Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletjequote:
dat vraag ik me ook af. Die hele dierenliefde van Bassie was ineens voorbij toen hij UVHJ was geworden. Smerige huichelaar is het.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tyfusding was grotendeels gesponseerd!! En verder dierenfonds. Ik dacht ¤100
Vieze leugenaar is het.
Waar is dat dierenfonds eigenlijk?
had niet ander verwacht van bas, zo is het dat namelijk elke x als iemand iets op hem aan te merken heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletje
En verder?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Dat dierenfonds is er nog steeds.
Bij de bar staat nog steeds een kistje waar bezoekers hun bijdrage in kunnen doen.
meer de mij van basquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
heel toevallig was ik te laat met cappen vanmiddag, daar stond:
Steun
Ons
Dierenfonds
ik neem aan dat het naar Ons is gegaan
ja die zag ik dusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Bij de bar staat nog steeds een kistje waar bezoekers hun bijdrage in kunnen doen.
wat slim van Kaaslulquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Ja dat is logisch..de meeste mensen gooien zich in de slachtofferrol, als ze gefaald hebben...Stel dat ze ter verantwoording worden geroepen zeg..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist en dat buigt ie het liefst om in een slachtofferrolletje
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. Die hele dierenliefde van Bassie was ineens voorbij toen hij UVHJ was geworden. Smerige huichelaar is het.
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
heel toevallig was ik te laat met cappen vanmiddag, daar stond:
Steun
Ons
Dierenfonds
ik neem aan dat het naar Ons is gegaan
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.
ook het geld de bonus in het begin van het jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ook
Nee dat klopt, mij ging het om de kas. dat hij daar niks mee deed.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.
omg ze doet er ook alles aan om op een heks te lijken ook hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Alles wat die dieren betreft is vervaagd, we zien ze niet eens meer in een SL, die kon ik ze nog wel vergeven, als ik zicht op de koetjes had...Maar je ziet zelden nog leuke beelden van de dierenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat dierenfonds was zeker zwaar vervaagd ook
Met het tweede glaasje wijn van Romy zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef Ranah het volgende:
billy en romy kletsen over het gehang van de anderen op een paar na
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet niet vergeten dat de vogels opgehokt werden in de kas. Weet niet wanneer dat precies was maar duurde wel heel lang.
hii zat van de week triest met de vrouwtjespauw, jij laat me niet in de steek he? zei hij..................quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
de geiten toch niet? Daar zie je hem ook nooit meer mee. Net zo min als met de koeien omdat er bij de koeien echt gewerkt zou moeten worden.
Van mij mogen alle dieren daar lekker naar een nieuw baasje....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Alles wat die dieren betreft is vervaagd, we zien ze niet eens meer in een SL, die kon ik ze nog wel vergeven, als ik zicht op de koetjes had...Maar je ziet zelden nog leuke beelden van de dieren
van mij ook...absoluut!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mogen alle dieren daar lekker naar een nieuw baasje....
wat zal Jessie trots zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
En dat uit die zaadbek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Batsie ff verder met gossip en haatzaaien
over Chipp.. het hangwangen
en over Madillia .. het vloggeh
Romy vult dapper aan
Batsie; je moet toevoegen
op het moment dat je in de samenleving komt
en je verwacht dat andere gasten jouw huur en vreten betalen \
dan houd het voormij wel op
ik zat met Jeroen .. die zei ik ga goed
nou sorry hoor dat is voor mij niet zichtbaar
weet je wat ook handig is ..zei ik tegen jeroen
dat je de volgende stap gaat maken
Romy is het helemaal met Billy eens
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Bats hoef geen duizende eurosquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Inderdaad. Tot er iemand is die er wel wat mee wil doen en dan is het ineens van Bassie. Die vijver was ook van Bassie toch? Maar wie stond hem schoon te maken? Bassie moet gewoon lekker gaan wieberen. Gaat die maar weer bij zijn moeder wonen als hij echt zijn hele leven niets meer wil doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dat klopt, mij ging het om de kas. dat hij daar niks mee deed.
Nee, nee ze moet zorgen dat iedereen te vreten krijgt, dus dan Beau dr idee maarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, ga een kar pijpen.
Wat een onzin, Bas gaat elke dag met de dieren om. Zostraks nog de koeien gedaan. Dat we dat niet altijd zien wil niet zeggen dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is gelijk het begin van het einde.. langzaam aan richting exit gemanoeuvreerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Ranah het volgende:
zoals gina vorig jaar naar voren geschoven is gebeurt nu met billy
Ik hoop dat ze hem onder gescheten heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hii zat van de week triest met de vrouwtjespauw, jij laat me niet in de steek he? zei hij..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |