Ik identificeer me niet als inwoner/reiziger/iedereen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:26 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Ik snap het hele probleem niet van beste inwoner/beste reiziger/hallo iedereen/etc
Goodmorning Basket of Deplorablesquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik identificeer me niet als inwoner/reiziger/iedereen.
Begin een lobby-groep en laat Beste 'ems' opnemen als officieel alternatief!quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:27 schreef ems. het volgende:
Ik identificeer me niet als inwoner/reiziger/iedereen.
Dat is weer wat overdreven. Het zou ze wel sieren als ze 'halfgoden' ook meenemen in hun begroeting anders voel ik me buitengesloten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Begin een lobby-groep en laat Beste 'ems' opnemen als officieel alternatief!
Dat is ook geen probleem, het probleem is de reden waarom het ingevoerd wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:26 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Ik snap het hele probleem niet van beste inwoner/beste reiziger/hallo iedereen/etc
Waar staat er dat homohuwelijk voor lesbiennes bedoelt is dan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat homo-huwelijk de lading niet dekt, aangezien het ook voor lesbiennes is.
En waarom kan ik als lesbienne mijzelf niet identificeren als homoseksuele heteroman?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waar staat er dat homohuwelijk voor lesbiennes bedoelt is dan?
De meeste mensen passen niet binnen het binaire gendersysteem. Alleen is dat bij het grootste deel van hen geen probleem, omdat ze maar een klein beetje afwijken. Mannen die breien en vrouwen in het leger, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Iedereen past in een binair gendersysteem. Het is misgegaan op de dag mensen mensen besloten dat dit niet meer hoefde en iedereen zijn eigen perfecte gender mocht samenstellen en van debiele regeltjes voorzien. Zoals de aanspreekvorm.
Dat is niet zo. Het enige dat gebeurd is, is dat gender een beschermde categorie is geworden in het rijtje van religie en politieke overtuiging. Oftewel, je mag een genderfluid niet ontslaan om dat die persoon genderfluid is, net zo min als je iemand mag ontslaan omdat die persoon christen of PVV'er (of het Canadese equivalent daarvan) is.quote:Waar gaat het over dat mensen nu in Canada kunnen afdwingen dat je ze met ''Hen'' of ''Xir'' or ''Xzen'' aan moet spreken, anders bega je een crimineel feit? Wil je dat hier ook? Dat je straks bij de politie mag komen omdat je iemand niet met ''Xir'' aansprak, alsof je je op een alien planeet hebt misdragen?
Gewoon een beetje lief doen en rekening houden met elkaar, daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem, het probleem is de reden waarom het ingevoerd wordt.
Dus als je breit als man dan ben je geen man meer. Waarom vind ik die redenering seksistisch?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste mensen passen niet binnen het binaire gendersysteem. Alleen is dat bij het grootste deel van hen geen probleem, omdat ze maar een klein beetje afwijken. Mannen die breien en vrouwen in het leger, bijvoorbeeld.
Dat is absoluut waar. Maar het kan soms een tikkeltje doorslaan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:34 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lief doen en rekening houden met elkaar, daar is niets mis mee.
Die voorbeelden hebben exact niets met een gendersysteem te maken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste mensen passen niet binnen het binaire gendersysteem. Alleen is dat bij het grootste deel van hen geen probleem, omdat ze maar een klein beetje afwijken. Mannen die breien en vrouwen in het leger, bijvoorbeeld.
Is 'ie ook. Vandaar dat dat hele binaire gendersysteem achterhaald is. Ermee dwepen is dwepen met seksistische standaarden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als je breit als man dan ben je geen man meer. Waarom vind ik die redenering seksistisch?
Vertel, o Orakel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Die voorbeelden hebben exact niets met een gendersysteem te maken.
Als ik twee breipennen vasthoud dan ben ik niet ineens van gender veranderd, Hans/Hansje.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is 'ie ook. Vandaar dat dat hele binaire gendersysteem achterhaald is. Ermee dwepen is dwepen met seksistische standaarden.
Zoals ik al zei, wat je zegt heeft niets met gender te maken en is hoogstens een projectie van wat jij zelf als mannelijk of vrouwelijk ziet.quote:
Waarom zou dat belangrijk zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Vraag is of werkelijk vraag was vanuit de maatschappij of Amsterdam zelf maar besloten heeft om mee te werken om Amsterdam om te vormen tot een rubberentegel-maatschappij.
Daar ging mijn koffie!quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:20 schreef Lunatiek het volgende:
Ik ken zat echte vrouwen die zichzelf als vrouw zien, maar er in een jurk alsnog als travestiet uitzien, bijvoorbeeld.
Wat een sociaal construct is idd, maar de geslachtskenmerken (primair en secundair) niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat je zegt heeft niets met gender te maken en is hoogstens een projectie van wat jij zelf als mannelijk of vrouwelijk ziet.
Met een beetje normaal doen is ook niks mis.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:34 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lief doen en rekening houden met elkaar, daar is niets mis mee.
Nou ja, volgens het binaire gendersysteem heb je dan kenmerken van beide genders. Enerzijds mannelijke kenmerken, anderzijds vrouwelijke.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik twee breipennen vasthoud dan ben ik niet ineens van gender veranderd, Hans/Hansje.
Gewoon herhalen dat het er niets mee te maken heeft, is geen uitleg.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat je zegt heeft niets met gender te maken en is hoogstens een projectie van wat jij zelf als mannelijk of vrouwelijk ziet.
Alhier de basis van de snowflake-ideologiequote:Op woensdag 26 juli 2017 13:34 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |