abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172693903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja m'n boterhammen wat uitgebreider gezond beleggen is ook wel slim idd. Thanks!

:D
Tomaatjes als tussendoor snack is ook heerlijk O+
pi_172694065
Boterhammen uitgebreider maar gezond beleggen helpt hier ook. En banaan met yoghurt en havermout als tussendoortje. En druiven. En worteltjes. O+ Ik ben van mezelf ook een kleine eter en helemaal niet gewend veel brood te eten. Dus ik wissel veelal af met soorten en ook afbakbroodjes en dan is het goed te doen. In het weekend eet ik vaak een omelet met allemaal groente en kruiden als ontbijt, voor de afwisseling. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172695490
Elliebell een jongen *O*
Inderdaad veel jongens. Ik ben er ook van overtuigd dat ik een jongen krijg!

LMN, gefeliciteerd!

Hier nog steeds geen noemenswaardige eetlust. Ik ben dan ook nog steeds niet noemenswaardig aangekomen (700 gram volgens de laatste statistieken, 26+1 vandaag). Neem bijvoorbeeld vandaag: Ik kom net uit mijn werk, maar eet straks gewoon 1 boterham en wat fruit ofzo en dan heb ik wel weer genoeg. Ik heb wel ontbeten met 2 boterhammen, niet geluncht, wel tussendoor een paar koekjes gegeten.
Ik ga er van uit dat de baby nog steeds neemt wat hij nodig heeft:@
pi_172696323
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 17:24 schreef elliebell het volgende:

[..]

Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten? O+
Ik heb het erbij gezet, leuk een jongen!

Qua eetlust heb ik vooral 's middags flink honger, fruit werkt het beste hier. Maar ondanks dat vanmiddag frikandelbroodjes in de oven gegooid :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_172696469
Gefeliciteerd LMN! *O*

Hier ook flinke eetlust. Ik probeer elke dag een komkommer en wat wortels mee te nemen, dan snaai ik tenminste gezond.
Verder al goed misselijk dus moet ook echt elke 2 uur eten om te voorkomen dat ik ga overgeven. Tot nu toe al één keer gehad. :r

Verder een ontzettend opgeblazen buik. En nou heb ik altijd al een dikke twijfelbuik, maar nu kan ik 'm niet echt meer inhouden/verbergen. Dat wordt wat :X
8 augustus naar de gyn, ben zo benieuwd!
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:31:47 #31
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172699108
Van harte gefeliciteerd LMN! *O*
pi_172699686
Nu voel ik me net een prullenbak als ik jullie gezonde maaltijden lees :@
Hier gaat er vooral veel chocola in, terwijl ik dat voor de zwangerschap niet eens graag had.
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:30:28 #33
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172701084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:48 schreef Flav het volgende:
Nu voel ik me net een prullenbak als ik jullie gezonde maaltijden lees :@
Hier gaat er vooral veel chocola in, terwijl ik dat voor de zwangerschap niet eens graag had.
Geen goede vergelijking. Chocola is veel te lekker om in een prullenbak te stoppen :9~
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172703575
Vandaag hebben we ons bed op klossen gezet, ik heb serieus n beetje hoogtevrees nu :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172706211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag hebben we ons bed op klossen gezet, ik heb serieus n beetje hoogtevrees nu :')
Hier een weekje geleden gedaan, en aangezien ik team klein ben heb ik nu een opstapje nodig om in bed te komen :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:19:41 #36
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_172706843
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:38 schreef LuDann het volgende:
Haha ik ben het eens met deze trend. 8-) Van harte gefeliciteerd LMN! *O*

Nu moet er als tegenhanger wel een meisjesgolf komen. *Steekt vinger op* :7

Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)

Verder gefeliciteerd allemaal!

Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_172707805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)

Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Nipt in België laten doen?
:)
pi_172707837
En achja geslacht. Ik heb tot vlak voor de geboorte van mn zoon gedacht jeetje... een jongen... na 2 meiden voelde dat zo raar en anders. En na de geboorte was het gewoon alleen maar heel logisch en vanzelfsprekend.
pi_172708035
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook lastig is Edman, want zulke gevoelens worden vaak opgewekt door de hormonen die hard aan het werk zijn bij je vriendin. Wel goed dat ze aan de bel getrokken heeft, er over praten kan vaak al een hele opluchting zijn. Ik ben nu 22 weken en af en toe heb ik nog van die "wat als ik er helemaal niks van kan en een slechte moeder word" gevoelens :@ Het is ook gewoon heftig allemaal wat er in je lijf gebeurt.

LMN, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Elliebel, een jongetje wat leuk! Valt me inderdaad op dat er veel jongetjes aankomen dit jaar!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:25:38 #40
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_172708067
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nipt in België laten doen?
Yes, wordt sinds kort weer vergoed. Gelukje :)
pi_172708998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:16 schreef mignonne het volgende:
En achja geslacht. Ik heb tot vlak voor de geboorte van mn zoon gedacht jeetje... een jongen... na 2 meiden voelde dat zo raar en anders. En na de geboorte was het gewoon alleen maar heel logisch en vanzelfsprekend.
Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.

De Belgische nipt is bij mijn weten nooit vergoed geweest? En het zou me verbazen als dat nu wel zo is, gezien de Trident-studies.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:21:21 #42
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_172709412
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.

De Belgische nipt is bij mijn weten nooit vergoed geweest? En het zou me verbazen als dat nu wel zo is, gezien de Trident-studies.
Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgen :)
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:29:48 #43
409579 LuDann
All the way
pi_172709637
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Wij hebben al een dochter en ze is zo leuk dat ik nog wel een meisje zou willen. O+ Mijn man wil niet weten wat we gaan krijgen en ik hang een beetje in het midden tussen wel willen en niet willen weten.

Wat vervelend dat je vriendin zich zo voelt. Hopelijk trekt het bij.
pi_172709661
En DUMAN ook gefeliciteerd!

Ellie, Welkom bij team Jongen w/

LMN, gefeliciteerd met je zwangerschap

Edman: Vervelend die depressieve gedachtes. Wel goed dat ze erover wil praten nu. Heel herkenbaar betreft het geslacht. Ik wilde ook graag een meisje maar dit kwam vooral doordat mijn schoonouders naar deden. ;( (Zie 8 maart en 25 maart)

Toen er werd gezegd dat ik een jongen kreeg heb ik flink moeten slikken en een paar tranen moet laten. Maar naar zo'n 2 dagen was ik aan het idee gewend. Heb een van mijn knuffels een blauwe romper aangedaan en we waren het snel eens over een leuke jongensnaam. Dat hielp enorm met aan het idee wennen.

Rena: Herkenbaar. Denk dat iedereen die gedachtes wel heeft of ze het wel kunnen. Gelukkig kan de kraamzorg heel veel uitleg geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memoru op 27-07-2017 11:35:52 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:34:19 #45
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172709753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgen :)
Je woont in België en bent verzekerd in België.
Dat is anders dan voor de Nederlanders hier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_172709913
En zelfs als het kind er is blijf je je nog wel eens afvragen of je het allemaal wel goed doet hoor. Als ze een tantrum krijgen omdat ze niet op de muur mogen tekenen/voor de tiende keer frozen mogen kijken/kaas op hun brood krijgen en eigenlijk toch liever geen kaas willen/ gillend uit de speeltuin moeten worden gesleept/niet in alleen een luier in de regen mogen spelen bijvoorbeeld. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:44:04 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172709935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:42 schreef Krisvc het volgende:
En zelfs als het kind er is blijf je je nog wel eens afvragen of je het allemaal wel goed doet hoor. Als ze een tantrum krijgen omdat ze niet op de muur mogen tekenen/voor de tiende keer frozen mogen kijken/kaas op hun brood krijgen en eigenlijk toch liever geen kaas willen/ gillend uit de speeltuin moeten worden gesleept/niet in alleen een luier in de regen mogen spelen bijvoorbeeld. :P
Klinkt ook wel als ontaard ouderschap natuurlijk _O- _O- [/grapje]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172710068
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Precies ja.
In NL zijn kosten grofweg 170 eu en wordt het geslacht niet mee bepaald.
pi_172710339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Ah, dat essentiële puntje had ik even gemist _O-
  Manager PR/Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 12:06:04 #50
269689 crew  Viv
pi_172710364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:50 schreef mignonne het volgende:
Precies ja.
In NL zijn kosten grofweg 170 eu en wordt het geslacht niet mee bepaald.
Of je laat je bloed vanuit NL naar BE sturen en betaalt 600 euro, dan wel. *O*

Dat was uiteraard niet de reden waarom we het gedaan hebben, we wilden gewoon heel graag géén kindje met een trisomie, maar die 170 euro-optie was toen nog niet ingevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')