Hoe dan.quote:
Nee. Je zei het zelf. Dan heeft zoeken geen nut. En ik weet je naam niet in zijn geheel dus dat is helemaal missie kansloos.quote:
Als je op Facebook naar Molo zoekt dan krijg je MOLO KINDERKLEDINGquote:
Ik heb je heeeeeel even op FB gehad volgensmij. Maar het bleek een oude vent van 65 of zo te zijn...quote:
En jij bent nog wel zo makkelijk te vinden.quote:
Nee. Al kende ik alle stukken van 1 finale wel. Maar dat zou niet passen. Die meiden zijn zo goed op elkaar ingespeeld.quote:
Een persoon , maar verder ken ik niemand van FBquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow jullie hebben elkaar allemaal op feesboek
Hoe ben ik dan in elke provincie geweest?quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je op Facebook naar Molo zoekt dan krijg je MOLO KINDERKLEDING
Ik heb er 3 van fok.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een persoon , maar verder ken ik niemand van FB
Ben je nog op dat eiland park geweest in Riga?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee. Al kende ik alle stukken van 1 finale wel. Maar dat zou niet passen. Die meiden zijn zo goed op elkaar ingespeeld.
Wel meegezongen met de slotceremonie dus met die 1000 man. Maar dat was voor de fun. Onder meer een Letse klassieker, een stuk van bekende componist wat hij zelf dirigeerde en klassiekers als Africa en Abba medley. De zaal ging los![]()
En meegelopen in de parade. Het waren net de olympische spelen! Vlaggen, landenbordjes en triomftocht door de stad![]()
Ik heb er 4 van fok op gezichtsboekquote:
Nou, het is vanuit hier nogal een uithoek en ik ken er geloof ik niets of niemand die ooit de moeite is geweest het daar te bezoekenquote:
Baas boven baas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er 4 van fok op gezichtsboek
Ik ben ook daar geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, het is vanuit hier nogal een uithoek en ik ken er geloof ik niets of niemand die ooit de moeite is geweest het daar te bezoeken
Weet je mijn voornaam dan nog?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Je zei het zelf. Dan heeft zoeken geen nut. En ik weet je naam niet in zijn geheel dus dat is helemaal missie kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |