eensquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
ik haat de sport want ik juich op het fok forum
aldus mexicanobakker
wat een gek
Ik zeg niet dat jij de sport haat hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
aldus mexicanobakker
wat een gek
PSV'ers hé, nog erger dan Ajacieden. Feyenoord 5 miljoen extra of Feyenoord geen 5 miljoen extra, sorry maar dan is dat als Feyenoorder geen moeilijker keuze. Dat is voor de club ontzettend veel geld.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
aldus mexicanobakker
wat een gek
Niks mis mee, dat is echt voetbal (behalve barca)quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van die mensen die gelukkig worden van elk jaar real/barca/bayern.
wat moet er eigenlijk gebeuren voordat de Nederlandse kampioen weer gewoon direct de CL ingaat eigenlijk? Is dat scenario ver weg?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook liever dat als je ergens de komende jaren weer kampioen wordt je geen voorrondes hoeft te spelen lijkt me.
Het gaat erom wat je liever hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik inderdaad bijzonder veel invloed op hier op de foks
Messi>CR.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat is echt voetbal (behalve barca)
ik kijk naar feyenoordquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je liever hebt.
En dan kijk jij naar korte termijn ipv lange termijn.
Zolang we clubs als Utrecht, Vitesse en Heerenveen Europa in blijven sturen wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
wat moet er eigenlijk gebeuren voordat de Nederlandse kampioen weer gewoon direct de CL ingaat eigenlijk? Is dat scenario ver weg?
Nee we moeten dit seizoen gewoon weer een goed jaar draaien en de Turkse clubs inhalen (Die Galatasaray al kwijt zijn) en dan hebben we die plek wel snel weer terug.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
wat moet er eigenlijk gebeuren voordat de Nederlandse kampioen weer gewoon direct de CL ingaat eigenlijk? Is dat scenario ver weg?
Het gaat om Doublepain he. Die heeft een hekel aan de sport en maakt dat al enkele jaren duidelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
PSV'ers hé, nog erger dan Ajacieden. Feyenoord 5 miljoen extra of Feyenoord geen 5 miljoen extra, sorry maar dan is dat als Feyenoorder geen moeilijker keuze. Dat is voor de club ontzettend veel geld.
Niet met dit voetbal. Je hebt totaal niet het gevoel dat er een doelpunt gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Als het 1-0 blijft geef ik ajax nog wel kans in de thuiswedstrijd
als het 2-0 wordt is het afgelopen
Dan moet Ajax winnen. Wat heeft dat het met juichen van Feyenoorders te maken?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om Doublepain he. Die heeft een hekel aan de sport en maakt dat al enkele jaren duidelijk.
Bij jullie is het gewoon kortetermijndenken. Kan me nog wel voorstellen dat dat nuttig kan zijn, zeker voor een club die het jaren financieel wat moeilijker heeft.
Die keepert blundert er op los.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet met dit voetbal. Je hebt totaal niet het gevoel dat er een doelpunt gemaakt kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |