SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
* OscarMopperkont heeft sowieso een hekel aan kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens afwassen
* CindieY heeft echt een hekel aan Kinderen voor Kinderen
Jij hebt overal een hekel aan. Da's inherent aan je usernaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft sowieso een hekel aan kinderen
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mama. Over een paar jaar krijg jij ze ook.quote:
Het probleem is dat die kinderen rond die leeftijd van alles ontdekken en er dan ook nog over gaan zingen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bassie heeft ook een hekel aan kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....
Nee, ik heet MOPPERKONT, niet OveralHekelAanKontquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt overal een hekel aan. Da's inherent aan je usernaam.
nog meer?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mama. Over een paar jaar krijg jij ze ook.
Waarom denk je dat ik zo mopper?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....
quote:
Klopt. Chagrijnige man. Hij heeft een kerk stom gedaan tegen Twan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bassie heeft ook een hekel aan kinderen
quote:
ik zag net dat het halverwege de jaren 90 was, toen luisterde ik kink fm en daar kwam dat niet voorbijquote:
Ah zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo mopper?
je bent een soepkipquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Chagrijnige man. Hij heeft een kerk stom gedaan tegen Twan.
Ernst van Bobbie en Ernst heeft ook een hekel aan kinderen.
been there, done that... Bassie is een hele nare plurkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Chagrijnige man. Hij heeft een kerk stom gedaan tegen Twan.
Ernst van Bobbie en Ernst heeft ook een hekel aan kinderen.
Moest zeker net de avond daarvoor belastingaangifte doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:57 schreef Symphonic het volgende:
been there, done that... Bassie is een hele nare plurk
Nee, ze heeft er flessen op.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit dat nummer wat ze topless zingt bij optredens?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
been there, done that... Bassie is een hele nare plurk
we hebben nog een voorraad van die flesjes in de aanbieding. Wie gebruikt die troep in hemelsnaam?quote:
In de soepquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben nog een voorraad van die flesjes in de aanbieding. Wie gebruikt die troep in hemelsnaam?
ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben nog een voorraad van die flesjes in de aanbieding. Wie gebruikt die troep in hemelsnaam?
Wij vroegerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
sinds je laatste verjaardagquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij vroeger
Sinds ik kind-af ben, niet meer trouwens.
Eergisterenquote:
Ik heb meerdere shows gezien. Zowel live als op dvd. Zowel Twan als Lennon waren fan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die show van bobbie ernst was gaaf, die van Plop ook trouwens
Brimful of Asha (Everybody needs a bosom for a pillow)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Toch winnen de armen het van de borsten vind ik.
openingslied is hier een beetje een gevoelig themaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere shows gezien. Zowel live als op dvd. Zowel Twan als Lennon waren fan.
Plop is ook leuk.de kabouterdans was ons openingslied op onze bruiloft.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
openingslied is hier een beetje een gevoelig thema
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
* just me gaat uitloggen, ambu bij mijn directe buurvrouw....
jawel en de muziekinstallatie ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
jullie zijn er nog steeds niet uit?
bruiloft is al geweest, maar de techniek liet ons in de steek, dus er werd niet gedanstquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
jullie zijn er nog steeds niet uit?
oh neequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
oeiiii sterktequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
Sterkte...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
Jeetje. Hopelijk niets ernstigs.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
Ow, succes...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat het openingsnummer uiteindelijk was. Ik weet niet of je het wil vertellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bruiloft is al geweest, maar de techniek liet ons in de steek, dus er werd niet gedanst
* OscarMopperkont vindt dat altijd een opmerkelijke opmerking... er staat immers niet voor niets een ambulancequote:
Dat is schrikken. Hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
de huidige DJ heeft dat bestand vast nog wel, maar of hij het in de show ingepast krijgt weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat het openingsnummer uiteindelijk was. Ik weet niet of je het wil vertellen?
Dat kan ik straks wel draaien, als ik mag verlengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de huidige DJ heeft dat bestand vast nog wel, maar of hij het in de show ingepast krijgt weet ik niet
Soms lijkt het gelukkig ernstiger dan dat het is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont vindt dat altijd een opmerkelijke opmerking... er staat immers niet voor niets een ambulance
* OscarMopperkont mompelt iets met taal.....
Het hoeft niet persé heel ernstig te zijn. Bij mijn bovenbuurvrouw komt ook regelmatig een ambulance voorrijden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont vindt dat altijd een opmerkelijke opmerking... er staat immers niet voor niets een ambulance
* OscarMopperkont mompelt iets met taal.....
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik straks wel draaien, als ik mag verlengen.
Kom nu al dick in tijdnood...
Haar zoon is er, dan hebben ze mij dus niet nodigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé heel ernstig te zijn. Bij mijn bovenbuurvrouw komt ook regelmatig een ambulance voorrijden.
ik mocht ook wel eens mee met een cliënt, kon niet met taxi naar het ziekenhuis, dus dan met de ambulancequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé heel ernstig te zijn. Bij mijn bovenbuurvrouw komt ook regelmatig een ambulance voorrijden.
Oei, da's best lulligquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
My *beep* don't lie.quote:
natuurlijk mag je verlengenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren er geen andere nummers? Want ik heb billen genoemd als favoriete lichaamsonderdeelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat zij nou juist over de bips moesten zingen...
Wacht nou 's even, juffie ongeduld...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waren er geen andere nummers? Want ik heb billen genoemd als favoriete lichaamsonderdeel
adem in en adem uit, je kunt gaan aftellenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fuck de buren
ok niet letterlijk
volume even standje zelfmoord c.q. aso tuig enzo
Zei je dat tegen de buuf?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
adem in en adem uit, je kunt gaan aftellen
Echt, het zal mij echt aan mijn reet roesten wat ze denken/zeggen etc.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
adem in en adem uit, je kunt gaan aftellen
neuh ik ben niet binnen geweest, deze ramptoerist zag dat het goed wasquote:
Broekiequote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:28 schreef CindieY het volgende:
Echt, ik zat op de middelbare school tijdens K-Liber. Er waren van die chicks met zulke enorme billen dat ze daadwerkelijk ermee konden trillen![]()
en andre van duin ook nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog geen vader Abraham gehoord anders
Heb je het ook een keer door? Dit werd gedraaid op schoolfeestjes johquote:
Hoe jong? We hebben nog 2 dagen om uiteten te gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je het ook een keer door? Dit werd gedraaid op schoolfeestjes joh![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Dit is natuurlijk vanwege de uitvoerende...
29quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe jong? We hebben nog 2 dagen om uiteten te gaan.
Oh, te oudquote:
En dan kom je niet eens langs?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben vandaag nog in Zwollywood geweest.
Dat dus...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms lijkt het gelukkig ernstiger dan dat het is.
Ik had 8 minuten overstaptijd.quote:
Ja en?quote:
wij moesten het doen met Max van Praagquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je het ook een keer door? Dit werd gedraaid op schoolfeestjes joh![]()
quote:
Hoezo? Integreren kan je leren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Excuses aan mijn streng-islamitische onderburen.
Volume++++
Je kende hem nog niet?quote:
ik moest hem even googelen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hoes van de single hangt hier in formaatje 1,5 x 1,5 meter aan de muur...
En dat helemaal niet even melden?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben vandaag nog in Zwollywood geweest.
De zoon des huizes zal het stiekem best leuk vindenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe de songtekst van deze even svp...
Deed ik net toch..?quote:
Dit is van hun eerste album, met Carel Copier op zang/drums.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doe Maar ging maar een keertje soort van country proberen?
in een dronken bui?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doe Maar ging maar een keertje soort van country proberen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe de songtekst van deze even svp...
Ik denk dat hij sommige lichaamsdelen niet durft uit te sprekenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:39 schreef CindieY het volgende:
Ben ik nou gek of wordt MadMaster stiller naarmate de show duurt?
Wat moet ik hier in godsnaam over zeggen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:39 schreef CindieY het volgende:
Ben ik nou gek of wordt MadMaster stiller naarmate de show duurt?
Pussy dat je bentquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet ik hier in godsnaam over zeggen...
In ieder geval niet in de mond te nemen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sommige lichaamsdelen niet durft uit te spreken
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rammstein blijft toch altijd wat minder....
Bij dit nummer klopt het wel. Het wordt er vunzig vanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rammstein in het Engels blijft toch altijd wat minder....
Hatorquote:
Teder kuste hij haar lippenquote:
Ik ben alleen nog maar bezig die foto te ontwijken.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Teder kuste hij haar lippen
Zij, niet helemaal op haar gemak
Sloot plotseling haar benen
Zodat zijn brilletje brak
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Teder kuste hij haar lippen
Zij, niet helemaal op haar gemak
Sloot plotseling haar benen
Zodat zijn brilletje brak
Je bent nog steeds aan het strijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef Sfeermaker het volgende:
pfffft, het is echt van de hele maand strijk
HAHAHAhahaquote:
Wat dan? Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord!
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Heeft Jan Smit zo hard over de Dijk gereden?
Knietje in z'n edele delen gehad...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Heeft Jan Smit zo hard over de Dijk gereden?
ah dat verklaartquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knietje in z'n edele delen gehad...
De namen zouden dan ook voor op het shirt moeten staanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze moeten die lange haren afknippen. Je kan de namen achter op de shirtjes niet eens lezen.
Slome internetverbinding daar in het Oostenquote:
Die is helaas niet aanwezig...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Als we straks bij de voeten komen, zou Fall At Your Feet van Crowded House een mooie keuze zijn
Ik bleek Fat Bottom Girls ook niet te hebben...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan gebeuren... (wel een gemis in je collectie, trouwens)
Moest even naar boven wat ophalen hij Lennon.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Slome internetverbinding daar in het Oosten
Die heb ik alleen in bagger formaat...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil met jou wel dansen maar mien voeten doen zo zeer
Met baggervoeten dans je ook niet lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in bagger formaat...
Alstu!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even Netflix kijken. MadMaster bedankt voor de muziekjes.
Nog even de voetjes van de vloerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
Hmm, je hebt verlengd tot 23.00 u zie ik. Verleidelijk om nog te blijven hangen, morgen laatste dag deze week dat ik op tijd m'n bed uit moet.
Je mag zo nog wat lichaamsdelen noemen, als je wilt...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
Hmm, je hebt verlengd tot 23.00 u zie ik. Verleidelijk om nog te blijven hangen, morgen laatste dag deze week dat ik op tijd m'n bed uit moet.
Zo niet, dan zijn er nog genoeg ingewanden / organen overquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag zo nog wat lichaamsdelen noemen, als je wilt...
Pfoe, je hebt er al best wat gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag zo nog wat lichaamsdelen noemen, als je wilt...
Ik zal het niet ontkennenquote:
quote:
Die heb ik een jaar geleden dan ook al gedaan...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:42 schreef CindieY het volgende:
Over het hart op zich zou je al een hele show kunnen maken.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik een jaar geleden dan ook al gedaan...
Dank je...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb
Ik vind je themashows tot nu toe echt tofZo wordt radio weer eens wat anders dan alleen maar achtergrondbehang.
R49 heeft ook facebook waar we proberen de shows aan te kondigenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb
Ik vind je themashows tot nu toe echt tofZo wordt radio weer eens wat anders dan alleen maar achtergrondbehang.
Hmm, je probeert de Facebook-pagina te slijten? Want op zich ben ik genoeg op FOK! te vinden om de shows niet te missenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
R49 heeft ook facebook waar we proberen de shows aan te kondigen
Ik heb er verder geen belang bij hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, je probeert de Facebook-pagina te slijten? Want op zich ben ik genoeg op FOK! te vinden om de shows niet te missen
Morgen kan je hetzelfde eten. Lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Is dit: legt u uw diner van hedenavond zelf weer terug in de koelkast?
Meer: leg het diner van hedenavond liefdevol op uw partnerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Is dit: legt u uw diner van hedenavond zelf weer terug in de koelkast?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen kan je hetzelfde eten. Lekker goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |