Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletjequote:
dat vraag ik me ook af. Die hele dierenliefde van Bassie was ineens voorbij toen hij UVHJ was geworden. Smerige huichelaar is het.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tyfusding was grotendeels gesponseerd!! En verder dierenfonds. Ik dacht ¤100
Vieze leugenaar is het.
Waar is dat dierenfonds eigenlijk?
had niet ander verwacht van bas, zo is het dat namelijk elke x als iemand iets op hem aan te merken heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletje
En verder?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Dat dierenfonds is er nog steeds.
Bij de bar staat nog steeds een kistje waar bezoekers hun bijdrage in kunnen doen.
meer de mij van basquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
heel toevallig was ik te laat met cappen vanmiddag, daar stond:
Steun
Ons
Dierenfonds
ik neem aan dat het naar Ons is gegaan
ja die zag ik dusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Bij de bar staat nog steeds een kistje waar bezoekers hun bijdrage in kunnen doen.
wat slim van Kaaslulquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Ja dat is logisch..de meeste mensen gooien zich in de slachtofferrol, als ze gefaald hebben...Stel dat ze ter verantwoording worden geroepen zeg..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletje
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. Die hele dierenliefde van Bassie was ineens voorbij toen hij UVHJ was geworden. Smerige huichelaar is het.
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
heel toevallig was ik te laat met cappen vanmiddag, daar stond:
Steun
Ons
Dierenfonds
ik neem aan dat het naar Ons is gegaan
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.
ook het geld de bonus in het begin van het jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ook
Nee dat klopt, mij ging het om de kas. dat hij daar niks mee deed.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.
omg ze doet er ook alles aan om op een heks te lijken ook hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Alles wat die dieren betreft is vervaagd, we zien ze niet eens meer in een SL, die kon ik ze nog wel vergeven, als ik zicht op de koetjes had...Maar je ziet zelden nog leuke beelden van de dierenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ook
Met het tweede glaasje wijn van Romy zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef Ranah het volgende:
billy en romy kletsen over het gehang van de anderen op een paar na
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.
hii zat van de week triest met de vrouwtjespauw, jij laat me niet in de steek he? zei hij..................quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.
Van mij mogen alle dieren daar lekker naar een nieuw baasje....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Alles wat die dieren betreft is vervaagd, we zien ze niet eens meer in een SL, die kon ik ze nog wel vergeven, als ik zicht op de koetjes had...Maar je ziet zelden nog leuke beelden van de dieren
van mij ook...absoluut!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mogen alle dieren daar lekker naar een nieuw baasje....
wat zal Jessie trots zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
En dat uit die zaadbek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Batsie ff verder met gossip en haatzaaien
over Chipp.. het hangwangen
en over Madillia .. het vloggeh
Romy vult dapper aan
Batsie; je moet toevoegen
op het moment dat je in de samenleving komt
en je verwacht dat andere gasten jouw huur en vreten betalen \
dan houd het voormij wel op
ik zat met Jeroen .. die zei ik ga goed
nou sorry hoor dat is voor mij niet zichtbaar
weet je wat ook handig is ..zei ik tegen jeroen
dat je de volgende stap gaat maken
Romy is het helemaal met Billy eens
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Bats hoef geen duizende eurosquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Inderdaad. Tot er iemand is die er wel wat mee wil doen en dan is het ineens van Bassie. Die vijver was ook van Bassie toch? Maar wie stond hem schoon te maken? Bassie moet gewoon lekker gaan wieberen. Gaat die maar weer bij zijn moeder wonen als hij echt zijn hele leven niets meer wil doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dat klopt, mij ging het om de kas. dat hij daar niks mee deed.
Nee, nee ze moet zorgen dat iedereen te vreten krijgt, dus dan Beau dr idee maarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Wat een onzin, Bas gaat elke dag met de dieren om. Zostraks nog de koeien gedaan. Dat we dat niet altijd zien wil niet zeggen dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is gelijk het begin van het einde.. langzaam aan richting exit gemanoeuvreerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Ranah het volgende:
zoals gina vorig jaar naar voren geschoven is gebeurt nu met billy
Ik hoop dat ze hem onder gescheten heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hii zat van de week triest met de vrouwtjespauw, jij laat me niet in de steek he? zei hij..................
Ze werk tot twaalf uur snachts aan die zitzakken.quote:
Geen ideequote:
Eén keer gebeurd en daar de rest van haar miezerige leven op willen teren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze werk tot twaalf uur snachts aan die zitzakken.
Ze zegt alleen niet hoelaat ze er aan begon.
dus weet jij dat ook niet!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat een onzin, Bas gaat elke dag met de dieren om. Zostraks nog de koeien gedaan. Dat we dat niet altijd zien wil niet zeggen dat hij het niet doet.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat een onzin, Bas gaat elke dag met de dieren om. Zostraks nog de koeien gedaan. Dat we dat niet altijd zien wil niet zeggen dat hij het niet doet.
ik vind jou zo schattigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Bas is nog nooit moe geworden in Utopiaquote:
Ze is vanaovnd ook weer hard bezig. Gisteravond ook alquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze werk tot twaalf uur snachts aan die zitzakken.
Ze zegt alleen niet hoelaat ze er aan begon.
ik vind hem vooral heel voorspelbaar. Zodra je iets over Bas of tietenmarie zegt dan wordt dat gelijk afgedaan als onzin.quote:
Ook al aan de uiers van Moeke gezeten, jong zal wel bekaf zijn, goed slapen en morgen als vanouds weer vroeg uit de veren.quote:
koeien gedaan kg bix geven ...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zijn ze al te koop of gelijk doorgedraaid de afval stort in?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
300 waren het er, en allemaal al bewerkt en terug naar de verkoper
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
koeien gedaan kg bix geven ...
gozert is alleen maar met zn Ego bezig
geeft geen moer om de dieren
schandalig hoe die kippen in de stront zaten .. en weer zitten
flink de stal mesten .. welnee beetje opstooien
breek me de bek niet open over BAS zn dierenliefde
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
koeien gedaan kg bix geven ...
gozert is alleen maar met zn Ego bezig
geeft geen moer om de dieren
schandalig hoe die kippen in de stront zaten .. en weer zitten
flink de stal mesten .. welnee beetje opstooien
breek me de bek niet open over BAS zn dierenliefde
ja, romanticus in hart en nierenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind hem vooral heel voorspelbaar. Zodra je iets over Bas of tietenmarie zegt dan wordt dat gelijk afgedaan als onzin.
zal wel in zijn nest liggen of op de bankquote:
Nee joh, of druk met de diertjes of eindelijk een keer douchen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
zal wel in zijn nest liggen of op de bank
tja dat weten we dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
zal wel in zijn nest liggen of op de bank
Neu, na de bedcap is ze van de stream gehouden, m.a.w. door -achteren- ingeleid in haar nieuwe draaiboek. Mijns inziensquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:48 schreef Ranah het volgende:
billy heeft dit allemaal bedacht toen ze van de week hele middagen op bed lag?
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Neu, na de bedcap is ze van de stream gehouden, m.a.w. door -achteren- ingeleid in haar nieuwe draaiboek. Mijns inziens
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind hem vooral heel voorspelbaar. Zodra je iets over Bas of tietenmarie zegt dan wordt dat gelijk afgedaan als onzin.
https://www.vouchervandaa(...)eEAYYASABEgItZ_D_BwEquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al te koop of gelijk doorgedraaid de afval stort in?
Die ene stream die ik heb is al uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Romy en Billy beide 'n gat in de hand praten nu over geld verdienen
Alsof je ViesTiet over hygiëne hoort lullen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
bedelakties voor dr neusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
voor wat te doen ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Nou Bats als ik iemand moest aannemen, dan nam ik toch echt Madi
reums is als de dood dat bas en/of bil vertrekken...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef IkFok het volgende:
Wat zien ze toch in bas . Hij is van toegevoegde waarde volgens romy
John van Loenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij lijkt op een sporter van 'vroeger', maar weet niet wie. Met dikke lippen en ook altijd zijn bek halfopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Teefjes kleppen verder ze snappen elkaar
Bats gaat maar door en door
en door en door
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
en dan dat ja jah ja jaaah van reums ertussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Teefjes kleppen verder ze snappen elkaar
Bats gaat maar door en door
en door en door
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze het op zat te lezen , ze kijkt steeds steeds een bepaalde kant op en ze kijkt nauwelijks haar gesprekspartner aanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
Toch wel knap ingestudeerd spontaan gesprekje..
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, ze zien die Noah echt als de nieuwe verlosser met zijn grote bek ......
Hij gaat voor duizenden Euro's aan bloembollen verkopen, what the fuck en wat een dom volk ....![]()
Billy monoloog na haar fijne post vanmorgen, wat een wijf, goedenavond trouwens![]()
[ afbeelding ]
Billy moet doorpakken.
Nooit zullen we het vergetenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Flow3r heeft em al in haar topic gezet
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Flow3r heeft em al in haar topic gezet
Het is gewoon een opleesherhaal verhaal elke keer weer , misschien door het zo vaak hetzelfde zeggen weten ze het nu al bijna uit hun hoofdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:58 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze het op zat te lezen , ze kijkt steeds steeds een bepaalde kant op en ze kijkt nauwelijks haar gesprekspartner aan
Komt zeker nog van die vent van "met z'n allen in de trein stappen" afquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:00 schreef Charmian het volgende:
grappig 'de juiste mensen op de juiste plek zetten' waar heb ik dat eerder gehoord...niet van hun in ieder geval...sneue wijven die denken het wiel weer te kunnen uitvinden
Of "op dagelijkse basis"quote:
dat is de cruiser die niet genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch zo, dat iemand vragen gaat stellen waar die cruiser gebleven is van Billy ....
En daarna werd het een tyfusbendequote:
gas op die lollie?quote:
Ze doelt vast niet op die autoquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zijn zelfmoordterroristen als je ze nodig hebt
Moet jij niet verjaardagenquote:
Ja, zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is gewoon een opleesherhaal verhaal elke keer weer , misschien door het zo vaak hetzelfde zeggen weten ze het nu al bijna uit hun hoofd
die is wegverzwegenquote:
Rond deze tijd niet meerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:05 schreef chufi het volgende:
Pakketje? Lekker op tijd, maar tegenwoordig kan alles
cruiser?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is de cruiser die niet genoemd mag worden
neuh, doe daar eigenlijk niet zo aanquote:
Zelf wel taart gegetenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
neuh, doe daar eigenlijk niet zo aan
Je gaat toch ook niet voor een luizige 400 euro een uur lang spetteren!!quote:
die auto die ze zou vervuilen maar die stiekem door de productie van het terrein is verwijderdquote:
quote:
Jezus wat een hoerendingen weerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:07 schreef snetje het volgende:
Ja hoor ...schoenen voor Cemal en laarzen voor Billy...
[ afbeelding ]
Gaat Chipp hier ook wat van zeggen?....
Ohquote:
goshallejezus GB heb je dat echt uitgerekend?quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:09 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zin om Cemal neer te schieten met zijn 'liefie' erbij!
IK heb zin om iedereen neer te maaien en de zooi in de fik te stekenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:09 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zin om Cemal neer te schieten met zijn 'liefie' erbij!
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
goshallejezus GB heb je dat echt uitgerekend?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
had je voldoende mee
SP had evt tips voor je
indien te kort,
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
IK heb zin om iedereen neer te maaien en de zooi in de fik te steken
Oh de taallessen waren gratisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef Ranah het volgende:
niet roken , geen eten bestellen en geen gitaarlessen legt cemal uit aan jeroen
we worden maniakaal van deze pulpquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
IK heb zin om iedereen neer te maaien en de zooi in de fik te steken
nope, ik las gisteren een bericht van de eigenaar op FB. Ze hadden een week afgesproken, maar na 3 weken was er nog niks. Hij mocht niet eens het terrein op om die auto op te halen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:09 schreef DKUp het volgende:
Maar er is dus niks gezegd over de auto verder op de stream?
ja en zn fotoshoots ook NOTquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Oh de taallessen waren gratis
ik had zelfs over...bijna iedereen is op vakantiequote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
had je voldoende mee
SP had evt tips voor je
indien te kort,
ik dacht dat het geen haast had en ze er zelfs een half jaar over mocht doenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
nope, ik las gisteren een bericht van de eigenaar op FB. Ze hadden een week afgesproken, maar na 3 weken was er nog niks. Hij mocht niet eens het terrein op om die auto op te halen.
cemal is helemaal vertiefdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:10 schreef DeKenau het volgende:
Cemal heeft hele korte beentjes met die strakke broek
Wat ook niets geworden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Oh de taallessen waren gratis
wattan?quote:
is alleen geld aan verloren gegaan, stumperquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ook niets geworden.
Trouwens ook voorspeld door ongetekende
2 Maanden geleden BAM met je 2 Wekenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ook niets geworden.
Trouwens ook voorspeld door ongetekende
echt he, isniegoeniequote:
Ik ga het traktatie verhaal niet nog een keer vertellenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Antrax laten uitstrooien met een vliegtuigje
met de groeten van COS
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
met de groeten van COS
wat heb je geschilderd sambal? Het is zeker anders geworden dan je dacht...een beetje met een donker randje zeg maarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Net met stoom uit mijn oren tijdens schilderen naar die 2 hypocriete wijven zitten luisteren. Febo, gooi er eens een filmpje in van Billy in jaar 1: ik ben hier niet om geld te verdienen, ik ben een kunstenares en je moet Ruud met rust laten etc etc, gevolgd door fragmenten van haar asociale gedrag, neuken terwijl er gasten rondlopen, haar gestook en geroddel en vooral het nodige jatwerk.
rustag..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Net met stoom uit mijn oren tijdens schilderen naar die 2 hypocriete wijven zitten luisteren. Febo, gooi er eens een filmpje in van Billy in jaar 1: ik ben hier niet om geld te verdienen, ik ben een kunstenares en je moet Ruud met rust laten etc etc, gevolgd door fragmenten van haar asociale gedrag, neuken terwijl er gasten rondlopen, haar gestook en geroddel en vooral het nodige jatwerk.
+ 1. Maar die gasten zijn zo ontzettend laf, dus dat gaat nooit gebeuren ...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
logischquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ga het traktatie verhaal niet nog een keer vertellen
Ja hoorde het.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
OK Beu heeft gedouched!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou zegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ga het traktatie verhaal niet nog een keer vertellen
Door een vliegtuig met spandoek zodat ze naar allemaal naar buiten komen en zo goed de volle laag kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
met de groeten van COS
Heb je dat wel gezien Ik bedoel heb je wel de sproeier aan zien staan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
is ook niet meer te volgen, ik ben gestopt met het begrijpen van hun financienzooiquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Maar sorry, worden die spullen nu gekocht van het zakgeld, of gesponsord of uit de bv? Ik begrijp er nog de ballen van...
Dit ja!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Ja Billy er is altijd een tegenhang en dat was jij in 1.0 en dat werd dus de ondergang van prima lui zoals een Aike
gotsamme nu word ik nieuwsgierig....doe in een notedop dan of is het weer een vies verhaal?quote:
En tekst op de spandoek "Eigen schuld, had nu maar op de bank blijven liggen zoals gewoonlijk" ...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Door een vliegtuig met spandoek zodat ze naar allemaal naar buiten komen en zo goed de volle laag kunnen krijgen
Ja!!!!!quote:
Romy gaat een pannenkoek halen dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Door een vliegtuig met spandoek zodat ze naar allemaal naar buiten komen en zo goed de volle laag kunnen krijgen
Wat wat?quote:
ja want er was daarnet ook gewoon een schoonmaakcap...misschien dat ze dan denkt dat ze gedouched heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb je dat wel gezien Ik bedoel heb je wel de sproeier aan zien staan?
Jemal rookt en drinkt niet.. Dus heeft ie genoeg geld, want verdienen doet ie ook nietsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djuhmal heeft er hard voor gewerkt blijkbaar
Ik hoop zo met je mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:04 schreef Koesjes het volgende:
Als Jacco blijft wordt hij UTVHJ. Dus hopelijk al is het maar om Billy te pesten. Voor de rest is de groep niks meer. Kijk nog maar zelden.
Hangt ervan af wat je vies vindtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
gotsamme nu word ik nieuwsgierig....doe in een notedop dan of is het weer een vies verhaal?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je vies vindt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Jeroen zijn systeem gedoemd was om te mislukken voorspelde wij ook al 2 Maanden geleden
als jij het normaal vindt dan ehm...zeg maar je weet sellufquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je vies vindt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En tekst op de spandoek "Eigen schuld, had nu maar op de bank blijven liggen zoals gewoonlijk" ...
was dat het? owquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh die koeken in de prullenbak en oeps tekort toch maar uitdelen ding?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En tekst op de spandoek "Eigen schuld, had nu maar op de bank blijven liggen zoals gewoonlijk" ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Maar hij moet toch wel lesgeld en zo betalen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemal rookt en drinkt niet.. Dus heeft ie genoeg geld, want verdienen doet ie ook niets
ja je weet SP en zoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Valt mee eh? jij zat in de porno hoek te denken
Gewoon googlequote:
Beau doet het heel goed bij het schuim ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet bang dat de trol UVHJ wordt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf
Ik ook niet. 0,0quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je uiquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beau doet het heel goed bij het schuim ook
Ach hou toch opquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In feite hoop ik, dat ze er dan nog is en we hetzelfde gaan beleven als met Vanessa...Billy gelooft nooit dat ze het niet wordtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij betaalt NB voor zn shootsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Maar hij moet toch wel lesgeld en zo betalen?
Oh je kende het verhaal nog nietquote:
Kan me zo goed voorstellen dat men in 1.0 een heel ander idee had van een samenleving opbouwen. Billy heeft zoveel verpest, wie wil geassocieerd worden met neuken overdag waar gasten en bewoners rondlopen, luieren en alles slopen zoals een Ruud deed?quote:
kwam er water uit de douchekop?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
ja was te zien met de stemming idd , niet OKquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jarige job....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat heb je geschilderd sambal? Het is zeker anders geworden dan je dacht...een beetje met een donker randje zeg maar
Ik vrees ook dat het verward wordt met badkamer "schoonmaken"quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]en die lui in de loods uitschelden voor smeerlappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja is er iemand ziek geworden? nee, niets aan de hand...zo ja
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
Nee joh, niets gemerktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die lui in de loods uitschelden voor smeerlappenmja is er iemand ziek geworden? nee, niets aan de hand...zo ja
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
[ afbeelding ]
We hebben het haar horen zeggen, maar niet op beeld gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat het verward wordt met badkamer "schoonmaken"
hoe denk je dat ik dat 'ik zou bats wel doen' verhaal steeds terugvind...zo makkelijk dat goegelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
[ afbeelding ]
tenzij dit douchen isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We hebben het haar horen zeggen, maar niet op beeld gezien
Was zelfs de 2e keer dat ze heeft gedoucht, vanmiddag na het sporten ook. Ze kwam met natte haren de douche uit.quote:
dan liegt zequote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet gezien, maar ze zei het 5 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |