie heeft gehad, dus dan is de kans groot dat hij dat ook niet echt heeft. En soms kan een team ineens goedvallen hè, dat het gaat lopen en zeker in de Eredivisie met weinig weerstand. Maar bijvoorbeeld in jullie uitwedstrijden tegen kleinere clubs waar het niet liep had Gio weinig visie om dat om te zetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:53 schreef Caland het volgende:
Volgens Stijn ben je een nietszeggende trainer als je het niet in elk mediaoptreden hebt over JE VISIE
En 7x op rij verliezen is ook een schande bij de nummer 3.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is meer dat Gio het nooit over zijn visie heeft gehad, dus dan is de kans groot dat hij dat ook niet echt heeft. En soms kan een team ineens goedvallen hè, dat het gaat lopen en zeker in de Eredivisie met weinig weerstand. Maar bijvoorbeeld in jullie uitwedstrijden tegen kleinere clubs waar het niet liep had Gio weinig visie om dat om te zetten.
Ja dat was gewoon net als Cocu, en dan iemand van buitenaf nodig hebben die koffie gaat drinken om het op de rails te krijgen. Alleen Frank de Boer had dat niet nodig, maar die kan er ook niks van.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En 7x op rij verliezen is ook een schande bij de nummer 3.
Alle 3 is het niet veel nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon net als Cocu, en dan iemand van buitenaf nodig hebben die koffie gaat drinken om het op de rails te krijgen. Alleen Frank de Boer had dat niet nodig, maar die kan er ook niks van.
Er staat een interview van 7 pagina's in de VI deze week, leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is meer dat Gio het nooit over zijn visie heeft gehad, dus dan is de kans groot dat hij dat ook niet echt heeft. En soms kan een team ineens goedvallen hè, dat het gaat lopen en zeker in de Eredivisie met weinig weerstand. Maar bijvoorbeeld in jullie uitwedstrijden tegen kleinere clubs waar het niet liep had Gio weinig visie om dat om te zetten.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon net als Cocu, en dan iemand van buitenaf nodig hebben die koffie gaat drinken om het op de rails te krijgen. Alleen Frank de Boer had dat niet nodig, maar die kan er ook niks van.
Gelukkig hebben we jullie om dat te beoordelen.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus samenvattend zijn alle goede dingen zijn verdienste en alles wat kut ging kon hij niks aan doen?
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 14:00:20#PSV start met Koopmans; Rosario, Luckassen, De Wijs, Paal; Lundqvist, Rigo, Pröpper; Pereiro, Lammers, Lozano. #psvtre reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 14:21:06Pröpper schuift namens PSV beheerst de 1-0 tegen De Treffers binnen, assist van Lozano. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 14:31:13De eerste goal van Hirving Lozano zit erin bij #PSV, na 28 minuten zorgt hij voor de 2-0 in het oefenduel met De Treffers. reageer retweet
Bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen de Treffers. De spelers die in de EL niet in de basis stonden.
De Treffers weten ook weer waar ze staantwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 14:45:51Kort voor rust is het Sam Lammers die de 3-0 voor #PSV maakt, op aangeven van Lundqvist. reageer retweet
Goed voor het zelfvertrouwen, volgende week 0-6.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
De Treffers weten ook weer waar ze staantwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 14:45:51Kort voor rust is het Sam Lammers die de 3-0 voor #PSV maakt, op aangeven van Lundqvist. reageer retweet
Je vergeet daarvoor echter wel de belangrijkste wissel. Cocu voor een trainer die wat minder behoudend is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:18 schreef Zorro het volgende:
Opstelling PSV: Koopmans; Rosario, Luckassen, De Wijs, Paal; Pröpper, Rigo, Lundqvist; Pereiro, Lammers, Lozano
Ik zeg Zoet, v Ginkel en Arias erin en verder niks meer aan doen
40-45%quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoeveel % balbezit hadden we?
Vroeg op 0-1, vervolgens 80 minuten billenknijpen en in blessuretijd 1-1.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken we er van trouwens? Gaan we het komende donderdag nog recht breien?
Ik geef het een fifty-fifty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vorig seizoen dachten we dat ook telkens als weer tegen een Roda of weet ik veel wie moesten thuis: ja nee deze pakken we wel weer want nu moeten ze wel en zijn ze weer gemotiveerd. Om dan een nog slappere instelling te zien en naderhand een interview met luukinho dat ze te laat begonnen waren en de echte wil er niet leek te zijn en hij ook niet wist hoe 't kwam. Echt 8x ofzo gebeurdquote:Op zondag 30 juli 2017 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken we er van trouwens? Gaan we het komende donderdag nog recht breien?
Ik geef het een fifty-fifty
Het standaard praatje. Kan me ook genoeg interviews met Mertens, Strootman enz herinneren waarin ze hetzelfde zeiden. "Dit mag ons niet overkomen" "Hier moeten we van leren". Er zit structureel iets mis. Alleen in 2015 zag ik echt een PSV dat het gras op wilde vreten en er alles aan deed kampioen te worden.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen dachten we dat ook telkens als weer tegen een Roda of weet ik veel wie moesten thuis: ja nee deze pakken we wel weer want nu moeten ze wel en zijn ze weer gemotiveerd. Om dan een nog slappere instelling te zien en naderhand een interview met luukinho dat ze te laat begonnen waren en de echte wil er niet leek te zijn en hij ook niet wist hoe 't kwam. Echt 8x ofzo gebeurddus eerst maar 's zien. Beter speelt Lozano..
Dit idee had ik ook. In de eerste wedstrijd van het seizoen, in een nagenoeg vol eigen huis, Europees voetbal op het spel. En dan met zo'n zwets aankomen. Niks geleerd van het volledige vorigequote:Op zondag 30 juli 2017 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Als Zoet nu al roept dat ze de drive missen, vraag ik me af of het seizoen wel zin heeft dan
Leugens!! Schwaab stond er niet inquote:
Dus je bent alleen fan als het goed gaat?quote:Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ze tegen Osijek speelden, nou dan voorspel ik een lang en zwaar seizoen
ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien
sorry dat ik een beetje negatief ben maar de waarheid mag gezegd worden vind ik
Een echte fan.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien
nee, zo bedoel ik het niet, ik vind alleen psv kan best wel spelers kopen, uit andere landen dan de gebruikelijke, spanje, engeland, duitsland, italiequote:Op maandag 31 juli 2017 10:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent alleen fan als het goed gaat?
quote:Op maandag 31 juli 2017 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
Omdat een Roemeens team kampioen van Roemenië wordt zijn Roemeense voetballers goed?
Jajoh.
Hij probeert te vertellen dat als Hagi je trainer is dat je wel een goede voetballer moet zijn.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
Omdat een Roemeens team kampioen van Roemenië wordt zijn Roemeense voetballers goed?
Jajoh.
Dat heb ik iig nooit geroepen. Zo werkt het helaas ook niet bij deze spelersgroep.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen dachten we dat ook telkens als weer tegen een Roda of weet ik veel wie moesten thuis: ja nee deze pakken we wel weer want nu moeten ze wel en zijn ze weer gemotiveerd. Om dan een nog slappere instelling te zien en naderhand een interview met luukinho dat ze te laat begonnen waren en de echte wil er niet leek te zijn en hij ook niet wist hoe 't kwam. Echt 8x ofzo gebeurddus eerst maar 's zien. Beter speelt Lozano..
Lincoln Red Imps worden ook bijna elk jaar kampioen in de Premier Division van Gibraltar, ik heb Brands al geappt, dat hele team leegkopen zsmquote:Op maandag 31 juli 2017 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet, ik vind alleen psv kan best wel spelers kopen, uit andere landen dan de gebruikelijke, spanje, engeland, duitsland, italie
maar ze kijken volgens mij niet eens naar de kleinere competities of daar nuttige spelers spelen
ik volg bv roemenie nu ook, en Viitoril Constanta getraint door Hagi die daar ook de eigenaar is, en die worden meteen in hun eerste seizoen kampioen, dus zo slecht zijn roemeense voetballers ook niet
quote:Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
Een jaar geleden werd precies het tegenovergestelde beweerd. Ajacieden vonden dat PSV een geweldig aankoop beleid had en Ajax was kut.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid
Yep. Ik woon in Amerika en zet voor elke wedstrijd de wekker snachts zodat ik de wedstrijd kan zien. Denk dat ik dit seizoen gewoon lekker uitslaap. Scheelt me een hoop frustratie.quote:Op maandag 31 juli 2017 13:14 schreef jpg97 het volgende:
PSV is al jaren onherkenbaar ( begon met de periode Rutten ).
Balletje terug, balletje breed... geen attractief voetbal, met de drive naar voren.
2 jaar geleden met de aanjagers Memphis en Wijnaldum was een uitzonderingsjaar.
Vorig jaar met geluk nog kampioen geworden maar afgelopen jaar ( en dat was echt, echt structureel ) hebben de dames van PSV laten zien dat ze zich niet kunnen opladen voor wedstrijden tegen "de kleintjes".
Dit lijkt, als ik de wedstrijd van afgelopen donderdag zie, nu ook weer het geval.
nee ik verwacht dat Osijek doorgaat, met een 1-1 gelijkspel donderdagquote:Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Donderdag een zakelijke 0-3 overwinning.
Dat was anders ook verre van fantastisch. Er werd toen veel meer beslist op individuele klasse (van vooral Depay) maar ook toen was het meestal 85 minuten lang zielloos voetbal zonder veel creativiteit.... Statistisch gezien was het als ik me het goed herinner fantastisch (puntenrecord, behoorlijk wat gescoord) maar ook toen zat ik me vaak stierlijk te vervelen.quote:Op maandag 31 juli 2017 13:14 schreef jpg97 het volgende:
PSV is al jaren onherkenbaar ( begon met de periode Rutten ).
Balletje terug, balletje breed... geen attractief voetbal, met de drive naar voren.
2 jaar geleden met de aanjagers Memphis en Wijnaldum was een uitzonderingsjaar.
Vorig jaar met geluk nog kampioen geworden maar afgelopen jaar ( en dat was echt, echt structureel ) hebben de dames van PSV laten zien dat ze zich niet kunnen opladen voor wedstrijden tegen "de kleintjes".
Dit lijkt, als ik de wedstrijd van afgelopen donderdag zie, nu ook weer het geval.
quote:Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verwacht dat het alle kanten op kan en dat het sowieso een ruk wedstrijd wordt...quote:Op maandag 31 juli 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee ik verwacht dat Osijek doorgaat, met een 1-1 gelijkspel donderdag
Over 2 wedstrijden nul keer scoren tegen zo'n ploeg.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef jpg97 het volgende:
Ik verwacht einde Europees voetbal voor dit seizoen. Ik zie PSV niet scoren daar, en als ze al scoren houden ze nooit de 0.
Over en sluiten dus.
kees Rijvers of dwight Lquote:Op maandag 31 juli 2017 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voordat Cocu ontslagen wordt moet het wel echt heel erg worden. Niveautje bij de winterstop al 10+ keer puntverlies gehad hebben oid.
Ik geloof ook niet dat Brands en Gerbrands een plan B hebben als het écht niet meer kan met Cocu. Dus dan kom je met eoa draak van een tussenpaus te zitten.![]()
Trainerswissels hebben verder ook weinig zin tijdens een lopend seizoen. Voor mij hoeft het dus ook niet zo nodig.
1-3quote:Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |