Nee, geen idee. Ben je naam vergetenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je mijn voornaam dan nog?
Ik ben de jouwe en de naam van je dochter vergeten, domme doos ik. Je dochter had wel een leuke naam iig weet ik nog
Is nog een super stom merk ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je op Facebook naar Molo zoekt dan krijg je MOLO KINDERKLEDING
Niet alles kan zo episch zijn als jouquote:
Ik heb er te veelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft nul fokkers op z'n feestenboek
Jij ook jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij bent nog wel zo makkelijk te vinden.
En zo is de wereld in balansquote:
Lekker oostblokkig grootsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee. Al kende ik alle stukken van 1 finale wel. Maar dat zou niet passen. Die meiden zijn zo goed op elkaar ingespeeld.
Wel meegezongen met de slotceremonie dus met die 1000 man. Maar dat was voor de fun. Onder meer een Letse klassieker, een stuk van bekende componist wat hij zelf dirigeerde en klassiekers als Africa en Abba medley. De zaal ging los![]()
En meegelopen in de parade. Het waren net de olympische spelen! Vlaggen, landenbordjes en triomftocht door de stad![]()
Ja maar Zwabquote:
Ik doe vrijwel niks meer op FB , heel soms een nummer posten, geen idee waarom nogquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ben je naam vergeten![]()
![]()
Thanks!
Btw ; time to go![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet alles kan zo episch zijn als jou
Voor familie en sommige groepen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel niks meer op FB , heel soms een nummer posten, geen idee waarom nogWilde FB eerst helemaal verwijderen maar voor sommige dingen is het toch ook wel weer handig
Het zijn er een stuk of vijftien zie ik nu.quote:
Ook Tong80?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk of vijftien zie ik nu.
quote:
Sowieso kom ik regelmatig in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar Zwab
Ik ben niet voor niets zijn buurvrouw
Eiland park?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nog op dat eiland park geweest in Riga?
Nee.quote:
RIPquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk of vijftien zie ik nu.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso kom ik regelmatig in Vlaardingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |