SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch en Bob gingen weg, toen was ik alleen met trlalala.
En Trlala en ik hebben elkaar werkelijk niets te vertellen, dus om het minder ongemakkelijk te maken heb ik de server gesloten
quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch en Bob gingen weg, toen was ik alleen met trlalala.
En Trlala en ik hebben elkaar werkelijk niets te vertellen, dus om het minder ongemakkelijk te maken heb ik de server gesloten
quote:
quote:
Lijkt me leuk, host jij dan?quote:
Die tweede bedoel je? Dat kloptquote:
Mooiquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben er de komende dagen helaas niet bij makkersik heb geen laptop mee op reis.
Huh maar je wilde toch een normale sessie?quote:
Jij stoort je aan iedereenquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi
Jij bent één van de weinige spelers die zó slecht en nutteloos is dat ik me er aan stoor.
Eh nee?quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh maar je wilde toch een normale sessie?
[..]
Jij stoort je aan iedereen(LOL)
Uhm.. okequote:Op donderdag 27 juli 2017 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh maar je wilde toch een normale sessie?
[..]
Jij stoort je aan iedereen(LOL)
Hey dat zeg je altijd als je niks meer weet te zeggenquote:
Jij leeft echt in je eigen kleine fantasiewereld he?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey dat zeg je altijd als je niks meer weet te zeggen
(LOL)
Pot. Ketel. Genot.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen kleine fantasiewereld he?
Ik heb daar ook wel een soort van respect voor.Daar kan niemand van je winnen en kan niemand je pijn doen.
You go chevy
Als jij het zegt..quote:
quote:
Dat mag je vragen maat.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik betreur je aankomende afwezigheid, maar ik hoop dat je snel terugkeert (met of zonder kabel)(maar hopelijk met).
Waar gaat de reis naartoe als ik vragen mag?
Dat is een aardige reis inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat mag je vragen maat.
Ik ben vanochtend om 6.00 in de trein gestapt vanuit Tilburg en over 20 minuutjes kom ik aan in Salzburg. Morgen naar Ljubljana en 's avonds door naar Zagreb. Dan zaterdagavond door naar Boedapest, zondagavond naar Wenen en maandag vanaf Wenen weer naar Tilburg.
Aardig reisje in elk geval
Ik ben écht grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik blijf lachen om die post van ggmm over het sluiten van de server
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Doe het zelf beter dan, faggot.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe het zelf beter dan, faggot.
Je was slecht vanavond maat.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Alleen mensen die het échte spel niet kunnen spelen dat. (messi)
Dat is het vast ja. Man man man.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Alleen mensen die het échte spel niet kunnen spelen dat. (messi)
Het heeft maar weinig met haxball te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het wel leuk. Maar waarschijnlijk slechts voor 3 potjes
Oh echt?quote:
Rambo is het enige spel waar je niet afhankelijk bent van anderen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haxball maatje. Geen rambo. Dat kan iedere dwarsfluit winnen.
Daarin wordt genoeg samengewerkt. Je bent er zelf een uitstekend voorbeeld vanquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rambo is het enige spel waar je niet afhankelijk bent van anderen.
Dat zegt het meest over skills.
Ik werk niet samen tijdens rambo.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarin wordt genoeg samengewerkt. Je bent er zelf een uitstekend voorbeeld van
Maar je speelde tegen mij in de finale. Dat zegt ook wat (over de rest).quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rambo is het enige spel waar je niet afhankelijk bent van anderen.
Dat zegt het meest over skills.
Ja, die gunde ik je, omdat ik iemand '#teamtsjok' hoorde roepen, daarom schoot ik die als eerste af.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar je speelde tegen mij in de finale. Dat zegt ook wat (over de rest).
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die gunde ik je, omdat ik iemand '#teamtsjok' hoorde roepen, daarom schoot ik die als eerste af.
madquote:
SPOILER: DOLLEDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Onlogisch die in de weg staat en een goal veroorzaakt :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik winOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wereldpass van mij, idioot mist het doelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foutjes van mij voordat er mensen gaan lopen jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1 van mijn pijltjestoets is kapot, dus ik speel nu met WASD. Gewoon even wennen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mad
Even serieus trouwens; ben jij zo waardeloos geworden sinds je terugbent of ben ik gewoon zo gegroeid tijdens je afwezigheid?![]()
Ik denk ook dat GGMM gegroeid is. Hij krijgt natuurlijk weinig tegenstand. Met afstand de beste haxballer die er iedere avond is.![]()
Dan is het goedquote:Op donderdiag 27 juli 2017 22:54 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
1 van mijn pijltjestoets is kapot, dus ik speel nu met WASD. Gewoon even wennen.![]()
![]()
Gast, ben je verliefd ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk ook dat GGMM gegroeid is. Hij krijgt natuurlijk weinig tegenstand. Met afstand de beste haxballer die er iedere avond is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag de waarheid tegenwoordig niet meer benoemd worden of zo???Zijn jullie al verloofd???
![]()
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Wat een onzekerheid en afgunst druipt er van sommige spelers af.
Blijkbaar mag je de beste haxballer die er nagenoeg iedere avond is niet bij naam noemen![]()
![]()
In alle eerlijkheid, ik had gehoopt dat Waz en ik dat zouden worden maar ik ben desondanks blij voor jullie!![]()
4 soorten mensen hier.
• De beste haxballer, die zich in al zijn bescheidenheid niet mengt in deze discussie.
• De benoemer, die niet te beroerd is het beestje een naam te geven.
• De jaloerse types, die het niet kunnen hebben dat zij niet genoemd worden.
• De volgers, die het eigenlijk wel eens zijn met de benoeming van de beste haxballer maar daar niet openlijk voor uit durven te komen.![]()
Jij hebt geeneens een kabel. Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:53 schreef Toto69 het volgende:
Vijf:
-De haxballers die het totaal niet boeit.![]()
Je vergeet de kontenkruipende flikkers maatquote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
4 soorten mensen hier.
• De beste haxballer, die zich in al zijn bescheidenheid niet mengt in deze discussie.
• De benoemer, die niet te beroerd is het beestje een naam te geven.
• De jaloerse types, die het niet kunnen hebben dat zij niet genoemd worden.
• De volgers, die het eigenlijk wel eens zijn met de benoeming van de beste haxballer maar daar niet openlijk voor uit durven te komen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
http://www.haxball.com/?r(...)f4fde160280736424d5fquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.haxball.com/?r(...)87deb31c7ba64f276058quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
Wilde niemand komen Onlo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vind het een beetje raar om vanuit niets over m'n moeder te beginnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je hebt je bitch goed onder controle, dat mag gezegd worden.![]()
Heeft Onlo tieten?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om vanuit niets over m'n moeder te beginnen.
Waarom sluit die idioot dan binnen 5 minuten de server??quote:
Ik begrijp dat jij onlogisch een idioot vindt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom sluit die idioot dan binnen 5 minuten de server??![]()
J-j-j-josgod?!?!?!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
Je had dan toch alsnog niet mee mogen spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je had dan toch alsnog niet mee mogen spelen.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij onlogisch een idioot vindt?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik had het tegen Jos.quote:
Bij hem verbaast het me een beetje, omdat onlogisch hem niet 1 op 1 vernederd heeft.
Bij jou wist ik het wel.![]()
Ok. Doei.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maak aan dan, sloop je vierkantquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als jij mee zou doen, dan weten we allemaal dat jij in het vrouwenvoetbal thuishoort![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What can change the nature of a man?![]()
We weten allang dat je een pauper bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Dus dit typ ik op whatsapp en dan kopieer ik hetWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moderator DIG
Lokquote zonder link !!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]!!
Dat maakt echt geen reet uit. Behalve als je Messi bedoelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef tralalala het volgende:
Host anders even in Firefox, dan heb je dat gezeik nietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Host zelf dan, flikker.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
http://www.haxball.com/?r(...)58e2b36259db04d063bbquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
64 bit firefoxquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen reet uit. Behalve als je Messi bedoelt.What can change the nature of a man?![]()
Room is dicht trouwens.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wordquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ik join 1 keer met een grapje en wordt meteen geband![]()
Oh was jij datquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ik join 1 keer met een grapje en wordt meteen gebandEr was de hele avond al iemand vervelend bezig, ik dacht dat het diezelfde was.
Als je graag wil spelen, laat het weten dan maak ike en nieuwe server.![]()
Terechte ban, ik ben FEL tegen op mensen die joinen onder schijtlollige namenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ik join 1 keer met een grapje en wordt meteen geband
Moderator DIG
Zeer terechte ban.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ik join 1 keer met een grapje en wordt meteen gebandWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bedankt voor het aanbod makker, ik moest toch al snel weg, dus was er sowieso maar kort geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was jij datEr was de hele avond al iemand vervelend bezig, ik dacht dat het diezelfde was.
Als je graag wil spelen, laat het weten dan maak ike en nieuwe server.![]()
![]()
KOEKOEK SOWquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een woeste host vanavond
Misschien omdat hij twee keer hard gedolled werd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities
Moderator DIG
SPOILER: GGMM glijdt uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4v1 (ik win)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een keer koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ook ik maak wel eens een foutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (ik krijg de schuld maar kijk die verdediging :')______Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
'GGMM glijdt uit'
Toen moest ik hardop lachen.
Het idee was overigens wel briljant. Pax had dan sws gescoord.
Nou ja, het is pax, dus dan was hij alsnog mis gegaan.![]()
Ik ook, vooral omdat je daarvoor Paxcon tot op het bot aan het afzeiken wasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
'GGMM glijdt uit'
Toen moest ik hardop lachen.![]()
Moderator DIG
Holy fuck, dit is wel heel erg hardquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities![]()
![]()
![]()
Ik dolde chevy vorige week nog met exact hetzelfde trucje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Holy fuck, dit is wel heel erg hard![]()
Toen was het niet meer dan een simpel muurtrucje.
Grappig hoe die dingen veranderen.![]()
![]()
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Holy fuck, dit is wel heel erg hard![]()
Ik ben user Paxcon dan ook erg dankbaar voor het creëeren van deze GIF-afbeeldingen
Moderator DIG
Hier:quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de finale gezien en het was een simpele muurbal![]()
![]()
Is daar ook een gifje van?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dolde chevy vorige week nog met exact hetzelfde trucje.
Toen was het niet meer dan een simpel muurtrucje.
Grappig hoe die dingen veranderen.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef GGMM het volgende:
Niet dat het geen teringharde doll is trouwens
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities
Messi was wel tering slecht, maarja doet zijn naam eer aan hequote:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notitiesquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: GGMM glijdt uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4v1 (ik win)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een keer koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ook ik maak wel eens een foutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (ik krijg de schuld maar kijk die verdediging :')______Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)852f3f82a4a4c575c420quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
WEER 9 MANS RAMBO GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en deze goal nog gemaakt eerder op de avondklik om te spelenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zou gaan janken.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Messi en ik staan om hem heen, dus hij kan niet draaien, en toch krijgt tsjok het voor elkaar om verkeerd te staan![]()
![]()
Dus het beste van een hele avond haxball dat Chevy van zichzelf kon vinden is een doelpunt waar ik verkeerd stond.
Nee, oké. Duidelijk.![]()
Waar is de gif waar ik chevy vermorzel?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jezus hoe teringmad kan je zijnquote:Op zondag 30 juli 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
Dus het beste van een hele avond haxball dat Chevy van zichzelf kon vinden is een doelpunt waar ik verkeerd stond.
Nee, oké. Duidelijk.
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.
Moderator DIG
#egogenotGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus hoe teringmad kan je zijn
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.![]()
Jezus hoe hard kun je jezelf wel niet willen pijpenquote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus hoe teringmad kan je zijn
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.
Je kan ook gewoon toegeven dat het helemaal niet zo bijzonder was![]()
![]()
Voor Chevy's doen is op goal schieten al een fantastische actie natuurlijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.![]()
Het is goed geschoten en een mooie loopactie over het hele veld, vind ikquote:Op zondag 30 juli 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.
Moderator DIG
Dan snap je er niet veel van.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is goed geschoten en een mooie loopactie over het hele veld, vind ik![]()
Dude, als het aan jou lag is elke goal een fout van de keeper.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:44 schreef GGMM het volgende:
Iemand die op goal schiet en door een fout van de keeper vliegt de bal er in.
'fantastische goal'.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet mad, ik vind het best iets treurigs hebben dat je zo vol van jezelf bent dat je dit soort dingen al 'fantastisch' vindt.quote:![]()
![]()
Zeg jij ook echtquote:Op zondag 30 juli 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
Chev heeft een beetje oogkleppen op. Kan gebeuren.
Moderator DIG
Bedankt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zondag 30 juli 2017 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woest![]()
Thanksquote:Was het ook.
Alleen sommige mensen hier worden ietwat woest als iemand er wat van kan helaas.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die goal doet me denken aan deze beauty trouwens. (gifcred naar user Paxcon)
Moderator DIG
Jongens, hebben jullie mijn geweldige actie al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2017 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, hebben jullie mijn geweldige actie al gezien?Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2017 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, hebben jullie mijn geweldige actie al gezien?Toch wel knap dat je zonder GGMM weet te scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
madquote:Op zondag 30 juli 2017 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je zonder GGMM weet te scoren![]()
quote:Op zondag 30 juli 2017 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je zonder GGMM weet te scoren
Moderator DIG
Geen dankquote:Op zondag 30 juli 2017 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
WEER 9 MANS RAMBO GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en deze goal nog gemaakt eerder op de avond
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan nietquote:
Moderator DIG
Jelquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zondag 30 juli 2017 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt.Deze is wel hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Moderator DIG
Uitglijderquote:Op maandag 31 juli 2017 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, eerder een uitglijder die zelfs de beste haxballer kan overkomen.
Jullie zijn echt butt buddies geworden he![]()
Ik weet niet hoelang jij haxbal speelt, maar GGMM is gewoon één van de betere, zo niet de beste. Enix is wellicht iets beter maar die is er bijna nooit. Voor de rest heeft GGMM 9 van de 10 keer gewoon iedereen in zijn zak.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitglijder
Jullie zijn echt butt buddies geworden he
Alleen totaalidioten als Messi & Chevy zullen dat afdoen als onzin maar die zijn teveel in hun ego gekrenkt.![]()
Ik vind het wel cute hoe onlogisch en GGMM elkaar forumbreed zo adoreren
Beter dan die continue ''fitties'' in deze reeks![]()
JIj weet dondersgoed dat je hier ook bij hoort.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:24 schreef Paxcon het volgende:
Beter dan die continue ''fitties'' in deze reeks
Schattig ventje!![]()
![]()
Ik moet ervan kotsen.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:24 schreef Paxcon het volgende:
Beter dan die continue ''fitties'' in deze reeks
Doe mij die fitties maar.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 31 juli 2017 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
JIj weet dondersgoed dat je hier ook bij hoort.
Schattig ventje!
Gelukkig!![]()
Heb je dan in je jeugd misschien een tekort aan liefdevolle omgeving gehad? Wat is er nou mooier dan dit.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet ervan kotsen.
Doe mij die fitties maar.![]()
Nee maar jij misschien een overschot.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je dan in je jeugd misschien een tekort aan liefdevolle omgeving gehad? Wat is er nou mooier dan dit.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Arthur z'n ouders hadden al vrij snel een hekel aan hem, ja.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je dan in je jeugd misschien een tekort aan liefdevolle omgeving gehad? Wat is er nou mooier dan dit.
Waarom anders noem je je kind Arthur.![]()
Iemand hier is viesmad.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arthur z'n ouders hadden al vrij snel een hekel aan hem, ja.
Waarom anders noem je je kind Arthur.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik schrok alquote:Op maandag 31 juli 2017 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
GrapjeIk vind Arthur best een mooie naam eigenlijk.
Moderator DIG
ditquote:Op maandag 31 juli 2017 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet ervan kotsen.
Doe mij die fitties maar.![]()
http://www.haxball.com/?r(...)db03012bd2962cf7596fquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
http://www.haxball.com/?r(...)a9eb6935333062f5cf60quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hier verder
http://www.haxball.com/?r(...)40695a1b771d8ea27ed8quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Room is full, spijtigquote:Op maandag 31 juli 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)c2db24e1dd2ba264157e![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Yo, maak dan een room met 14 man er waren al meer dan 10 aanwezig nu...quote:WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Doe grotere roomquote:Op maandag 31 juli 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)c2db24e1dd2ba264157e![]()
1v1 tegen GGMM. Werd 2-3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prima goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik was op weg naar de nul, en toen gebeurde dit.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hier dolde ik een speler.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nou zeg, wilde alleen maar kijken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Geen dankquote:
Moderator DIG
SPOILER: Onlo KOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOOOW![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Wat GGMM zegtSPOILER: Onlo KOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOOOW![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Het passje er na van GGMM mag er ook zijn. Maar die bal en beweging van chevy is magistraal. Messiaans. Nee, niet onze Messi.SPOILER: Onlo KOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOOOW![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 22:53 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, door die UI dacht ik dat ik dat was.
Nee, mooie dol dan.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond vrienden
[ afbeelding ]genot
![]()
Heb ik zo vaak sinds ik mn nieuwe toetsenbord heb, maar hey als ik zo mensen dolquote:Op maandag 31 juli 2017 22:50 schreef GGMM het volgende:
lol, bij die laatste 'dol' miste je de bal gewoon toevallig
Moderator DIG
Ik geloof wel dat ik vanavond de beste 10-15 minuten haxball uit mijn carrière heb gespeeld. Dat belooft wat.![]()
Gezellig dat je hier ook bentquote:Op maandag 31 juli 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet Gyazo. Wel maar 7 seconden
[ afbeelding ]![]()
Ik had het met je te doen Paxcon, die hetze verdiende je nietquote:Op maandag 31 juli 2017 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond vrienden
[ afbeelding ]![]()
En.. Onlo ging de bosjes in hequote:Op maandag 31 juli 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd door Doublepain aangespoord.![]()
Sommige mensen worden nogal snel 'woest'quote:Op maandag 31 juli 2017 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het met je te doen Paxcon, die hetze verdiende je niet
Dan kun je maar één ding doen:quote:Op maandag 31 juli 2017 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd.
Straks is het weer huilen.quote:Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het hoog in je bol. Ik laat vanvond m'n vingers wel spreken tijdens haxball![]()
https://gyazo.com/4880f2254cb397069879296895f8040aquote:Op maandag 31 juli 2017 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nogal snel 'woest'
Dan kun je maar één ding doen:
[..]
[..]![]()
Doe er .gif achter en dan in IMG-tags. Wat ben jij een DOM DOM DOM DOM DOM DEER.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://gyazo.com/4880f2254cb397069879296895f8040a![]()
Niet gekliktquote:Op maandag 31 juli 2017 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://gyazo.com/4880f2254cb397069879296895f8040a
Als je het nou met .gif en img tags had gedaan had ik moeten kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 23:03:12 ]![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet gelikt
Als je het nou met .gif en img tags had gedaan had ik moeten kijken![]()
![]()
Je ziet hem ook gelijk erna stil staan om te gaan typenquote:Op maandag 31 juli 2017 23:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar de pass er na was alsnog kut. Dus die van Chevy was mooier.
Dus dit gaat allerminst om het team, maar om de grote GGMM-show
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 23:06:14 ]![]()
dolledquote:Op maandag 31 juli 2017 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je ziet hem ook gelijk erna stil staan om te gaan typen
Dus dit gaat allerminst om het team, maar om de grote GGMM-show![]()
quote:Op maandag 31 juli 2017 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je ziet hem ook gelijk erna stil staan om te gaan typen
Dus dit gaat allerminst om het team, maar om de grote GGMM-show![]()
![]()
Waar zag ik zo'n actie eerder..
Moderator DIG
Wow, je hoeft niet zo boos te worden. :Squote:Op maandag 31 juli 2017 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou je ook willen adviseren om niet steeds je muis op de gif te zetten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: