abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172689618
Uitgerekende data:

20 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: Flav (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018:

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa
12 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]
25 februari: Kimpossible

3 maart: D.U.M.A.N.
15 maart: SilverSjoiis
19 maart: Little Miss Naughty

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 26-07-2017 20:11:37 ]
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:56:20 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172689742
Goeie trend! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172689942
Thanks iedereen!

Songeur, ik vind het zelf ook een beetje een gek idee ;)

Gefeliciteerd Duman!
pi_172690011
Gefeliciteerd en welkom Little_Miss_Naughty! *O*

En Duman ook gefeliciteerd met je jubileum O+
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 15:14:47 #5
382129 crew  Donna
pi_172690125
Gefeliciteerd met jullie jubileum Duman!
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 15:16:36 #6
382129 crew  Donna
pi_172690162
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Verder, op wat beroerd na, weinig kwaaltjes nog. Ben niet eens echt moe.
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 15:18:48 #7
382129 crew  Donna
pi_172690222
Ik ben het eens met die nieuwe trend trouwens LMN! Gefeliciteerd! *O*
pi_172690424
Kaaptrend *O*
Gefeliciteerd LMN!
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:38:44 #9
409579 LuDann
All the way
pi_172690570
Haha ik ben het eens met deze trend. 8-) Van harte gefeliciteerd LMN! *O*

En DUMAN ook gefeliciteerd!

Ellie, wat leuk een jongen. *G*

Nu moet er als tegenhanger wel een meisjesgolf komen. *Steekt vinger op* :7

Pff, ik had vandaag vrij genomen omdat ik nog een sloot dagen had staan. Ik was van plan op te ruimen maar heb de hele dag gelummeld. :')
pi_172690616
Dank jullie wel 8-)
pi_172690619
Gefeliciteerd LMN! *O*
Gaat alles goed?

Lummelen is ook belangrijk Lu. :Y

Ik had mijn eerste harde buik vandaag. Slecht slapen, te veel bewegen en stress op het werk is toch niet heel handig.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_172690729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd LMN! *O*
Gaat alles goed?

Lummelen is ook belangrijk Lu. :Y

Ik had mijn eerste harde buik vandaag. Slecht slapen, te veel bewegen en stress op het werk is toch niet heel handig.
Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ook :+ ).
2,5 week wachten tot de eerste echo valt het zwaarst natuurlijk :P
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:54:45 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172690892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt de hele dag honger alsof ik al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten heb. Echt enorm irritant, want ik wil niet de hele dag zitten eten, maar ik raak zo afgeleid door dat geknor en geborrel in m'n buik.
Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.

Heel leuk die nieuwe aanwas steeds! Dan kan ik dit topic tenminste met een geeust hart verlaten binnenkort.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172690912
Ja Lemijn, je overstayed je welcome een beetje. :{w ;)
Vermaak je je nog een beetje?
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 15:57:45 #15
382129 crew  Donna
pi_172690953
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:54 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik at gewoon. Maar goed ik werd enorm misselijk als ik er niet aan toe gaf.

Heel leuk die nieuwe aanwas steeds! Dan kan ik dit topic tenminste met een geeust hart verlaten binnenkort.
Vorige keer gaf ik er gewoon aan toe en was ik al 4 kilo aangekomen voordat ik de VK intake at. Toen werd ik ook misselijk als ik niks had (en had ik niet zoveel variatie in gezond eten wat ik nog te eten vond).
Dat wil ik nu liever niet weer. :X
pi_172690990
Ik las over goede 20 weken echo's, en nog een jongetje. Het is echt een jongens-mama trent momenteel, leuk! *O*

Duman, gefeliciteerd met je trouwdag!

Donna, ik heb echt moeten zoeken naar dingen die goed vulden tegen de honger, maar toen ik dat eenmaal door had werd het met de aanhoudende honger snel beter. Even goed gaan ontdekken wat werkt en wat niet, is mijn tip. :)
Edit; en dat aankomen heb je toch niet in de hand. Ik vond het ook heel vervelend om de getallen op de weegschaal zo hoog te zien worden (zit inmiddels op +14) maar heb me erbij neergelegd. Het is ongetwijfeld niet voor niets, want ik eet echt niet alleen maar snoep/slechte dingen. En er moeten toch weer kilo's af na die tijd, paar meer of minder, daar ga ik geen honger voor lijden. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172692159
Lastig inschatten Donna hoeveel je mag eten. Steeds rondlopen met honger is in ieder geval ook niks. -O-

Ik ben elke keer zo blij als ik de baby weer voel. Het verbaast me hoe vaak die te voelen is. Nou bleek op de echo ook wel dat hij heel actief is. O+

Gefeliciteerd LMN en wat een leuke manier weer van aankondigen! :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 26 juli 2017 @ 17:04:16 #18
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172692281
Ik snap dat je dat niet wil hoor Donnarush! Maar wat Nanuke ook al zegt: ik weet niet of je het helemaal in de hand hebt. Ik had in ieder geval het gevoel dat mijn lichaam het echt nodig had, al dat eten en ook die kilo's. In de tweede helft had het eten veel minder effect op de weegschaal.

Krisvc, of ik me hier nog vermaak? :P Ik vind het zwanger zijn nog best te doen, maar ben zó benieuwd naar wat komt en merk ook wel dat ik in mijn hoofd een beetje aan het afronden ben ofzo. Dat ik heel langzaam dit topic ontgroei, al begreep ik die term eerder nooit. Dat de vluchttas klaarstaat en de vriezer gevuld is en dat ik niet meer verbaasd zal zijn als het een dezer dagen gewoon begint, die overgang naar de volgende fase die hiervoor maanden zo abstract leek. Ik vind het een bijzondere tijd! En als ik hier over een week nog rondloop, piep ik vast anders...
pi_172692638
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ja het gaat eigenlijk wel heel prima nog. Wat vermoeidheid en vreemd gevoel in onderbuik, maar de kwaaltjes geven tegelijk ook wel wat vertrouwen (hoe onzinnig ook :+ ).
2,5 week wachten tot de eerste echo valt het zwaarst natuurlijk :P
Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten? O+
pi_172692723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Hoever ben je?
Ik heb die honger ook erg gehad voor die 12 weken.
Had ik om 13 uur 3 boterhammen op en 15 uur gewoon weer serieuze honger. :')
Ik probeerde dan vooral fruit te eten en extra te drinken. Maar geen honger lijden hoor. :)
pi_172692809
Fijn van de goede 20 weken echo, elliebel! En een jongen! *G*

LMN gefeliciteerd! *O*

Donna, ook hier herkenning wat betreft die honger in het begin :Y Ik heb er ook maar gewoon aan toegegeven, maar inderdaad wel gezocht naar enigszins gezonde dingen, of anders in elk geval iets wat een beetje vult.
Het weegschaal probleem herken ik niet echt en kan me wel voorstellen dat het lastig is, maar zoals gezegd: honger lijden is ook niks. Vergeet niet dat je lijf juist nu keihard werkt :*

Lemijn, ik herken dat gevoel wel van de vorige keer; eigenlijk gaat het nog wel, maar die nieuwsgierigheid..! O+
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 18:09:40 #22
382129 crew  Donna
pi_172693542
Ja ik kreeg toen al de opmerking van de VK dat ik wel een beetje moest opletten wat ik at omdat m'n gewicht wel erg veel was gestegen met 7 weken. Kuchkuch haha.

Ben nu dus bijna 5 weken en moet idd echt even zoeken naar wat dingetjes die lang vullen. Ik ben normaal niet zo'n grote eter dus heb bijna nooit tussendoortjes mee naar het werk. Jullie nog tussendoortje tips voor de hongerige weken?

Vanmiddag at ik een appel, maar toen werd het zelfs erger haha. :X :X
pi_172693728
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik kreeg toen al de opmerking van de VK dat ik wel een beetje moest opletten wat ik at omdat m'n gewicht wel erg veel was gestegen met 7 weken. Kuchkuch haha.

Ben nu dus bijna 5 weken en moet idd echt even zoeken naar wat dingetjes die lang vullen. Ik ben normaal niet zo'n grote eter dus heb bijna nooit tussendoortjes mee naar het werk. Jullie nog tussendoortje tips voor de hongerige weken?

Vanmiddag at ik een appel, maar toen werd het zelfs erger haha. :X :X
Banaan en avocado zijn vullende tussendoortjes! Verder havermout doet t goed bij mij als ontbijt. En ik eet zo'n 6 sneetjes brood nu per dag. Maar dan ook met goed beleg. Dus met kipfilet en spinazie en komkommer of een gekookt eitje en avocado.

Nu heb ik honger.
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 18:21:53 #24
382129 crew  Donna
pi_172693773
Ja m'n boterhammen wat uitgebreider gezond beleggen is ook wel slim idd. Thanks!

:D
pi_172693901
Goedgevulde smoothies zijn ook nice, banaan, yoghurt, havermout, diepvriesfruit ect. Heb je meteen je zuivel, vitamientjes, en vulling binnen O+ :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172693903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja m'n boterhammen wat uitgebreider gezond beleggen is ook wel slim idd. Thanks!

:D
Tomaatjes als tussendoor snack is ook heerlijk O+
pi_172694065
Boterhammen uitgebreider maar gezond beleggen helpt hier ook. En banaan met yoghurt en havermout als tussendoortje. En druiven. En worteltjes. O+ Ik ben van mezelf ook een kleine eter en helemaal niet gewend veel brood te eten. Dus ik wissel veelal af met soorten en ook afbakbroodjes en dan is het goed te doen. In het weekend eet ik vaak een omelet met allemaal groente en kruiden als ontbijt, voor de afwisseling. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172695490
Elliebell een jongen *O*
Inderdaad veel jongens. Ik ben er ook van overtuigd dat ik een jongen krijg!

LMN, gefeliciteerd!

Hier nog steeds geen noemenswaardige eetlust. Ik ben dan ook nog steeds niet noemenswaardig aangekomen (700 gram volgens de laatste statistieken, 26+1 vandaag). Neem bijvoorbeeld vandaag: Ik kom net uit mijn werk, maar eet straks gewoon 1 boterham en wat fruit ofzo en dan heb ik wel weer genoeg. Ik heb wel ontbeten met 2 boterhammen, niet geluncht, wel tussendoor een paar koekjes gegeten.
Ik ga er van uit dat de baby nog steeds neemt wat hij nodig heeft:@
pi_172696323
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 17:24 schreef elliebell het volgende:

[..]

Gefeliciteerd LMN! Kan je een jongetje bij mij in de OP zetten? O+
Ik heb het erbij gezet, leuk een jongen!

Qua eetlust heb ik vooral 's middags flink honger, fruit werkt het beste hier. Maar ondanks dat vanmiddag frikandelbroodjes in de oven gegooid :+
pi_172696469
Gefeliciteerd LMN! *O*

Hier ook flinke eetlust. Ik probeer elke dag een komkommer en wat wortels mee te nemen, dan snaai ik tenminste gezond.
Verder al goed misselijk dus moet ook echt elke 2 uur eten om te voorkomen dat ik ga overgeven. Tot nu toe al één keer gehad. :r

Verder een ontzettend opgeblazen buik. En nou heb ik altijd al een dikke twijfelbuik, maar nu kan ik 'm niet echt meer inhouden/verbergen. Dat wordt wat :X
8 augustus naar de gyn, ben zo benieuwd!
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:31:47 #31
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172699108
Van harte gefeliciteerd LMN! *O*
pi_172699686
Nu voel ik me net een prullenbak als ik jullie gezonde maaltijden lees :@
Hier gaat er vooral veel chocola in, terwijl ik dat voor de zwangerschap niet eens graag had.
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:30:28 #33
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172701084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:48 schreef Flav het volgende:
Nu voel ik me net een prullenbak als ik jullie gezonde maaltijden lees :@
Hier gaat er vooral veel chocola in, terwijl ik dat voor de zwangerschap niet eens graag had.
Geen goede vergelijking. Chocola is veel te lekker om in een prullenbak te stoppen :9~
pi_172703575
Vandaag hebben we ons bed op klossen gezet, ik heb serieus n beetje hoogtevrees nu :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172706211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag hebben we ons bed op klossen gezet, ik heb serieus n beetje hoogtevrees nu :')
Hier een weekje geleden gedaan, en aangezien ik team klein ben heb ik nu een opstapje nodig om in bed te komen :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:19:41 #36
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_172706843
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:38 schreef LuDann het volgende:
Haha ik ben het eens met deze trend. 8-) Van harte gefeliciteerd LMN! *O*

Nu moet er als tegenhanger wel een meisjesgolf komen. *Steekt vinger op* :7

Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)

Verder gefeliciteerd allemaal!

Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_172707805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Idd :-), ik wil zo graag een dochter dat ik zelfs bang ben teleurgesteld te zijn als het een jongen is. (erg he?). Morgen horen we het (NIP test uitslag)

Mijn vriendin zit nu in de 11e week en ze kampt met veel depressieve gevoelens. Ze ervaart lichamelijk totaal geen nadelen, behalve moe zijn, maar dus vooral gedachten als 'wil ik dit wel' en 'moet ik hier wel mee doorgaan' en nog erger zelfs. Met de Gynaecoloog over gepraat en dit schijnt redelijk normaal te zijn. Niet leuk iig, want het maakt de sfeer er niet beter op, en ze durfde er met mij niet over te praten (tot afgelopen week).
Nipt in België laten doen?
:)
pi_172707837
En achja geslacht. Ik heb tot vlak voor de geboorte van mn zoon gedacht jeetje... een jongen... na 2 meiden voelde dat zo raar en anders. En na de geboorte was het gewoon alleen maar heel logisch en vanzelfsprekend.
pi_172708035
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook lastig is Edman, want zulke gevoelens worden vaak opgewekt door de hormonen die hard aan het werk zijn bij je vriendin. Wel goed dat ze aan de bel getrokken heeft, er over praten kan vaak al een hele opluchting zijn. Ik ben nu 22 weken en af en toe heb ik nog van die "wat als ik er helemaal niks van kan en een slechte moeder word" gevoelens :@ Het is ook gewoon heftig allemaal wat er in je lijf gebeurt.

LMN, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Elliebel, een jongetje wat leuk! Valt me inderdaad op dat er veel jongetjes aankomen dit jaar!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:25:38 #40
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_172708067
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nipt in België laten doen?
Yes, wordt sinds kort weer vergoed. Gelukje :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_172708998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:16 schreef mignonne het volgende:
En achja geslacht. Ik heb tot vlak voor de geboorte van mn zoon gedacht jeetje... een jongen... na 2 meiden voelde dat zo raar en anders. En na de geboorte was het gewoon alleen maar heel logisch en vanzelfsprekend.
Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.

De Belgische nipt is bij mijn weten nooit vergoed geweest? En het zou me verbazen als dat nu wel zo is, gezien de Trident-studies.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:21:21 #42
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_172709412
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heel herkenbaar en ik kan me inmiddels echt niet anders voorstellen.

De Belgische nipt is bij mijn weten nooit vergoed geweest? En het zou me verbazen als dat nu wel zo is, gezien de Trident-studies.
Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgen :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:29:48 #43
409579 LuDann
All the way
pi_172709637
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Wij hebben al een dochter en ze is zo leuk dat ik nog wel een meisje zou willen. O+ Mijn man wil niet weten wat we gaan krijgen en ik hang een beetje in het midden tussen wel willen en niet willen weten.

Wat vervelend dat je vriendin zich zo voelt. Hopelijk trekt het bij.
pi_172709661
En DUMAN ook gefeliciteerd!

Ellie, Welkom bij team Jongen w/

LMN, gefeliciteerd met je zwangerschap

Edman: Vervelend die depressieve gedachtes. Wel goed dat ze erover wil praten nu. Heel herkenbaar betreft het geslacht. Ik wilde ook graag een meisje maar dit kwam vooral doordat mijn schoonouders naar deden. ;( (Zie 8 maart en 25 maart)

Toen er werd gezegd dat ik een jongen kreeg heb ik flink moeten slikken en een paar tranen moet laten. Maar naar zo'n 2 dagen was ik aan het idee gewend. Heb een van mijn knuffels een blauwe romper aangedaan en we waren het snel eens over een leuke jongensnaam. Dat hielp enorm met aan het idee wennen.

Rena: Herkenbaar. Denk dat iedereen die gedachtes wel heeft of ze het wel kunnen. Gelukkig kan de kraamzorg heel veel uitleg geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memoru op 27-07-2017 11:35:52 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:34:19 #45
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172709753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van, behalve dat mijn schoonbroers beiden hebben moeten betalen, en wij het vergoed krijgen :)
Je woont in België en bent verzekerd in België.
Dat is anders dan voor de Nederlanders hier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_172709913
En zelfs als het kind er is blijf je je nog wel eens afvragen of je het allemaal wel goed doet hoor. Als ze een tantrum krijgen omdat ze niet op de muur mogen tekenen/voor de tiende keer frozen mogen kijken/kaas op hun brood krijgen en eigenlijk toch liever geen kaas willen/ gillend uit de speeltuin moeten worden gesleept/niet in alleen een luier in de regen mogen spelen bijvoorbeeld. :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:44:04 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172709935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:42 schreef Krisvc het volgende:
En zelfs als het kind er is blijf je je nog wel eens afvragen of je het allemaal wel goed doet hoor. Als ze een tantrum krijgen omdat ze niet op de muur mogen tekenen/voor de tiende keer frozen mogen kijken/kaas op hun brood krijgen en eigenlijk toch liever geen kaas willen/ gillend uit de speeltuin moeten worden gesleept/niet in alleen een luier in de regen mogen spelen bijvoorbeeld. :P
Klinkt ook wel als ontaard ouderschap natuurlijk _O- _O- [/grapje]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172710068
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Precies ja.
In NL zijn kosten grofweg 170 eu en wordt het geslacht niet mee bepaald.
pi_172710339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Ah, dat essentiële puntje had ik even gemist _O-
  Manager PR/Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 12:06:04 #50
269689 crew  Viv
pi_172710364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:50 schreef mignonne het volgende:
Precies ja.
In NL zijn kosten grofweg 170 eu en wordt het geslacht niet mee bepaald.
Of je laat je bloed vanuit NL naar BE sturen en betaalt 600 euro, dan wel. *O*

Dat was uiteraard niet de reden waarom we het gedaan hebben, we wilden gewoon heel graag géén kindje met een trisomie, maar die 170 euro-optie was toen nog niet ingevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')