Thuis misschien, maar uit staat die wedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahce me vorig jaar nog wel bij (en tegen die Oekraïners, en dat was wel heel matig). En jullie zijn niet veel beter geworden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Anderlecht, Basel of Olympiacos zie ik ons wel kans maken
WAT EEN GODquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd gelijk joh
dat weet jij ook
rust
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaaa, leuke!quote:
alsof ajax wat gepresteerd de afgelopen 10 jaar in de CLquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis misschien, maar uit staat die wedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahce me vorig jaar nog wel bij (en tegen die Oekraïners, en dat was wel heel matig). En jullie zijn niet veel beter geworden.
Oekraïne was nadat moeder van Tonny overleedquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis misschien, maar uit staat die wedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahce me vorig jaar nog wel bij (en tegen die Oekraïners, en dat was wel heel matig). En jullie zijn niet veel beter geworden.
Meer dan Feyenoordquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof ajax wat gepresteerd de afgelopen 10 jaar in de CL
maakt allemaal geen tyfus uit. Tenzij je een mazzeltje hebt bij de loting ben je gewoon debiel kansloos.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof ajax wat gepresteerd de afgelopen 10 jaar in de CL
IK zie Feyenoord veel verder komen met het fysieke spel
SOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
Dat gaat toch wel gebeuren en dan ga ik weer de finale niet kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich pas als Real, Barca en Bayern allemaal niet de halve finale halen.
Ik ook, want dat moet een grap zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lach me dood als Feyenoord dit seizoen gewoon de volgende ronde gaat halen
Kun je zometeen een onverwachte Nice grapje maken?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij dat mijn humor weer op waarde geschat wordt.
aha een mexicaanse helderziendequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maakt allemaal geen tyfus uit. Tenzij je een mazzeltje hebt bij de loting ben je gewoon debiel kansloos.
Wordt ook gewoon tijd dat de Engelse clubs weer terugkomen in het toernooi, daar zit de crux van de laatste jaren hem.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich pas als Real, Barca en Bayern allemaal niet de halve finale halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |