SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
* OscarMopperkont heeft sowieso een hekel aan kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:52 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens afwassen
* CindieY heeft echt een hekel aan Kinderen voor Kinderen
Jij hebt overal een hekel aan. Da's inherent aan je usernaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft sowieso een hekel aan kinderen
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mama. Over een paar jaar krijg jij ze ook.quote:
Het probleem is dat die kinderen rond die leeftijd van alles ontdekken en er dan ook nog over gaan zingen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bassie heeft ook een hekel aan kinderenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....
Nee, ik heet MOPPERKONT, niet OveralHekelAanKontquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt overal een hekel aan. Da's inherent aan je usernaam.
nog meer?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mama. Over een paar jaar krijg jij ze ook.
Waarom denk je dat ik zo mopper?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die in een kinderserie acteert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |