Oh dan laat Watford hem gratis gaanquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ajax verzuimt de CL te halen wel ja
Rot op met je Nederlandse voetbalquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel slecht voor het Nederlandse voetbal.
Feyenoorders kunnen alleen kortetermijndenken, maar dat wisten wel al.
madquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij geeft alleen een neuk om Spanje en Engeland?quote:
Met CL halen krijg je bonuspunten, dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de EL zijn meer punten te verdienen voor Nederlandse clubs.
Nee, ik ben gewoon realistischquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een neuk om Spanje en Engeland?
Ik heb altijd het gevoel met haters van de sport in dit subforum te zitten. Enige die het altijd wel snappen zijn JR en hafc
Wat boeit ze die CL plekquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaat echt 0,0 veranderen als een psv ajax of feyenoord een keertje de CL wint.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel met haters van de sport in dit subforum te zitten. Enige die het altijd wel snappen zijn JR en hafc
Voor een miljoen mogen ze 'm hebben. Figuurlijk bedankje voor Vermeer.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksback van ajax
je kan daar net zo goed nelom opstellen
Goede zin manquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat boeit ze die CL plekKomende 10 jaar worden ze gewoon weer niet kampioen.
We hebben Dijks.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksback van ajax
madquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksback van ajax
Ik denk dat dit toch wel de echte reden is waarom het ze gewoon niets boeit..quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
De hele sport is verneukt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er gaat echt 0,0 veranderen als een psv ajax of feyenoord een keertje de CL wint.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
hoezo haters van de sportquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vadsige moeder op een driewieler.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef PollosHermanos het volgende:
hahahaha ajax kan niet voetballen
_0_quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:23 schreef Keyos het volgende:
Super Mario _0_, let them extra millions roll.
van die mensen die gelukkig worden van elk jaar real/barca/bayern.quote:
wat een rare conclusiequote:Op woensdag 26 juli 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van die mensen die gelukkig worden van elk jaar real/barca/bayern.
Alleen als je 4e wordt verlies je er netto punten mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De enige uitzondering is PSV 2 jaar geleden
Je hebt ook liever dat als je ergens de komende jaren weer kampioen wordt je geen voorrondes hoeft te spelen lijkt me.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een rare conclusie
ik heb gewoon liever 5 miljoen naar feyenoord
daar heb ik inderdaad bijzonder veel invloed op hier op de foksquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook liever dat als je ergens de komende jaren weer kampioen wordt je geen voorrondes hoeft te spelen lijkt me.
Je reageert op mexicanobakker.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
ik haat de sport want ik juich op het fok forum
aldus mexicanobakker
wat een gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |