Oh dan laat Watford hem gratis gaanquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ajax verzuimt de CL te halen wel ja
Rot op met je Nederlandse voetbalquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel slecht voor het Nederlandse voetbal.
Feyenoorders kunnen alleen kortetermijndenken, maar dat wisten wel al.
madquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij geeft alleen een neuk om Spanje en Engeland?quote:
Met CL halen krijg je bonuspunten, dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de EL zijn meer punten te verdienen voor Nederlandse clubs.
Nee, ik ben gewoon realistischquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een neuk om Spanje en Engeland?
Ik heb altijd het gevoel met haters van de sport in dit subforum te zitten. Enige die het altijd wel snappen zijn JR en hafc
Wat boeit ze die CL plekquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaat echt 0,0 veranderen als een psv ajax of feyenoord een keertje de CL wint.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een neuk om Spanje en Engeland?
Ik heb altijd het gevoel met haters van de sport in dit subforum te zitten. Enige die het altijd wel snappen zijn JR en hafc
Voor een miljoen mogen ze 'm hebben. Figuurlijk bedankje voor Vermeer.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksback van ajax
je kan daar net zo goed nelom opstellen
Goede zin manquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat boeit ze die CL plekKomende 10 jaar worden ze gewoon weer niet kampioen.
We hebben Dijks.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksback van ajax
je kan daar net zo goed nelom opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |