Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ookquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd LMN!![]()
Gaat alles goed?
Lummelen is ook belangrijk Lu.![]()
Ik had mijn eerste harde buik vandaag. Slecht slapen, te veel bewegen en stress op het werk is toch niet heel handig.
Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Verder, op wat beroerd na, weinig kwaaltjes nog. Ben niet eens echt moe.
Vorige keer gaf ik er gewoon aan toe en was ik al 4 kilo aangekomen voordat ik de VK intake at. Toen werd ik ook misselijk als ik niks had (en had ik niet zoveel variatie in gezond eten wat ik nog te eten vond).quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:54 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.
Heel leuk die nieuwe aanwas steeds! Dan kan ik dit topic tenminste met een geeust hart verlaten binnenkort.
Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten?quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ook).
2,5 week wachten tot de eerste echo valt het zwaarst natuurlijk
Hoever ben je?quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Verder, op wat beroerd na, weinig kwaaltjes nog. Ben niet eens echt moe.
Banaan en avocado zijn vullende tussendoortjes! Verder havermout doet t goed bij mij als ontbijt. En ik eet zo'n 6 sneetjes brood nu per dag. Maar dan ook met goed beleg. Dus met kipfilet en spinazie en komkommer of een gekookt eitje en avocado.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik kreeg toen al de opmerking van de VK dat ik wel een beetje moest opletten wat ik at omdat m'n gewicht wel erg veel was gestegen met 7 weken. Kuchkuch haha.
Ben nu dus bijna 5 weken en moet idd echt even zoeken naar wat dingetjes die lang vullen. Ik ben normaal niet zo'n grote eter dus heb bijna nooit tussendoortjes mee naar het werk. Jullie nog tussendoortje tips voor de hongerige weken?
Vanmiddag at ik een appel, maar toen werd het zelfs erger haha.![]()
![]()
Tomaatjes als tussendoor snack is ook heerlijkquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja m'n boterhammen wat uitgebreider gezond beleggen is ook wel slim idd. Thanks!
Ik heb het erbij gezet, leuk een jongen!quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:24 schreef elliebell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten?
Geen goede vergelijking. Chocola is veel te lekker om in een prullenbak te stoppenquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:48 schreef Flav het volgende:
Nu voel ik me net een prullenbak als ik jullie gezonde maaltijden lees![]()
Hier gaat er vooral veel chocola in, terwijl ik dat voor de zwangerschap niet eens graag had.
Hier een weekje geleden gedaan, en aangezien ik team klein ben heb ik nu een opstapje nodig om in bed te komenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag hebben we ons bed op klossen gezet, ik heb serieus n beetje hoogtevrees nu
Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:38 schreef LuDann het volgende:
Haha ik ben het eens met deze trend.Van harte gefeliciteerd LMN!
Nu moet er als tegenhanger wel een meisjesgolf komen. *Steekt vinger op*![]()
Nipt in België laten doen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)
Verder gefeliciteerd allemaal!
Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:16 schreef mignonne het volgende:
En achja geslacht. Ik heb tot vlak voor de geboorte van mn zoon gedacht jeetje... een jongen... na 2 meiden voelde dat zo raar en anders. En na de geboorte was het gewoon alleen maar heel logisch en vanzelfsprekend.
Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgenquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.
De Belgische nipt is bij mijn weten nooit vergoed geweest? En het zou me verbazen als dat nu wel zo is, gezien de Trident-studies.
Ik ben benieuwd! Wij hebben al een dochter en ze is zo leuk dat ik nog wel een meisje zou willen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)
Verder gefeliciteerd allemaal!
Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Je woont in België en bent verzekerd in België.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgen
Klinkt ook wel als ontaard ouderschap natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:42 schreef Krisvc het volgende:
En zelfs als het kind er is blijf je je nog wel eens afvragen of je het allemaal wel goed doet hoor. Als ze een tantrum krijgen omdat ze niet op de muur mogen tekenen/voor de tiende keer frozen mogen kijken/kaas op hun brood krijgen en eigenlijk toch liever geen kaas willen/ gillend uit de speeltuin moeten worden gesleept/niet in alleen een luier in de regen mogen spelen bijvoorbeeld.
Precies ja.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Je woont in België en bent verzekerd in België.
Dat is anders dan voor de Nederlanders hier.
Ah, dat essentiële puntje had ik even gemistquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Je woont in België en bent verzekerd in België.
Dat is anders dan voor de Nederlanders hier.
Of je laat je bloed vanuit NL naar BE sturen en betaalt 600 euro, dan wel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:50 schreef mignonne het volgende:
Precies ja.
In NL zijn kosten grofweg 170 eu en wordt het geslacht niet mee bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |