Hoezo begon Ajax goed? Kwamen er geen één keer doorheen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:35 schreef Dejannn het volgende:
Vond Ajax wel degelijk beginnen. Maar beetje zoals in die finale vorig jaar komt Dolberg er totaal niet aan te pas, Nice komt er één keer door en direct raak. Dat countervoetbal blijft fascinerend. Vraag me altijd af hoe je dat ook traint, want het gros van de wedstrijd ben je toch vrij passief aan het verdedigen.
Die pakken echt geen punten hoor tegen een Rostov of Belgische tegenstander. Hoogstens 2 puntjes totaal.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lach me dood als Feyenoord dit seizoen gewoon de volgende ronde gaat halen
Als een club als Tottenham het niet weer laat lopen, en met een B-team gaat spelen in de beslissende wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wordt ook gewoon tijd dat de Engelse clubs weer terugkomen in het toernooi, daar zit de crux van de laatste jaren hem.
Hatsjoequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kun je zometeen een onverwachte Nice grapje maken?
Als Feyenoord niet de volgende ronde haalt kom je nooit meer op Fok, dit is een niet verhandelbaar voorstel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lach me dood als Feyenoord dit seizoen gewoon de volgende ronde gaat halen
Dat gaan we dus niet meer doen hier.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Waarom de hele tijd hier niet gepaste grappen over Nouri maken? Beetje treurig
Gepaste grappen zijn inderdaad beter.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Eens, walgelijk. Ben er nog steeds kapot van.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Avondje Liverpool kwartfinale, missed it.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een club als Tottenham het niet weer laat lopen, en met een B-team gaat spelen in de beslissende wedstrijd.
Na minuut 34 mag het gewoon hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Komt wel goed met Conte.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wordt ook gewoon tijd dat de Engelse clubs weer terugkomen in het toernooi, daar zit de crux van de laatste jaren hem.
Zou wel wat schelen ja, en Italië moet ook op niveau komen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet meer doen hier.
Liverpool - Chelsea duelsquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Avondje Liverpool kwartfinale, missed it.
Wij denken niet zoals ajaxcieden....quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet de volgende ronde haalt kom je nooit meer op Fok, dit is een niet verhandelbaar voorstel.
Heb mijn vakantie onderbroken daardoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, walgelijk. Ben er nog steeds kapot van.
René heeft je gemist. Hij heeft een haxballsessie gemaakt. check vorige paginaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |