Ik zeg altijd; er lopen meer gekken buiten dan er binnen opgesloten kunnen worden. Wat ook klopt, dankzij de bezuinigingen op de GGZ.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er onderhand meer dorpsgekken dan normale mensen rondlopen. Wat een maffe en idiote wereld. Knettergek.
Eeh.. wat is B1? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Serieus antwoord: Nee, natuurlijk niet.
Serieuze vraag: Waarom zou je dit een beetje kierewiet vinden?
Serieuze vraag: Hoe vind je het dat de gemeente ook bezig is om jou in B1 aan te spreken?
Minder serieus geformuleerd: Wat ken jou het rotten wat er boven een brief van de gemeente staat?
Jouw "ontleent" in deze zin is een voltooid deelwoord hè.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet al het beleid komt voort uit een directe behoefte. Beleid kan ook voortkomen uit jouw visie. Bij Amsterdam is dat bijvoorbeeld:
[..]
om die visie te implementeren, dat inclusief zijn bereiken, zul je dingen aan moeten passen.
[..]
Wie zegt er dat ze dat niet doen? Het is geen of-of, maar een en-en.
De implementatie van het taalniveau "B1" is ook onderdeel van die visie, zelfs direct ontleent aan visie/ missie van de Rijksoverheid.
Dank je.. nu ga ik even in een hoekje huilen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
https://www.communicatier(...)lijnen/taalniveau-b1
Rijksdoelstelling.
quote:Voorbeelden zijn:
C1-niveau: Betreffende / B1-niveau: Over.
C1-niveau: Creëren / B1-niveau: Ontwerpen, vormen, vormgeven, maken.
C1-niveau: Prioriteit / B1-niveau: Voorrang, voorkeur.
C1-niveau: Relevant / B1-niveau: Belangrijk.
C1-niveau: Verstrekken / B1-niveau: Geven.
Zekers. Klinieken afgezonderd in bosrijke gebieden was een beter alternatief dan ze maar loslaten op straat. Maar ja, deze regering vindt het behoud van de Griekse pensioenen belangrijker dan ons welzijn binnen de gezondheidszorg. Men moet ergens een kip kunnen kaalplukken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zeg altijd; er lopen meer gekken buiten dan er binnen opgesloten kunnen worden. Wat ook klopt, dankzij de bezuinigingen op de GGZ.
Dank je!quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Jouw "ontleent" in deze zin is een voltooid deelwoord hè.
Natuurlijk wel!quote:Verder was/is Amsterdam sinds de 17de eeuw al de meeste liberale, ontvankelijke, open, inclusieve stad van misschien wel de hele wereld, althans daar laten ze zich meestal op voorstaan in allerlei uitingen van promotionele aard, daar doe je geen schepje bovenop door de regenboogtaaltips.
Handhaven? Wie gaat wat handhaven? De communicatie afdeling die de officiële communicatie goed moet keuren? Dat is niet zo ingewikkeld hoor, dat gebeurd al (als de processen goed zijn ingericht).quote:In tegendeel ze zullen hard de zeilen bij moeten zetten om dit imago überhaupt te kunnen handhaven in de praktijk.
Daar doen ze geen schepje bovenop hiermee, zeg ik toch?quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Natuurlijk wel!Dat is liberaal, open, inclusief pur sang! Dus eigenlijk zeg je nu zelf dat het heel goed uit te leggen is vanuit historisch cultureel oogpunt en de Amsterdamse identiteit.
Wat is het anders? Rekening houden met anderen is... restrictief?
Die mag je uitleggen dan!
[..]
Gezien er zoveel homoseksuelen in mekaar gerost worden, zodra de nacht valt, in hun gezellige superdiverse samenleving zal het nog een hele klus worden om dat imago in de praktijk te handhaven.quote:Handhaven? Wie gaat wat handhaven? De communicatie afdeling die de officiële communicatie goed moet keuren? Dat is niet zo ingewikkeld hoor, dat gebeurd al (als de processen goed zijn ingericht).
Relevant en belangrijk zijn naar mijn idee niet echt 1-op-1 synoniemen, maar goed.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank je.. nu ga ik even in een hoekje huilen.
[..]
Ik zeg toch dat ze dat wel doen!quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
Daar doen ze geen schepje bovenop hiermee, zeg ik toch?
Ow dat. Ja! Andere afdeling. En dit soort initiatieven zijn daar geen ondermijning van. Dat zeg ik toch!quote:Gezien er zoveel homoseksuelen in mekaar gerost worden, zodra de nacht valt, in hun gezellige superdiverse samenleving zal het nog een hele klus worden om dat imago in de praktijk te handhaven.
Niet, je ziet toch de oogst aan reacties?quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze dat wel doen!
Juist het implementeren van dit soort vooruitstrevende zaken zorgt ervoor dat je progressief blijft. Alles maar bij het oude laten is inherent conservatief.
[..]
Volgens mij kun je al weer bijna beter in een dorpje homoseksueel zijn dan in Amsterdam. De dorpjes zijn opgeschoten in de vaart der volkeren, terwijl Amsterdam terugzakt in het moeras van de zogenaamde superdiversiteit. Maar hé, jongens en meisjes en eh andere genders, we spreken jullie in ieder geval niet meer aan met jongens en meisjes?quote:Ow dat. Ja! Andere afdeling. En dit soort initiatieven zijn daar geen ondermijning van. Dat zeg ik toch!
Dus omdat een stel conservatieven (op een forum) bepaalde progressie tegen willen houden ben je niet progressief als je de progressie toch door wil zetten?quote:
Mooi toch! Kleine verbeteringen zijn ook verbeteringen en nogmaals: Omdat er mensen in elkaar geslagen worden door bekrompen tuig hoeft dat niet te betekenen dat je alle andere initiatieven maar stil moet zetten, toch?quote:Volgens mij kun je al weer bijna beter in een dorpje homoseksueel zijn dan in Amsterdam. De dorpjes zijn opgeschoten in de vaart der volkeren, terwijl Amsterdam terugzakt in het moeras van de zogenaamde superdiversiteit. Maar hè, jongens en meisjes en eh andere genders, we spreken jullie in ieder geval niet meer aan met jongens en meisjes?
Dames en heren is al inclusies. Je zou er nog hermafrodieten aan toe kunnen voegen maar daarmee is iedereen gedekt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
Natuurlijk wel! Dat is liberaal, open, inclusief pur sang! Dus eigenlijk zeg je nu zelf dat het heel goed uit te leggen is vanuit historisch cultureel oogpunt en de Amsterdamse identiteit.
Wat is het anders? Rekening houden met anderen is... restrictief?
Die mag je uitleggen dan!
Daar verschillen de meningen dus over.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dames en heren is al inclusies. Je zou er nog hermafrodieten aan toe kunnen voegen maar daarmee is iedereen gedekt.
a) Als we in de 16e eeuw deze discussie hadden gehad was het nu niet progressief meer. Tijden veranderen. Mooi hè.quote:Verder, in het amsterdam van de 16e eeuw denk je toch hopelijk niet dat je serrieus zou zijn genomen met je gendergeneuzel? Destijds had men vrijheid van geweten, maar geen vrijheid van eredienst, vrij vertaald: je mag denken wat je wilt, maar val een ander er niet mee lastig.
Waarom? We hebben blijkbaar geen andere problemen meer op de wereld als we tijd over hebben om ons druk te maken over zulke zaken.quote:
Heb je wel eens post gekregen die geadresseerd was "aan de bewoner(s) van dit pand"?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Ook een transgender is op elk moment óf een dame, óf een heer, toch?
Ik vind het gebruik van bewoners juist discriminerend, alsof bewoonsters er niet toe doen.
Ja, want een gemeente/ overheid heeft een 100% focus.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom? We hebben blijkbaar geen andere problemen meer op de wereld als we tijd over hebben om ons druk te maken over zulke zaken.
Dat is een serieuze vraag die ik stelde. Ben je meteen ook een nazi als je dit kierewiet vindt. Dus een extreemrechtse, conservatief, wetenschapsontkenner etc, hè. Ik vind zelf van niet. Dus de reacties op dit voorstel, die overwegend in de lijn liggen van mijn mening, en dat is niet alleen hier, geven niet per se aan dat al die mensen conservatief zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus omdat een stel conservatieven (op een forum) bepaalde progressie tegen willen houden ben je niet progressief als je de progressie toch door wil zetten?
Que?
Als je echt dat all-inclusive imago wil handhaven, dat ze altijd gebruiken in allerlei promotiemateriaal, dan zul je toch echt even moeten overdenken wat dat betekent een superdiverse samenleving.quote:[..]
Mooi toch! Kleine verbeteringen zijn ook verbeteringen en nogmaals: Omdat er mensen in elkaar geslagen worden door bekrompen tuig hoeft dat niet te betekenen dat je alle andere initiatieven maar stil moet zetten, toch?
Volgens mij slaat die redenatie als een lul op een homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |