Jajajajjajaquote:
Dan zal ze toch moeten vertrekken, ik denk dat ze wel een stem krijgt hier en daar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:43 schreef krabje het volgende:
als madi een stem krijgt van iemand dan kan ze niet meer met die persoon samen leven.
Waarom doet ze dan mee in zo'n programmaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:43 schreef krabje het volgende:
als madi een stem krijgt van iemand dan kan ze niet meer met die persoon samen leven.
Leuk want die krijgt ze welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:43 schreef krabje het volgende:
Die is er bijna van overtuigd dat ze geen stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:43 schreef krabje het volgende:
Floor is meer ja hoe noem je dat, ze is, fuck it en ik zie welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is er bijna van overtuigd dat ze geen stemmen krijgt.
Daarvoor noemde ze namen waarvan ze dacht dat die misschien stemmen zou krijgen en daar zat ze zelf niet bij.
Floor daar integen dacht dat ze wel eens op de bank terecht zou kunnen komen.
Linda, onze Glamourpoesquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
linda heeft nwe laarsjes
ze had ze pre order bestel van ... dinges Kardashian
...
kookwedstrijdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:52 schreef Klapskaats het volgende:
Hebben de dames en heren utopia niksnutten nog iets te doen deze week, of kunnen ze lekker doorgaan met niksen, lanterfanten, ouwehoeren over elkaar, slapen, bedliggen ?
Nah, denk dat ik het antwoord al weet.
Na al die tijd kijken kan ik ook niets anders concluderen dat het ook echt zo is. Ineens heeft iemand een idee en vinden ze het allemaal geweldig (of niet) en daarna is het weer een maand hangen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:55 schreef dakpanlos het volgende:
De algehele sfeer is er een van lamlendigheid en verveeldheid. Je zou bijna gaan denken dat ze met z'n allen ergens zitten te wachten en de tijd te doden, totdat ze van regie een opdracht krijgen en dan pas in actie mogen komen.
Linda en Madi neuzelen voort op de vide
verwend volkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:55 schreef dakpanlos het volgende:
De algehele sfeer is er een van lamlendigheid en verveeldheid. Je zou bijna gaan denken dat ze met z'n allen ergens zitten te wachten en de tijd te doden, totdat ze van regie een opdracht krijgen en dan pas in actie mogen komen.
Linda en Madi neuzelen voort op de vide
Ach laten we eerlijk zijn het is een zomerkamp. Niemand doet wat en de drankkast is openquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Na al die tijd kijken kan ik ook niets anders concluderen dat het ook echt zo is. Ineens heeft iemand een idee en vinden ze het allemaal geweldig (of niet) en daarna is het weer een maand hangen.
was ceesione er nog maar met zijn slotquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laten we eerlijk zijn het is een zomerkamp. Niemand doet wat en de drankkast is open
En dat ze zeggen "zo hard gewerkt te hebben" , daar kan je ook een andere betekenis aan geven: ze hebben een rol toebedeeld gekregen en moeten die dan een dagdeel ofzo spelen. Al naar gelang de rol, hoofdrol of bijrol, is men na afloop kapot moe. Dan "hebben ze hard gewerkt" Moeten ze zich vervolgens ontladen met drank of slapen of liggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Na al die tijd kijken kan ik ook niets anders concluderen dat het ook echt zo is. Ineens heeft iemand een idee en vinden ze het allemaal geweldig (of niet) en daarna is het weer een maand hangen.
En dat vind ik wel leuk van haar, plus dat met een dikke tong praten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Floor is meer ja hoe noem je dat, ze is, fuck it en ik zie wel
Ze mag van zichzelf 2 glazen drinken, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
romy weer aan de waain ...
en dag niet gedronken is een dag niet geleeft
Ach, waarom zou ze naar haarzelf luisteren.....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:04 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze mag van zichzelf 2 glazen drinken, toch?
zoietsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef dakpanlos het volgende:
@ Struis.. Bill zal wel achter zitten en het vervolg van haar scrip te horen krijgen
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets
dat ze Chipp moet gaan motiveren ... juist zy
die al zolang mee draai in uto .. moet weten dat ..
schouders eronder praat ..
.. we wachten het af ..
zelf ligt ze het liefste in dr nest
dat peptalk gedoe is gestuurd
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets
dat ze Chipp moet gaan motiveren ... juist zy
die al zolang mee draai in uto .. moet weten dat ..
schouders eronder praat ..
.. we wachten het af ..
zelf ligt ze het liefste in dr nest
dat peptalk gedoe is gestuurd
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ze naar haarzelf luisteren.....![]()
![]()
Ze doet net of ze het niet goed verstaan heeft en maakt er twee flessen van.
Die mis ik daar echt. Karin ook. Laat er maar weer een ouder iemand in komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
was ceesione er nog maar met zijn slot
Jammer he dat de groei van romy zelf en van cemal niet verder is gekomen dan in je neus peuteren en denken dat je een goed model bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:12 schreef dakpanlos het volgende:
hear hear. Romy is aan het orakelen... wat Utiopia allemaal voor je betekent en met je doet (aan groei)
Dat heet... - eindelijk jezelf zijn geworden-quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jammer he dat de groei van romy zelf en van cemal niet verder is gekomen dan in je neus peuteren en denken dat je een goed model bent.
En met zijn vingertje proeven..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
was ceesione er nog maar met zijn slot
Er was er 1 die helemaal niets had gedaan ....ik kan me er maar 1 bedenken en dat is Billy...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeroen deelt zuure matten uit
zak is al half leeg
Opa had em heulemal volgedaan
Twin en chip vreten mee
.. Kroeg de Bruine sterrr; Romy , Jakkie <Cemal
over het stemmmen .. romy weet al wel wlke richting
ze uit gaat .. maar nog niet precies
Jakko probeert een dingetje uit te leggen
over iemand .. zo zonde weet je wel
met evenement afbouwen ...
Romy pakt het woord weer
ik zie alles ..gewoon een prillebakje mee en dan net doen of ik wat doe
meer of ze een of andere sliert uit z'n neus trektquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Spaghetti scene uit Lady en de vagehond
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
meer of ze een of andere sliert uit z'n neus trekt
Hoho de Financiënquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jammer he dat de groei van romy zelf en van cemal niet verder is gekomen dan in je neus peuteren en denken dat je een goed model bent.
quote:
afbouwen van o.a een markt evenementquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Er was er 1 die helemaal niets had gedaan ....ik kan me er maar 1 bedenken en dat is Billy...
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben die heldere lichten het nu in dat kroegje
Floor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben die heldere lichten het nu in dat kroegje
Ik heb van schrik de hele zooi uitgeschakeld schaam me dood zegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Charmian het volgende:
Mijn boxen hebben zo te lijden onder reums en noa
* Ghostbuster snel 2 erbij zetquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
50?????
tjesoes
dat zijn veul kaarsjes![]()
![]()
ik heb er de kracht niet meer voor om ze uit te blazen struisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
50?????
tjesoes
dat zijn veul kaarsjes![]()
![]()
wat is de serpentengang? hij vindt bil leuk...zegt genoegquote:
Rot dan opquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er de kracht niet meer voor om ze uit te blazen struis
wappere met de tena'squote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er de kracht niet meer voor om ze uit te blazen struis
Wie is jacco wat doet hij dan anders dan hij buiten doet. Ik snap daar echt niets van het oordelen over anderen en zelf het precies zo te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jakko ; ik ben in utopia
en jongleer ballen .. dat heb je buiten niet
..
goeie goeiequote:
wat is dat toch steeds..quote:
serpent betekent ook wel slangquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is de serpentengang? hij vindt bil leuk...zegt genoeg
Dat levert blijkbaar geen goede TV opquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat is dat toch steeds..
het is soort vicieuze cirkel steeds van dat soort typetjes en de integere mensen daar krijgen geen voet aan de grond
oh eigenlijk bedoelde ik wiequote:
Ook integere mensen maken ruzie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:25 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat levert blijkbaar geen goede TV op
serpentengang is billy romy beau over het algemeenquote:
ik heb een decubitisoor van mn bluetoothheadsetquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb van schrik de hele zooi uitgeschakeld schaam me dood zeg
oke...dan ja ik vind dat hij daar bij hoort...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
serpentengang is billy romy beau over het algemeen
mea culpaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Klees net dat Robert het weer goed wil maken met de Utopianen. Hij heeft nu rustig kunnen nadenken Ha Ha Ha
Zie dat de dames weer op de vide hangen. Luie wijven stuk voor stuk.
zou het niet gewoon vooropgezet spel zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Klees net dat Robert het weer goed wil maken met de Utopianen. Hij heeft nu rustig kunnen nadenken Ha Ha Ha
Zie dat de dames weer op de vide hangen. Luie wijven stuk voor stuk.
die stukken texst op de vleesB waren wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zou het niet gewoon vooropgezet spel zijn?
ik vind het bijna ongeloofwaardigen vooral vanwege het feit dat er zoveel op de streams was te zien daarover
Ja ok dat welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die stukken texst op de vleesB waren wel geloofwaardig
wijzen ..
Pggie sneu .. niet oke
Bats niet oke ..
wel bedanken aan Talpa productie
OT Bats weer retour
Zou kunnen alles voor de kijk cijfersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik vind het bijna ongeloofwaardigen vooral vanwege het feit dat er zoveel op de streams was te zien daarover
robert???? duhquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen alles voor de kijk cijfers
ze zijn gek als ze erin trappen. Maar het verbaast me dat alles ook op utopiatv.nl staat, maar dan ook echt alles. Meestal is het een stukje met een passend muziekje eronder.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je UIquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Peggy Zoo komt morgen zal Robert het wel druk hebben op FB
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze zijn gek als ze erin trappen. Maar het verbaast me dat alles ook op utopiatv.nl staat, maar dan ook echt alles. Meestal is het een stukje met een passend muziekje eronder.
of ze zijn bij talpa allemaal zo dom als de nitwits die er nu in zitten. Die gast zit al jaren te fitten op talpa etc. als hij niet wordt toegelaten voor een realityprogr.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:36 schreef LLgetikt het volgende:
ik geloof het niet zo
maarja we gaan het zien, als hij terugkomt dan denk ik dat het nep is
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef DKUp het volgende:
Gewoon de zestiende inwoner maken, Make Us Proud John
ehm ik sla ff over, ik had liever een spoiler eroverheengezienquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voor alle verjeurdeugenBats in feestmood
Controversie verkoopt goed maarja hoe dan ook het blijft raarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
of ze zijn bij talpa allemaal zo dom als de nitwits die er nu in zitten. Die gast zit al jaren te fitten op talpa etc. als hij niet wordt toegelaten voor een realityprogr.
Een echte Donkers gaat op zijn doel af!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef DKUp het volgende:
Langs de ruggengraad nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een echte Donkers gaat op zijn doel af!![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die vond ik zo grappig, zijn doel was 15 jaar geleden de straatkrant verkopen zeker...een goed lopend bedrijfquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ZZP'r Zwerver Zonder Poenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
die vond ik zo grappig, zijn doel was 15 jaar geleden de straatkrant verkopen zeker...een goed lopend bedrijf
wel voor het bekendste warenhuis hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
die vond ik zo grappig, zijn doel was 15 jaar geleden de straatkrant verkopen zeker...een goed lopend bedrijf
JAAA!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef humpty het volgende:
Madi en Floor gaan Annemarie van Gaal benaderen van een dubbeltje op zijn kant
valt ook wel meequote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JAAA!
Zij is een scherpe pittige dame
ze heeft wel veel geldquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JAAA!
Het hele gedoe van gisteren bedoel ikquote:
Het hele gedoe van gisteren bedoel ikquote:
Echt niet mooi wegblijven die gozerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef DKUp het volgende:
ze heeft ook in rusland gewoond een lange tijd had daar een blad opgezetquote:
lkkr tv maken geld verdienenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JAAA!
ik vind haar topquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr tv maken geld verdienen
over de rug van ..
Tarut is ut.. met dr wijsheden en dr mooie
budgtjes
bah
Vreselijk wijf zegquote:
Ik moet haar ook nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr tv maken geld verdienen
over de rug van ..
Tarut is ut.. met dr wijsheden en dr mooie
budgtjes
bah
ja maar dat is reclamequote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk wijf zegdat geblaat over energie providers
das toch primaquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das toch prima
zo zullen er wel meer zijn
gelukkig zijn we allemaal anders
ik zou dr klappen in dr scheinheilige tyfus muil
of iets met een hakje in dr oog
Die heeft toch een boel geld gemaakt in Rusland? (ze is nou op rtl4... een dubbeltje op z'n kant.)quote:
dat zegt toch al genoegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die heeft toch een boel geld gemaakt in Rusland? (ze is nou op rtl4... een dubbeltje op z'n kant.)
en dan ook nog een sl, omdat de camera verkeerd stondquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:56 schreef Annelies1980 het volgende:
omg... 2 streams op een sexverslaafde domme sporter... en 2 op 2 luie meiden die overdag niks doen, daar zooo moe van zijn, dat ze om 21:00 al op bed liggen
ongelooflijk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Annemarie_van_Gaalquote:
dat wist ik al wel hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:58 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Annemarie_van_Gaal
Van Gaal groeide op in Heerlen en verhuisde na haar eindexamen naar Amsterdam. In 1985 werd ze directiesecretaresse en later projectmanager bij uitgever VNU. In 1990 ging ze, ten tijde van het bewind van Michail Gorbatsjov, samen met Derk Sauer naar Moskou om voor de VNU daar Moscow Magazine op te zetten. Dit mislukte en Van Gaal en Sauer verlieten de VNU. Ze bleven in Moskou, richtten zelf in 1992 Independent Media op en lanceerden onder meer Russische versies van Cosmopolitan, Marie Claire en Good Housekeeping. Binnen vijf jaar hadden ze 700 werknemers en twintig kranten- en tijdschriftentitels.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:00 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet..(Ik moet haar trouwens ook niet)
dank, ik heb er de kracht niet voorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bats in gesprek met Noahh
Noahh over d hormoon prik \
Bats vragen aan Noahh over Chippp ..
Bats ; anders gesteld .. wat vnd je hoe het hier gaat
wat is jouw overall evoel
Noahh ; ik vnd het lastig doe wel mn best
ben nog niet met geld verdienen begonnen
Bats ; snap ik maar wat is je gevoel
je bent heel aktief het is zo'n verademing
ik zie jakko ineens BAM gaan
als er veel mensen laks of lui zijn .. jij hebt
een posotieve invloed het is een verademing
Noahh ; ik hoop dat ik de rest bam de groep mee krijg
Bats ; je hebt een groep je hebt een tendens
wt Cemal onder het eten zij .. groot gelijk
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das toch prima
zo zullen er wel meer zijn
gelukkig zijn we allemaal anders
ik zou dr klappen in dr scheinheilige tyfus muil
of iets met een hakje in dr oog
merkt ze nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef Bramenstruik het volgende:
zou toch mooi zijn als Bats zich vergist, en gaat pijpen, en dan oh nee toch niet
Die gaan ze echt niet belonen voor zijn gedrag........en fixatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
of ze zijn bij talpa allemaal zo dom als de nitwits die er nu in zitten. Die gast zit al jaren te fitten op talpa etc. als hij niet wordt toegelaten voor een realityprogr.
au!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
merkt ze niet
\die gaat vacuum op de Cklitt
Met al die testosteron is die Cklitt ook nog gegroeid.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
merkt ze niet
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
merkt ze niet
das dan wel weer positiefquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Paar weken verder en Bats heeft er een piemeltje van gemaakt
Jaren op de kaart van Alain (geloof ik) geteerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JAAA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begonnen als secretaressequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaren op de kaart van Alain (geloof ik) geteerd.
oquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaren op de kaart van Alain (geloof ik) geteerd.
Jah, lullig is dat. Die gaat dan extra hard vallen i.p.v. landen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:07 schreef Ranah het volgende:
leg even lekker de druk op noah als nieuweling
Wat dacht je zelf?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:07 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Bats gedaan vandaag, naast lopen zeiken ..?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef snetje het volgende:
Billy: De kookwedstrijd doe ik ook in mijn eentje...
![]()
![]()
Ik zou debiel worden van iemand met ADHDquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy: "Je hebt ADD van hier tot Tokyo... En dat is fijn!"
zeggen ze allemaal, zo druk zijn ze nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy: "Je hebt ADD van hier tot Tokyo... En dat is fijn!"
Lachen, ze staat niet eens meer op de promo foto voor de kookwedstrijd op de Utopia site.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef snetje het volgende:
Billy: De kookwedstrijd doe ik ook in mijn eentje...
![]()
![]()
dat hebben ze helemaal niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou debiel worden van iemand met ADHD
Eén of andere vooroorlogse filmster. Zijn zoon vind je vast wel lekker.quote:
Klopt dat zei ik 2 weken geleden alquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lachen, ze staat niet eens meer op de promo foto voor de kookwedstrijd op de Utopia site.
Daar staan nu Beau en Chipp.
ff googlenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eén of andere vooroorlogse filmster. Zijn zoon vind je vast wel lekker.
Ik denk dat ik gruwelijk fout zit.quote:
Ja als je 50 keer per dag je Facebook account opheft en opent of je dan niet gedreven bent ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef Ranah het volgende:
hee billydie robert wilde daar ook echt zijn
Voor 2 weken geleden stonden Billy en Chipp op die foto, en vorige week ook nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klopt dat zei ik 2 weken geleden al
Tarotquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Voor 2 weken geleden stonden Billy en Chipp op die foto, en vorige week ook nog.
Ja jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Voor 2 weken geleden stonden Billy en Chipp op die foto, en vorige week ook nog.
huh, zei ik daar wat over dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Braam, ben ik in de war met Rosalie van Bremen?
omg Roos Aliequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Braam, ben ik in de war met Rosalie van Bremen?
JA!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Braam, ben ik in de war met Rosalie van Breemen?
Da's weer wat anders.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou debiel worden van iemand met ADHD
Nee, ik beweerde dat Van Gaal het met Alain gedaan had.quote:
Ja, want de kookwedstrijd zou geleid gaan worden door Billy en Chipp.quote:
Ze is met broeken bezig geweest te verven, hoe lang dat weet ik niet, maar zag haar er vanmiddag mee bezig.....quote:
Delon LOLquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JA!
ik dacht al, haar man idd is die alain
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik beweerde dat Van Gaal het met Alain gedaan had.
Ik haal al die hoeren door elkaar.
Jahaaaa was al vermeld, was al bekendquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, want de kookwedstrijd zou geleid gaan worden door Billy en Chipp.
En nu staat ineens Beau erop ipv Billy.
Noemde ze haar ook zo??quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een van de tweeling heeft het over Romy Kolderkop en zegt af en toe helemaal gek van haar te worden
die was toch op Derk zn fluit aan het raggehhh ..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik beweerde dat Van Gaal het met Alain gedaan had.
Ik haal al die hoeren door elkaar.
Louis en Alainquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat die van Galen met Alain Delon? man man man is die blind of zo
Ik moet me weer eens gaan inlezen, de pijpjerijkmaffia.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die was toch op Derk zn fluit aan het raggehhh ..
positie innemeh![]()
keiharde wereld
Bats is door achteren geïnstrueerd/belangrijk gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats je wilt toch je visitekaartje afgeven als inwoner?![]()
[ afbeelding ]
Hij is fucking dom druk en irritantquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef LLgetikt het volgende:
praat noah constant op volume net te hard?
Dat boers is hier (kop van NH) 'normaal', bij het wat minder ontwikkelde soort.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef LLgetikt het volgende:
praat noah constant op volume net te hard?
echt hoor, je ziet het er niet aan af, keurig netjes, my assquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet me weer eens gaan inlezen, de pijpjerijkmaffia.
nu '' beulen beulen beulen ''quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is fucking dom druk en irritant
Dan stijgt hij weer punten als hij die lui zat isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nu '' beulen beulen beulen ''![]()
TREK AAN DIE KAR. Hij word er SCHEITBEU van
Het maakt ze allemaal geen moer uit, als er maar poen te halen valt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor, je ziet het er niet aan af, keurig netjes, my ass
ah ok ok..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat boers is hier (kop van NH) 'normaal', bij het wat minder ontwikkelde soort.
Ik denk dat het Billy wel zou boeien, maar ja, de Utopia site kunnen ze niet lezen. Alhoewel ze er vanzelf achter komen. Ze kunnen wel zoeken op afbeeldingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jahaaaa was al vermeld, was al bekend
En het is niet eens boeiend
Hij doet mij iets teveel aan Row denkenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat boers is hier (kop van NH) 'normaal', bij het wat minder ontwikkelde soort.
Ja, vreselijk. Zoiets wil je toch meteen op z'n muil slaan. Het roept agressie op.quote:
Noah niet. Die probeert het.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neee, Noah Jacco praten het zelfde als Gerard Joling
dat doen ze in dat dorp ook heel vaakquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Zoiets wil je toch meteen op z'n muil slaan. Het roept agressie op.
Je kan hormonen slikken maar de vrouw krijg je er niet uitquote:
Beau wordt langzaamaan naar voren geschovenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jahaaaa was al vermeld, was al bekend
En het is niet eens boeiend
Ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat doen ze in dat dorp ook heel vaak
vette onzin dat, mannen zijn vaak veel ergerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan hormonen slikken maar de vrouw krijg je er niet uit
Dat dusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Zoiets wil je toch meteen op z'n muil slaan. Het roept agressie op.
moet je voorstellen hij zit er pas netquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij doet mij iets teveel aan Row denken
Bij haar zat ik ook met de muteknop in mijn hand
Heeft ze helemaal geen tijd meer om te douchen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Beau wordt langzaamaan naar voren geschoven
wat is er gebeurt met al die fondsenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het maakt ze allemaal geen moer uit, als er maar poen te halen valt.
Het zijn net Utopianen.
Dat ie al vriendjes met Bats isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
moet je voorstellen hij zit er pas net
moet nog loskomenals het al zo begint
Je hoort ze überhaupt nergens meer over als de 'take' er opstaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er gebeurt met al die fondsen
vogel .. /dieren ziek potje geld
bejeerden leuke mid ..potje geld
kindje zonder haar ..potje geld
stichting jeuk aan je neus
.. zie lees of hoor daar naks meer van
net als dat meisje Utopia .. die geboren wrd
nooit meer iets van gehoord
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ie al vriendjes met Bats is![]()
Dan ben ik er al snel klaar mee. Heel snel zelfs. Hééééééél snel
Hij lijkt op een sporter van 'vroeger', maar weet niet wie. Met dikke lippen en ook altijd zijn bek halfopen.quote:
ff denken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij lijkt op een sporter van 'vroeger', maar weet niet wie. Met dikke lippen en ook altijd zijn bek halfopen.
ik weet wie, maar kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij lijkt op een sporter van 'vroeger', maar weet niet wie. Met dikke lippen en ook altijd zijn bek halfopen.
Hij doet mij aan deze knapen denken http://nfdb.filmtotaal.nl/images/b992c0b.jpgquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
komt met bakken de lucht uit in Vaaghquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:24 schreef Yaksa het volgende:
Utopia heeft eigen weer.
Buienradar geeft aan dat het droog is in Laren.
Sproeiers van JdM doen hun werk goed.
hij wou toch geen piemel uit angst voor de operatie?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:30 schreef DKUp het volgende:
Voor een piemel Utopia ingaan......
En dan weer exit.
Voor zover ik heb meegekregen is ie zogenaamd down iddquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef LLgetikt het volgende:
hoe gaat het met bas btw
is die nog teleurgesteld over de situatie?
Tenslotte hij heeft verzaakt
ah ik snap het..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegekregen is ie zogenaamd down idd
Zogenaamd slaapprobleem
Zogenaamd verdrietig om Robertgate
quote:
Tyfusding was grotendeels gesponseerd!! En verder dierenfonds. Ik dacht ¤100quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef mazaru het volgende:
WTF 'Bas heeft hem gekocht" met welk geld? Geld van de BV. Wou hij hem mee naar huis nemen soms?
klopt zodra het niet gaat zoals ze wil word ze valsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]die gaat zoooooooooooooooooooo door de mand vallen, met haar beheerste glimlach, walking timebomb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |